I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Really need to get this off my nuts!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-03-22 00:48

Really need to get this off my nuts!

Jag har nog varit med om det ingen här på whoa varit med om.

Såhär ligger det, 03/11/05 ja ungefär för ett år sen blev jag tillsammans med en sånn underbar tjej. Hon bodde i malmö jag i Trollhättan (37 mil emellan) klart det var jobbigt och sånt. Vi bråka en hel del, och hade det fint en hel del väldigt fint faktiskt.
klart så orkar man inte hur mycket som helst heller, inte jag o inte hon.
men iaf, när vi skulle "fira" ett år, javisst.. dagen börjar bra, jag hjälper hennes syrra att flytta och sånt, sen på kvällen skulle vi gå på bio och allt sånt... men när vi kommer hem så säger hon att hon inte gillar bio, jag tänkte fine, då struntar vi i det och myser här hemma, jag går o duschar och sen lägger jag mig i sängen.
Sen kommer hon och frågar om vi ska gå på bio ändå, då låg jag redan o zappa med tv kontrollen och sa nej du ville inte och gillade inte bio ju.. då kläcker hon "aa men då åker jag till "ett tjej namn" och så kan du stanna här hemma då..
det var liksom droppen av allt.. jag förstog inte riktigt om hon menade allvar, men visst gjorde hon det och började göra sig i ordning.. då pallade jag inte med det längre, jag packade mina saker och fråga om det är detta hon vill och hon svara ja det är nog bäst så jag behöver tänka.
klockan är då runt sju tiden, och min buss till götet gick inte förs 23.10, jag fick alltså vara ute och gå runt förkrossad utan batterier på mobil.. kunde bara få tag i en kompis i gbg som jag kunde stanna hos över natten.
Sen sätter jag på mobilen snabbt o kollar om jag fått sms eller nått när jag sitter på bussen (den hade inte gått än). Då skickar hon sms och säger att jag ska komma till henne, jag svara nej det går inte nu, jag har betalat biljett för mina sista pengar.. hon ringer upp hon vet att jag inte har batterier på mobilen och behöver den sen. Men jag kan inte lägga på bara då jag älskar henne, hon pratar på att hon har tänkt färdigt och att hon vill att det ska vara vi, men jag sa att vi får ta allt sånt imorgon (söndag) för nu orkar jag inte eller kan.

Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-22 00:48
på söndagen ringer jag henne när jag kommer hem, och får då veta att det bara var tomt snack på kvällen där innan för nu ville hon inte ens tänka i dem banor hon gjorde kvällen innan.

för några dagar sen sa hon att hon ville träffas låt oss säga nästa helg o prata o se vad som händer,
och jag säger att jag måste tänka på det och sen kommer jag fram till att det kan vara bra om vi försöker igen.

Jag meddelar detta till henne, då kläcker hon igen att det är ingen idé men bra om vi får prata ut om det, och att det kanske blir vi igen efter hon har fått åka utomlands o jobbat dvs om ungefär ett o ett halvt år, jag säger att sånt går fan inte, antingen nu eller aldrig.
Liksom jag har bestämt mig för att flytta till spanien för att inget håller mig tillbaka längre, och hon menar på att jag ska vänta på henne i ett o ett halvt år för att hon inte vet vad hon vill och att hon ska ´jobba utomlands.

Sen när jag säger att jag bestämt för att flytta utomlands så tycker inte hon att det är en bra idé för att jag inte vill försöka igen och bara drar, men what the fuck e det med dig liksom? du ska också dra, varför får inte jag det då?..

så jävla fucked up e jag nu.

Jag älskar denna tjej mer än allt i hela världen, finns nog ingen som jag kommer älska på detta sättet. Jag skulle kunna göra allt för att det ska bli igen, men inte vänta på att hon ska ge klartecken.

