Jag önskar jag vore oskuld
Jag tänker ibland på bröllopsnätter... det skall vara den mest speciella dagen i ens liv, bortsett från barnens födelse. Tänk om allt vore nytt då. Kvinnan jag älskat och längtat efter så länge skall jag äntligen få komma så nära fysiskt det bara går, när jag kommer in i henne är det en känsla jag aldrig kännt förr och aldrig kommer känna tillsammans med någon annan kvinna. Nu är det ju inget nytt, det är inget speciellt, när jag finner min soulmate kommer vi säkert ha haft sex så många gånger innan vi bestämt oss för att löpa linan ut att på brölloppsnatten är vi trötta på det och kollar kabeln på hotellrummet istället. Jag minns inte ens namnet på alla jag haft sex med. När jag finner kvinnan med stort k (k för kvinna och kärlek ;) så kommer jag vara använt toalettpapper när hon förtjänar en näsduk av siden. nu är skadan redan gjord så det är lika bra att fortsätta men fan är jag störd eller? vågar inte fråga om någon känner igen sig. men detta är ett EXISTENSIELLT PROBLEM och ingen sextråd so leave it be! tankar? tänk om jag ser min fru som använt toalettpapper? Jag tror inte det, det är bara något jag velat uppleva själv för min egen skull life's a bitch so fuck it?
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
du gör sex till världens grej, lägg en chill och ta det med en nypa salt , eller peppar o lite grillkrydda så ska du se att d ordnar sig ;)
du är kristen lr? sex är motion, inget dåligt med det.. kul med två oskulder på bröloppsnatten? "aj det gör ont, sluta sluta," "oj jag kom visst" sen var det speciella över? hellre passionerat supersex där ni köra alla trikk i boken och vet vad ni pysslar med? =)
((MAAD))
Att ha världens finaste bröllop avrundas väl perfekt med att komma efter 10 sekunder och somna som ett spädbarn med tummen i munnen va?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är inte religiös men intresserad av religion. jag är uppvuxen i ett ateistiskt hem men med starka kulturella värderingar. Jag har läst kama sutra, jag har testat, lite väl avancerat de flesta grejerna. Men om man är oskuld först så kan man köra kama sutra på guldbrölloppet. "oj jag kom visst" hände inte på min debut, var kanske för skräckslagen för det haha jag blir bara så trött på att knullaa, men kan inte låta bli. det är en svaghet. jag hatar svaghet. jag hatar svaga människor. jag hatar mig själv.
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
klagar för att du är trött på att gänga? lägg av det måste vara årets i-landsproblem
krossa alla i-länder, det var bättre på stenåldern
jag blir bara så trött på att knullaa, men kan inte låta bli. det är en svaghet. jag hatar svaghet. jag hatar svaga människor. jag hatar mig själv. Hahah, knulla är ett mänskligt behov? Du behöver ju inte intala dig själv att du är omänsklig..herregud
här får du lite kärlek
just det det är mänskligt . ordet får mig att rysa
Ja men du är människa, har du inte insett det ännu? :p Det är naturligt -acceptera det helt enkelt
här får du lite kärlek
Jag önskar jag stod i riktig skuld
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kul med två oskulder på bröloppsnatten? "aj det gör ont, sluta sluta," "oj jag kom visst" sen var det speciella över? davve_d haha basta kommentaren! :P Narcissus Jag haller med dig. men anda som alla sager sex ar underbart! men allt ar underbarare med nan man alskar sa ja, jag tycker som dig! men man kan ej andra det faktum att man sexat andra an den man skall spendera resten av sitt liv med...
jag tror att bröllopsnatten lär bli speciell oavsett hur många gånger man haft sex innan. allt blir vad man gör det till.
Man måste ju knullat som fan före brölopsnatten så man inte suger. Då ska man vara gud ju, inte suga brutalt. haha, snacka om press. allt där det blir vad man gör det till. är man ett fan av äktenskap och allt som hör till, då blir det anpassat efter hur mycket du är villig att engagera dig. personligen så tror jag inte på äktenskap och tycker inte att det är en nödvändig utveckling på ett bra förhållande
I´m with stupid--->
varför gifta sig? Varför? Även som troende. och vad ärden här dealen med att vi ska dela upp os i par. jag vet inte riktigt om jag köper det.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Jag vill också va oskuld.. lätt..Ville inte förlora den me den där idioten=) Vill ha kvaaaaaaar deeeen!!
e man 25+ är de väl skit samma, älskar man henne och hon älskar än så äre inget annat än perfekt men om man blir ihop med en 15 åring som haft sex tusentals gr skulle jag tänka efter lite innan hon skulle få smaka lite av mig
jag vill också vara oskuld. då går man bara runt och är kåt hela tiden
och vem fan är du?
Sex är en stor grej, och jag tycker det är konstigt med folk som inte riktigt inser det. Jag vill inte riktigt ha så mycket sex, särskilt inte med folk jag bara gillar "lite grann" eller jag tycker är snygga osv, sex när man är kär är ändå 1000 ggr bättre. Visst, man behöver inte gå runt o vara oskuld halva livet, men jag tänker alltid två gånger innan jag kör. Fan, nu lät jag som värsta moraltanten, men jag hoppas ni fattar.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Narcissus - jadu. det skulle du ha tänkt på innan du gick och baxade, eller hur? haha nämen seriöst. bröllopsnatten lär vara ganska speciell även om ingen av en är oskulder. eller så kan du hitta dig en oskuld och typ inte alls baxa under förhållandet?
We call them winerbrods.
jag tror inte så mycket utan tycker bara att det här med bröllop är rätt onödigt. vet man inte att man älskar varran endå? och kom igen. är båda oskuld på bröllopsnatten blir det nog inge vidare endå. när du hittar den för dig kommer alla du tidigare vart med blekna i vilken fall som helst o det kommer kännas speciellt i alla fall.
Remy P20 men kan inte det bli ganska jobbigt`?
Jag håller med Narc. Och jag har kommit till den punkten då sex inte ger mig ett skit längre. Jag har sett alla sorters bröst, alla sorters analöppningar och alla sorters fittsorters sorter. Sex är inget fint längre, sex handlar inte om närhet eller njutning. För tände jag till när jag tänkte på en tjej ligga i min säng, nu kan jag lika gärna byta bort det mot att kolla på naturprogram på SVT1. Jag önskar också att jag var oskuld.
Arrangör
2006-06-16 17:38
Bröloppsnatten blir väl såpass speciel du vill att den ska vara, oavsett hur många du satt på.. Men vad fan som helst kan vara minst lika speciellt som bröloppsnatten.. aldrig fattat det där med att gifta sej. "Tills döden skiljer oss åt", det är något jag aldrig kan lova någon. Vart lite off topic, men det blir såpass speciellt som du gör det.
"Exciting! Tempting! Salacious! Obsequious! Vainglorious! Lugubrious! Oh, sorry, I got carried away on a fun-to-say word avalanche." -Tim Schafer
hey sex med den du är kär i och sex med nån ure just kickin it with e 2 helt olika saker.första gngen jag hade sex var inget speciellt för min del nu när jag tänker efter ...visst då kändes det som att det var speciellt men inte nu.men däremot första gngen jag hade sex med den jag var riktigt kär i var fan heavenly.det e känslor och passion som gör det unikt.
oskuld på bröllopsnatten? Iaf jag har tänkt gifta mej vid 25-30. Sex är väl oxå ett sätt att utrycka sin kärlek. Så oskuld tills man gifter sig, naj tror inte så mkt på det.
