I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är folket i Malmö allmänt för dryga och "kaxiga"?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-01-08 18:34
göteborg e nice stad, folket e trevliga, roliga människor också.

vi från malmö gillar er också :)

2007-01-08 21:46
Ska ner till Malmö och känna på klimatet lite snart verkar det som... En tråd jag skapade förut handlade också om malmöiters beteende, typ som denna.

Ska bli kul att se om det var en engångsföreteelse hehe.
"Om ison och fille är 2pac så är mange (schmidt) lite mer snoop." -verbose- P21

2007-01-08 21:49
malmö och stockholm är rätt bad, men man har fan ingen anledning att lita på någon, fuck värme!

men göteborg var sjukt trevligt, bara glada människor när jag var där sist.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2007-01-09 17:53
om man tycker malmö e soft vet man inte va soft e juh...vet inte va ja gör här ..ser samma människor all the time .no changes feels like time is stil here!oke visst finns en del softa peeps...men d överväger inte alla dom andra som e 13 år går runt o tror dom e i usa o leker gangstrar o ska bli rika n shit hahaha!finns juh 20 åringar me som e lost .e nästan som alla i malmö har hamnat på fel spår haha nee vet inte.men na dats not a place where I wanna get stuck n live ma life in!:S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-09 21:55
BossHogg P0

Det roligare är att nollåttor gärna nämner att de kommer från en storstad och att alla andra i Sverige är bönder. Men allt är relativt, och ser man det ur ett internationellt perspektiv så är STHLM en sunkig håla med sina 700.000 invånare i StorStockholm.

Storsthlm har närmre 2 miljoner invånare duden... det är nog innerstan du syftar på ;)
Hasch och Kokain - Bajensvin!

2007-01-10 00:33
jag har inte läst någonting i den här tråden förutom topicen och mitt svar är JA.

klart slut
Jag har inte tagit mina piller idag.

2007-01-10 04:24
bara för att alla där nere lider av mindervärdeskomplex över sin danska dialekt, alla vet ju att skånska egentligen är en dialekt på danska å inte svenska.... bara skåningarna som inte törs erkänna de själva
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2007-01-10 14:22
Pusherman 

Varför skulle skåningar ha komplex över att vi har en dansk dialekt?

Snarare tvärtom. Hur ball är Sverige jämfört med Danmark? Skulle inte ha nåt emot om Skåne tillhörde Danmark istället. Och jag tror många skåningar delar den åsikten med mig..

Skåne är Östdanmark!
Åt helvet med det svenska förtrycket !! =)

2007-01-10 15:14
Jag tvingas snart att låsa tråden om ni inte håller er till topicen. Sluta med barnsliga inlägg och annat trams!

2007-01-10 15:26
va något fel på skånska? shit

å danmark är mkt coolare än sverige hade lugnt hellre tillhört dk å kunnat chilla i köpenhamn, dra en runda till chris å kunna köpa öl/sprit i vilken affär som helst..vad e sverige egentligen..ruskigt glad att jag bor härnere
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-10 16:09
jepp skåne klarar sig bra mkt bättre utan norrland.

2007-01-10 16:38

Är precis nyinflyttad i Malmö från "Norrland" men vad ni snackar om för hotfulla snubbar och otrevliga personer har jag då fan ingen aning om... Går runt och virrar bort mig sent på stan, frågar vem som helst om vägen och skit, aldrig stött på någon som varit det minsta otrevlig.

Verkar mer som att Malmöborna hypar sin stad som farlig, även om man faktiskt hör sirener av alla möjliga slag här och var.

2007-01-10 17:05
Verkar mer som att Malmöborna hypar sin stad som farlig, även om man faktiskt hör sirener av alla möjliga slag här och var.

Exakt. Ett gäng wannabe-thugs som vill kunna skryta om hur de bor "in the ghettoooooo...". Visst finns det problem och en hel del rötpäron, men så j-vla farligt är det inte. Vi gillar Malmö.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost