gbg är gött. Men vädret i göteborg suger, bara tre årstider. vår sommar och HÖST!
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
vinter suger hur som helst om man inte kan åka på någon snö. fast snö på lisebergs julmarknad är inte fel det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
satsa på göteborg. du lär ju hitta en ny brud där..
vågar du köra på mig igen då fitta?
ahaha glenn är verkligen ett vanligt namn. men hellre fisk än en stad som luktar piss.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om det bara hade varit att välja mellan städer, hade Göteborg verkligen varit det självklara valet, bor här, trivs här, och sommrarna i Göteborg är ju kungliga. Men att lämna flickvännen så är nog ganska svårt. Försök få henne att flytta med till Gbg =)
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
gör om get-yours till en gatuhoe på rosenlund.. blow messa inte med gbg ;)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
get-yours P60 säger till dig som till alla andra, häng en sommar dag med mig i gbg å du kommer älska staden.. gbg representa
Allihop Tack för råden.. Jag o min kärlek har snackat.. Nu behöver jag inte välja.. Jobbet som hon var lovad till i Stockholm blev det ingenting av med... så hon säger att hon lika gärna kan flytta till Göteborg . Dessutom har hon flera vänner där som skulle älska att hon flyttade dit. Nu är det tyvärr lya o jobb som saknas för oss båda så om ni vet ngt kollektiv...
--------------S---------------
I Göteborg kan man för fan inte få sig en tunnbrödsrulle. Sinnessjuk stad. Jag får ont i magen och börjar svettas så fort jag går av tåget på centralen i gbg. Hemskt.
välkommen till staden med en egen stil då!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Tan P21 Du kommer inte ångra dig :D
gbg kan go fuck itself.sthlm e softare om man letar efter stadsliv, annars kan du lika gärna flytta till landet. för gbg e soffffffft!
jag kan hela dig , bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....
bratttattatatattatattata 1000-5 till gbg ;)
Göteborg mannen! Men om du vill verkligen vill vara med din flickvän o du tycker verkligen om henne så stanna men det kan funka om du drar till göteborg med beror på om ni kan håplla kontakten på långdistans o om du skaffar dej ett bra jobb så e d inte så jobbigt att åka då o då till sthml att hälsa på en helg eller vecka . . men du gör som du vill mannen :)
Fezk Unot! ><((((º> MiToO
stockholm vad annars?
stockholm.. jag vet inte jag har hört att det e rett många stockholmare där?
In the Big Rock Candy Mountain The cops have wooden legs
Göteborg!!!!!!
REC #26<br>Team EA-Racing
du är välkommen mään!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
mentallyill P16 Och? Hindrade det mig från att skriva: Göteborg!!!!!! ????
REC #26<br>Team EA-Racing
Nybliven göteborgare! Woho party! Olskrokstorget for life :P
gbg! sthlm är sådär
GÖTEBORG inget snack om saken
Hmm jag sneakar in mig lite här i din tråd om de e ok :p är såhär att jag ska flytta till gbg isommar och jag undrar vart man ska bo? vilka områden osv.. Vill veta vilka ställen som e tokiga osv så lilla dalmasen jag slipper bli rånad när jag går hem från krogen :p Där jag vill bo är Majjorna men de finns typ inga lägenheter Vill bo ganska nära centrum oxå de e ett krav (10 minuter Spårvagn) Så ni som vet dom schyssta ställana för en newbie får gärna skriva :) //Den vilsna dalmasen >_<
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
enokkkk P19 du blir inte rånad så länge du inte har otur eller vill bli rånad. men gamlestan e bästa området utanför stan, går 6 vagnar där vare 4 av dom går in till stan på 5 minuter. dom andra åker en annan vägg. du har massor kvartetskrogar, massor pizzerior, posten, bank osv.
GÖTEBORG! sthlm är trevligt men, äh så sjukt personlighetsbefriad stad imho bara.
all fire burns, little baby, you´ll learn
Håller helt med dig Västkusten är vackrare, Tycker du borde bo där om du inte klarar stressen i Stockholm. :)
yah! uppsala
Sthlm är ju så jävla mycket snyggare än Göteborg. Fulare arkitektur och planering får man leta efter.
