Producent
2006-04-09 16:03
bli tillsammans med polarens ex.....
inget problem eller så för mig men min polare brukar alltid eller ganska ofta snacka om att jag borde bli tillsammans med hans ex. Jag har sagt att jag inte skulle kunna göra det spelar ingen roll om han säger att det skulle vara riktigt schyst om jag vart det..... grejen e så att från första gången jag träffade henne så klickade vi direkt ( inte på det viset utan vi kom riktigt bra överens o allt ) polaren har sagt flera gånger att hon vill komma o hälsa på mig ( när dom va tillsammans ) hon ville nästan alltid att jag skulle med ut o allt.... Sen igår berättade han att hans ex hade sagt nått så här " skulle du ta illa upp om jag umgicks med Niklas?? vad skulle du säga om jag va intresserad av han??" han hade sagt att det e helt ok för mig....när han berättade det för mig så visste jag inte vad jag skulle säga. Han sa att jag har hans tillåtelse men jag har sagt att det går bara inte...speciellt inte om det e en polares ex ( han o jag e som bröder ) han vägrade sluta o tjata utan sa hela tiden " lyssna på vad jag säger...jag litar på dig till 100% du e som min bror...jag har inga känsler alls för henne...det skulle vara som om jag inte hade vart tillsammans med henne" jag förklarade att så enkelt e det inte för mig....Hon e ju riktigt söt skulle ju kunna tänka mig att bli ihop med henne men det e ju det polaren ex.......jag e jävligt splittrad....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Shit... jag kan förstå dina splittrade känslor. Jag vet inte riktigt vad jag skulle ha gjort. Men jag tycker att du ska ta dig en funderare på detta. Kanske rentav bli tillsammans med henne.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Producent
2006-04-09 16:34
maud F0: dom va väl ihop i 1 år eller så vad det lite mer......
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Men de låter som om de dejtade bara. Jag skulle inte gå med på att mitt ex blir tillsammans med min kompis. De skulle bara kännas konstigt!!!
sharing is caring, livet går ju vidare o tar det slut så e det slut? kan ju inte gå tillbaka i det förflutna hela tiden...satsa du kanske går miste om det bästa som hänt dej annars.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter som du har bra moral eller karaktär kanske är ett bättre ord, det kommer finns fler tjejer som är söta som du klickar med.
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
jag belv ihop med min polares ex....värsta misstaget jag har gjort i hela mitt liv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1 år och det inte varit seriös? C'mon.. det låter lite konstigt, men go for it om du känner för det. Tycker du att hon är endast söt kanske det är inget att gå vidare med.. har hon inga andra bra egenskaper?
What I said, yo!
skräddaren säger nej, ett bestämt nej. Nej. Även fast din polare har sagt att det är okej så är det inte det.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Jävligt svår situation. en polares ex är ju ett no-no i de flesta lägen. Men nu om polaren gett sin blessing så kan man ju tänka på det. Men jag tror det skulle komplicera allt ganska mycket i alla fall
principen som gör att du itne skulle göra det beror ju på att polare inte brukar gilla att deras kompisar är på deras ex... men om du tror att han helt uppriktigt inte bryr sig om du blir ihop med tjejen så borde det väl inte va nåt problem... eller?...
What would macgyver do?
jobbig sits. jobbigt när polares ex raggar på en å håller på.. sjukt jobbigt när tycker hon e söt med. men det e bara å slänga det man tänker på i gaderoben hahha
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Om han säger att det är lugnt så är det lugnt... Palla gå runt och äga människor resten av livet.
Sittin sideways...
Oavsett hur lugn han säger att han är med det hela så kommer du bryta ett hederskodex som män normativt följt slaviskt sedan urminnes tider pga peniskomplex.
Ett stort jävla no på den där grejen. om ni är så bra kompisar så skulle det ju bara bli konstigt. Man låter bli kompisars ex.