Jag mår piss, jag gör inget annat än att tänker på henne, hon var liksom mitt allt.
Jag är inte personen som gråter över sånt här, men jag kan inte hålla tillbaka det längre, tårar bara dräper ner, jag vill inte vara kvar här, för mycket minnen som jag inte längre kan dela med henne.

sen att man blir dumpad på 1 års dagen är ju inte heller nån hit
direkt.
Jag önskar dig all lycka i världen älskling och hoppas du kommer må bra oavsett vad som händer i ditt liv, jag kommer alltid att älska dig, du kommer alltid vara nr 1 för mig.

Jag vet att det är jävligt kladdigt skrivit, men det är fan inte lätt att skriva när man har ögonen fyllda med tårar.

Skippa skitsnacket nu jag pallar inte, tycker ni att det är helt jävla löjligt så kommentera inte..
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-22 01:05
i feel you, läser du coelho? men även om du älskar henne så kan du inte låta henne köra med dig, om det är äkta så möts ni på halva vägen
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-03-22 01:09

Förstår att det e jobbigt.. Kan inte säga ngt för att du ska må bättre, men lider med dig, hoppas det löser sig.

När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
Groupie

2006-03-22 01:10
Hmmm fyfan, det låter förjävligt asså. Men jag måste nog säga som ovanstående talare, det känns som att hon kör med dig alldels för jävla mkt på ett sätt du inte verkar förtjäna. Man måste kunna mötas även om man verkligen vill göra allt så finns det en gräns för hur mkt man kan eller behöver stå ut med.

Jag hopppas att du kommer att må bättre och att det löser sig till det bästa för er båda
Groupie

2006-03-22 01:11
Ovastående talar i mitt inlägg var Narcissus

2006-03-22 01:23
Been there, done that... manipulativa tjejer e inte å leka med.

Låt tårarna flöda, må piss ett bra tag framöver. Men kämpa dig igenom varje dag så gott du kan. För var dag som går så kommer du en dag närmare den dag då du kan släppa taget om henne helt och hållet.

Alla (typ) går igenom den stora olyckan att missta den man själv känner e #1. Du e inte ensam.

Hade hon accepterat detta beteende om det vore ombytta roller?

Du är värd nått mer än det här.

Och jag vet att det kanske e fel tillfälle att nämna detta... nu i all jävla besvikelse och förtvivlan... men stå på dig mer nästa gång... vik aldrig ner dig för en tjejs (ill)vilja. Va en man... visa att om hon inte sköter sina kort rätt så drar du... då kommer du inte hamna i detta elände igen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-22 03:39
Jag tror att hon älskar dig men känner på sig att det inte går och på det sättet kör med dig eftersom hon inte vill ta ett beslut. Som sagt och som du sa; satsa allt eller inget.

du kommer säkert skratta åt det här du skrev om några veckor och tänka "så farligt var det inte". Som sagt; been there once och det tog någon månad att komma över det.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-03-22 08:46
...inte för å va taskig eller nåt nu,,,men exakt samma grej har jag kört med alla mina pojvänner när jag vill dumpa dom......sorry...
.....

2006-03-22 10:17
vågavägravalet, men det är inte själva dumpandet utan, själva scenariot, våran ett års dag o blabla.. jag åkte liksom 37 mil o hjälpte hennnes syrra som jag inte hade lust med..

men sen ska jag nog inte lägga över allt på henne.. jag har väl betett mig illa jag med, men jag skulle aldrig göra såhär.
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-22 10:33
nee tjejer e svin ja vet...men jag menar ba att häng inte upp dig på henne,,,, hon kommer nog inte sluta med att vela fram å tillbaka, hon e bara för feg för å göra slut....trust me, I know....
.....

2006-03-22 10:37
Jag körde likadant med min första pojkvän när vårt förhållande började strula, anledningen var att jag inte ville ha honom, men tanken på honom med någon annan gjorde mig förkrossad. jag visste att han älskade mig och kunde gjort allt för att få mig tillbaka, därför velade jag fram och tillbaka hela tiden för att ha honom kvar runt lillfingret.

visa tjejen att du är självständig så hon slutar leka sina lekar med dig, om du gör det kommer hon bli tvungen att ta ett beslut om hon vill ha dig eller inte.
och du slipper gå runt och inte veta riktigt hur ni kommer ha det längre fram.

