I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

könsbyten och homosexuellitet

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-06-13 10:40
Läs rapporten åtminstone, så kanske du lär dig något.

2006-06-13 21:05
I did.. Det ar ju det jag sager.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-13 21:05
Du har ratt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-12 23:02

Klaeboe

"Oj oj.. jag kanner mig som en Korean. Operera mig till en. Jag ar instangd i en svensk/norsk/same-kropp."

HAHA håller med dej..!

Om man känner att man är född i FEL kropp då utgår man ju ifrån att alla ska leva efter kösroller.

Varför måste du byta kön?? vadå född i fel. det hindrar väll inte dej från att vara dej själv bara för att du har kuk, men är mer som dina tjejkompisar.

Byta kön??? WHY???

2007-04-18 18:47
lär man ju inte vara eftersom man förmodligen ville födas som kvinna...
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!

2007-04-18 23:20
orkar inte läsa tråden, men vem fan bryr sig. det är 2007 nu. om man blir kär så blir man kär

2007-04-19 00:39
Ponera att en man som känner sig som en kvinna instängd i en manskropp blir kär i en snubbe, är han då hetero?
Eller om han blir tillsammans med en kvinna som känner sig som en man instängd i en kvinnokropp, är dom hetero eller homosexuella då rent hypotetiskt?

Den stora frågan är väl egentligen vad prästen kommer säga under bröllopet när han inser att bruden har skägg och att brudgummen har bröst?

Jag har också bröst, fast jag är man tror jag..

Peace..

2007-04-21 01:09
Men om könet bara är en illusion, och det faktiskt är känslan av en sexualitet som är bekräftelse på vem man är och vilken läggning man har, då har jag ju nästan en halv poäng där.