Jaja..
haha fick just reda på att mitt ex e me min polare nu, sjukt som fan men ett ex e ju ett ex så orka bry sig, men själv tycker jag nog att man får köra efter never put a bitch before a friend filosofin
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
asså vafan.. Han äger väl inte sitt ex eller hur.. om du nu gillar bruden så är det väl bara att köra på..Palla bry sig om vad som är moraliskt rätt eller fel hela tiden.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Producent
2006-04-10 12:56
har har ju sagt att hon inte betyder ett skit för han nå mer. Det e ju inte så att jag sitter o tänker hooka upp henne eller så....Utan han har sagt det flera gånger att jag borde bjuda ut henne för hon gillar mig... Klart han inte äger henne men min polare e fan som min bror för mig han har växt upp med mig o hela min familj. Så han e som en extra bror för mig...Sen så sa jag till han " tänk om jag kommer en dag o säger...du jag har legat med X o vill ska forsätta dejta" han svarade " då skulle jag blivit jävligt glad för jag vet att ni skulle passa så jävla bra ihop o det skulle bara vara skönt för mig att veta att X e tillsammans med dig" vi få se vad som händer..
Alltså, han har ju sagt att det är ok. Då känns det inte som att det är någon stor grej, då är det ju bara som vilken brud som helst. Är du intresserad så ska du pröva, han tycker ju det är okej.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Fråga din polare om det går likabra om du playar henne..
Fucks your life up crew Tjabo!
don't.
“I have all the money in the world but I’d trade it all for a little more.” -Charles Montgomery Burns
Gör det inte.. Tänk om de va ditt ex.. så klart man säger att de är okej, speciellt om de är polarn..
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
go for it.
äsh vafan.. lev livet. bli tilsammans med henne om du klickar. är han din polare så borde han bara bli glad för din skull om det funkar liksom. kör hårt!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
maud F0 såklart... eftersom det egntligen inte angår mig längre vad hon gör med sitt liv... sen om vad jag tycker, spelar inte så stor roll.. om hon tycker om honom och han tycker om henne men jag står som en käpp i hjulet så är det väl ändå jag som måste acceptera det ? eller
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
den enda anledningen till att man inte blir tillsammans med sin polares ex (förutom eventuellt peniskomplex då... =P ) är ju att det kan bli dålig stämning. men det verkar ju vara lugnt i din situation. så om du gillar tjejen, haffa!
.:stöd din lokala Folkarmé:.
man kan ju inte bara bli tillsammans man måste ju vara kär oxå...
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
äh vad fan är problemet, verkar han mena det och du är sugen så är det bara att köra.. jag har själv givit tillåtelse till polare att vara med mina ex två gånger, det krånglade inte till ett skit.. har dock aldrig varit med en polares ex.. som någon sa, hela grejen bygger ju på principen att polaren förmodligen blir sne om man tar hans ex och här är det ju fan polaren själv som vill hjälpa dig på traven och som det låter är han uppriktig med det.. buksvågers för fan..
Jag ser inget skäl till varför du inte ska go for it. Tänk om hon är kvinnan i ditt liv och du sumpar chansen?
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Tänk framåt. Kommer det bli knasigt om ni ska hänga hela tiden, kommer du försöka matcha så dom inte träffas med dig närvarande etc. Sånt kan vara lite jobbigt om dom typ har ett konstigt förhållande numera.
jag säger såhär.. om du verkligen tycker om tjejen, och tycker att det är värt att riskera ditt och din polares förhållande. Ta henne. om inte... det finns tusen tjejer där ute som kommer att klicka med dig.
ETP
fumez hur är din polares och hans ex relation nu? kan de umgås som polare?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
micca F22 Det här ämnet var aktuellt för typ et år sedan. Varför uppar du en sån gammal tråd, om något som inte ens är på tapeten längre?
Signatur får rum här
Exakt. va i helvette håller du på med!! xD Hur har det gått Fumez ? Satte du den i tvåan direkt? Buksvågers deluxe ^^
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
orka...
kör hårt, har flera vänner som är tillsammans med mina ex. Så länge man har gått isär med tösen ifråga på ett bra sätt och det inte finns mer känslor att hämta. Klart du ska satsa om hon är intresserad och han inte ställer sig ivägen. Se bara till att inte ditcha av honom, försök hålla samma kontakt och var ödmjuk.
mama said knock you out