2006-03-22 10:39
åhhh nu pallar jag fan inte längre, int nog med detta, nu har man gått o blivit arbetslös.. jävla hjelvete ens liv blir..
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-22 10:40
thx alla
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-22 10:59
det kommer inte ordna upp sig om du gräver ner dig i skiten, ta nya tag, solen skiner ju till och med idag... håll huvudet högt.

2006-03-22 11:04
solen skiner fan inte utanför mitt fönster iaf..

fuck it, allt blir bra när jag bosätter mig i spanien.. fast då måste jag hustla pengar nu för jobbet tjänar jag inget på längre..
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-22 11:05
spanien löste mina problem, de kommer lösa alla dina också. vi ses där i sommar

2006-03-22 11:07
Dom kommer verkligen lösa mina problem, ett nytt liv med 2 polare till... ska du med flytta dit? :)
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-22 11:11
om jag inte får jobb här hemma innan maj så åker jag dit efter studenten och stannar till jag tröttnat :) var i spanien ska du?

2006-03-22 11:14
Jag ska till Barcelona, en av mina polares brorsa bor där nere så vi bor hos han, får jobba i hans resturang eller en betongfirma :)
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-22 11:14
ahhhhh titta.!!!..där ser du...d finns fler firrar....hehehe
.....

2006-03-22 11:16
haha, fuck firrar jag ska ha valar numera med dålig självförtroende så jag slipper börja känna nått för person jäveln!
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-22 11:18
Barcelona är underbart, men de känns som om alla åker dit. Hoppas dina problem stannar i sverige. :)

2006-03-22 11:22
jo det är mycket snack om barcelona nu, men vafan skitsamma jag åker bara dit för där har jag garanterat jobb och det är varmt året runt..

joo jag hoppas det med..
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-22 11:23
nämen ååååå...skapar redan nya kontakter...så gulligt!!
.....

2006-03-22 11:23
det är inte så svårt att fixa jobb på andra ställen i spanien heller, inte på nån turistort i vart fall=) lycka till

2006-03-22 11:27
aja, nu ska vi inte låta tråden skina iväg mot nått annat.

men cons lycka till du med.
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-22 12:12
Dom kommer verkligen lösa mina problem, ett nytt liv med 2 polare till... ska du med flytta dit? :)

There you go, a smile!

Håll huvudet högt, lugna ner dig, tänk klart och tydligt, planera. Önskar dig lycka till, jag väljer att inte kommentera det som har hänt då det bara river upp såren igen, bättre att blicka frammåt. Du är 19 bast, du har hur många år som helst att leva ut, låt inte en sån här inicident bli ditt fall.

Good Luck dude :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2006-03-22 12:39
ett smil på läpparna är aldrig långt borta men när taket rammlar ner på en och man inte har kraft att karva bort skiten o resa sig blir allt så mkt jobbigare.. tråkigt men sant.
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-22 12:47
drblood hehe jag orkar inte ens tänka på "bitches" längre, jag har kommit på att dom bara är som blodiglar, bara ute för att krossa ens inre
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-22 12:55
Du måste ha kommit riktigt snett, sånt där snack är man aldrig allvarlig med.. man säger det bara på skoj..

Dem är exakt som oss lirare, dom har också känslor.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad..
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-22 13:32
drblood

alla killar är också svin, fram till att de har bevisat motsatsen!

2006-03-22 13:34
Stop beef both of you..

denna tråden skulle inte vara hatisk :/
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-22 13:40
har hänt samma sak för mig...träffade den finaste dröm bruden..var tillsammans ett bra tag sen fuckade allt och hon krossa mitt hjärta,men det är bara till att lämna allt bakom sig och se mot framtiden. Forward ever backwards never!
kriget som business det är en sjuk idé
verktyg för våld kan inte, bygga fred!
Groupie

2006-03-22 13:44
drblood Bara för att vissa tjejer är svin betyder inte det att alla är det. Det måste du väl förstå själv? killar är faktiskt inte dom enda som har känslor...

förövrigt kan både killar och tjejer vara svin, det är inte något av könen som har ensamrätt på att svina sig. Enkelt sätt kan vi säga att vi människor ibland kan vara jävligt sviniga av oss

2006-03-22 13:46
Killen helt korrekt, ingen är perfekt.