Och så är staden så jävla platt och tråkig. Känns som om man går runt i nån förort till Sthlm ist.
på karl-johansgatan i majorna blir du rånad haha...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Fa stader ar vackrare an Stockholm pa sommaren. Det ar magiskt att vingla hem halv sex pa morgonen, fran Soder via slussen bort mot nybroplan och hem till Ostermalm... sakta vi gar genom stan Men Goteborg ar lika fint det med. Fran Nef gar promenaden mot Jarntorget for en stunds hang vid fontanen och sen Linnegatan hem. Fan, man blir Sverige-romantisk nar man bor utomlands. Langtar hem. Till bade Stockholm och Goteborg. Nar det ar sommar, varme och bla himmel ar Sverige det basta som finns. Oavsett var...
"Östermalm for life. Hårdare än Trenchtown!" http://fnochjag.blogg.se
all i wanna do is GBG!
Don't make me Chris Brown you, bitch!
TeKoNe P23 ehum.. gamlestan? haha han ville ha tips om ett ställe där det var lugnt och där man inte blir rånad.. det ser för jävligt ut och man blir förmodigen rånad där.. majorna är ett bra alternativ men det tar en stund ifrån drottningtorget (centralen).. kanske en kvart, tjugo minuter.. det är svårt att hitta ställen där det tar tio minuter om man inte är rik. men svingeln är inte jättedyrt. men självklart haga och linné bra, dyra platser.
En hel del av dom stadsdelar som har dåligt rykte i Göteborg har blivit mycket safeare. Dom som bor där nu undrar lite grand varför dess rykten finns. Men det var ju lite värre förr. Frölunda, Tynnered, Gamlestan, Bergsjön, Angered, mm. Bo där, det är lugnt, och dessutom finns det snygg natur runt hörnet. Och en massa rostigt stål som ju hiphoppare gillar.
gbg all the way.. pra
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Jag bor ju i sthlm men gillar göteborg som xxx har typ hela min släkt i gbg.. varför måste alla stockholmare hata gbg för... göteborgare e fett sköööna.. Fälj ditt hjärta hehe peace
Bo i Stockholm? Mmm visst, hålla på pendla hälften av ditt liv, fram och tillbaks bara för att 08:orna fortfarande envisas med att bygga på bredden istället för höjden. Gothen hade jag valt vilken dag som helst framför Stockholm!
At the gates of Eternity...
Pendla? Man bor val i innerstan? Hammarby Sjostad, det ar sa langt ut jag kan stracka mig i Stockholm...
Baldermor F16 jag har bott i typ hela gbg förutom frölunda å majorna. kan säga till dig risken å bli rånad e större i linné än vad det e i gamlestan, av den simpla andledningen det e stan, ditt alla åker från förorterna.. Gamlestan e bra det e fint, å under mina 7 år jag bodde där blev jag aldrig rånad. Haga e soft, under mina 5 år där blev jag aldrig rånad. hinsingen e soft, under mitt halvår där blev jag aldrig rånad. vill man bli rånad häng inne i stan en natt å prata med alla heronister du träffar på ;)
LeLay : Javisst för de som har råd, majoriteten av alla som bor i Stockholm inte i innerstaden precis.
Get Yours : Men lägg av för faan. Är Sollentuna Stockholm eller? Nej är du i Sollentuna så är du faan i Sollentuna, känns inte som om du är Stockholm då.
om man tror att sthlm bara är innerstaden (...) är man vilse.. men som sagt.. avundsjukan lyser igenom gång på gång Jag forstar inte vad du menar. Skulle man vara avundsjuk pa folk som bor langs en tunnelbanelinje? Prova att bo pa Ostermalm ett tag, sa far du se hur avundsjuk man blir pa Varberg.... (alltsa, inte varberg pa vastkusten, men jag ar utomlands sa ni fattar)
Get Yours : Min poäng var den att man bor fortfarande inte i Stockholm ju. Stockholm är inte lönt att bo i om man inte bor i innerstaden, ändå bara där allt händer faan. Fuck förorter. Lönt att snacka om att vilja bo i Stockholm när man egentligen är bosatt i Bromma.
gbg. fuckholm suger för alla 08or är så stroppiga.. oj nu kommer alla hoppa på mej.
stockholmare kanske är stroppiga men gbg är en tråkigare stad så är det ju bara
Get Yours : Jag har bott femton år "i" Stockholm. Rättare sagt Stockholms län som Sollentuna och Bromma ligger i. Det är som att säga att man bor i Göteborg om man bor i Partille. Well you don't. Förort är inget mer än vad säger sig, en ort före självaste staden.
Jag säger flytta till Vetlanda, fet stad, fet dialekt och vackra kvinnor.
Get Yours : För att jag kanske var för liten att flytta därifrån? :D Gullmarsplan, Henriksdal och Liljeholmen är ytterområden, inte förorter.