Alla begår misstag, men sen om inte alla lär sig från dem är en annan femma.
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-22 15:56
Virtual_Sexuality

har en lägenhet där nere i en månad i sommar så gör du det så ses vi ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-22 17:27
åk till spanien, allt kommer att ordna sig då!
too shy to shine
http://estailo.blogg.se

2006-03-22 21:40
whipped! fan dumpa henne, seriöst, vad ska du med en sån till. åk du till spanien och lev rövare.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2006-03-23 10:18
låter som en bra ide att dra till barcelona. där kan du "börja om på nytt".. du lär ju få så många nya intryck och händelser att smälta, vilket ger mindre utrymme för tankarna om tjejen.. hoppas allt löser sig till slut! lider med dig..
kärleken till pengarna är roten till problemen.

2006-03-23 10:20
haha, fuck firrar jag ska ha valar numera med dålig självförtroende så jag slipper börja känna nått för person jäveln!

haha
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-03-23 10:53
:)
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-23 12:54
drblood P17: Ditt ex or whatever kanske hade träffat på en kille/killar som behandlat henne likadant som hon gjorde mot dig och som du verkar behandla tjejer nu? Om du inte bryr dig om dina kommande brudars känslor då kanske de blir likadana mot sina nästa snubbar och så blir det en negativ cirkel av det hela där alla bara sårar andra för att de själva blivit sårade. Om någon är en "skit" varför sjunka ner till deras nivå och bli precis likadan?
Bara en tanke.

Peace!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2006-03-23 12:57
ja du grabben, till att börja med är du inte ensam på whoa att få ditt hjärta krossat. Ser ingenting i den här berättelsen som var ovanligt grymt gjort än vad alla andra som skriver om sina hjärtesorger här på whoa har varit med om.

Nu till tipsen : drick alkohol. träna och hångla runt lite. så glömmer man bäst. tro mig.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2006-03-23 13:10
låt henne åka till nyazeeland o gadda höften o röka lite gräs, shell come around, åk till spanien under tiden, si no follas ni fumes ni bebes, porke vives!

2006-03-23 17:54
hiccory har dom bra gräs o nyazeeland så åker jag gärna dit
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-03-23 18:33
känn dej playad..kom inte på nått bättre ord..fan skit i henne å tänk inte ens på henne..men en sak e säker! alla tjejjer e fan likadana när dom vill att det ska ta slut...det e lixom deras kroppsspråk som e så jävla tydlig..när en brud säger att hon inte vet vad hon vill så e det lika bra att börja hitta nån annan..hände mej ungefär oxå samma sak fast lite mer dramatiskt..å alla e väl sådär kära nån gång så man tror att man ska ta livet av sej bara för att personen inte e i närheten längre..men sen när det går över..jag låvar dej mannen att du kommer bara va glad att du fått den erfarenheten i fickan! pejz
many try, many die

2006-03-23 18:44
Nu kommer du vara härligt bitter och kall tills nån får dig på fall, och då kommer du vara självständigare = det funkar bättre :)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2006-03-23 20:08
Hoppas det löser sig för dig Holtz! =)
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?

2006-03-23 20:50
Bitches aint shit but hoes n' tricks!

2006-03-23 21:10
Virtual

torka tårarna sötnos! jag ska inte säga att du ska skita i henne, eller någonting egentligen.. (jag är inte så bra på sånt här) du kanske inte kan ta råd utav andra, utan gör det du känner är bäst själv! Fast det kanske inte alltid är så lätt..

åk till spanien och tänk på annat! tillslut, så saknar du henne inte längre.. tro mig!