Jochman Min tro är att fenomenet kärlek inte är en slump. Om det var meningen att vi inte skulle dela upp oss i par skulle ordet kärlek inte existera. Kärlek skall binda en man och en kvinna samman i grund och botten för att våra barn är så ömtåliga. Barn behöver en far och en mor som stödjer varann och arbetar tillsammans för barnens bästa, i den utsträckning nu detta är möjligt. skunkafied klart man inte kan gå och baxa saker när man har fru :P heleney Bröllop är någonting vackert, det är en akt då man visar varandra och hela släkten och bekantskapskretsen att man älskar varandra och menar allvar. Klart man kan älska varandra ändå, men jag vill satsa på att göra allt speciellt som finns att göra, däribland förlovning och bröllop. Att fria är till exempel "endast" en fin gest eftersom att hon kommer veta att jag vill gifta mig med henne och jag kommer veta att hon svarar ja. Nigglar: Förväntar mig inte felfritt supersex på bröllopsnatten, tafflighet har sin charm också. Vill dock inte behöva köra "fult" på bröllopsnatten, dvs behöva köra vaginalt, oralt, analt, doggy, framochbakochuppåner och fanochhansmoster för att ens komma. "perfekt sex" är överskattat. Jazov: Om man har sex först vid 25-30 kanske man inte tröttnar på det förns 40 Asdöd you said it. Haha verkar som om vi gått i samma banor på mer än ett sätt
"aj det gör ont, sluta sluta," "oj jag kom visst haha fan vad bra asgt
Narcissus: men tänk dig in i sitsen att man tycker att sexet är skitdåligt då, eller så kanske man som tjej får reda på att killen inte har mycket till..yeah you know. :P
min romantiska och supertöntiga förhoppning är att den där känslan beror på att man är så jävla förälskad, och inte för att man aldrig knullat förut. tack och lov får man istället känna den fler gånger än en.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Narcissus Nu är det ju inget nytt, det är inget speciellt, när jag finner min soulmate kommer vi säkert ha haft sex så många gånger innan vi bestämt oss för att löpa linan ut att på brölloppsnatten är vi trötta på det och kollar kabeln på hotellrummet istället. ähh man får ju ha lite fantasi. man kör ju inte bara missionären i 5 minuter o sen slänger in handduken, det sparar man till de senare åren. hyr en romersk svit, ta på dej en kejsarkrans och låt henne kalla dej kejsare medan du ligger bekväm som en säl i sängen...
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Azziz: Du menar på bröllopsnatten att hon skulle bli besviken? hehe vafan hon får väl ge mig en till chans! det är inte så svårt att lära sig. I mitt fall som jag utgår ifrån tror jag inte att hon blir superbesviken på det där "yeah you know". Men jag antar att du syftar på att det är vanskligt att köpa grisen i säcken? aah men det är där kärleken kommer in i bilden vet du! Man kan inte bli besviken på den man älskar, hoppas jag. Shunare: Man gifter sig oftast inte förns man känt varandra MINST ett år, vid det läget har jag redan haft kejsarkrona, stålmannendräkt och handbojjor, sen då? rollspel som säl låter iförsej jävligt hett hehe
Narcissus - baxa...saker? vad snackar du om? baxa = knulla trodde folk visste
We call them winerbrods.
Heh vilken rolig tråd. Spelar för övrigt ingen roll om man är oskuld eller inte, man går ändå runt och är ständigt kåt jämt oavsett vad..^^
Narcissus: Azziz: Du menar på bröllopsnatten att hon skulle bli besviken? hehe vafan hon får väl ge mig en till chans! det är inte så svårt att lära sig. I mitt fall som jag utgår ifrån tror jag inte att hon blir superbesviken på det där "yeah you know". Men jag antar att du syftar på att det är vanskligt att köpa grisen i säcken? aah men det är där kärleken kommer in i bilden vet du! Man kan inte bli besviken på den man älskar, hoppas jag. Jo,men har du inte sett jalla jalla :P hur mkt man än älskar ngn behöver man lite tillfredsställelse. Det är ganska viktigt, för mig iaf att man passar bra ihop sexuellt, tänk så är han typ en sån som gillar blöjor o grejer :P Ingen kärlek kan rädda det där !
skunkafield: baxa har två betydelser beroende på vart man är ifrån baxa 1 - knulla baxa 2 - sno någt
Hehe intressant tråd jämfört med alla knulltrådar i blandat... "mänskligt behov" Det är inget man "måste" ha finns ju många munkar etc... Det e ändå överhypat o hela sexhysterin ärju mest ett resultat av samhällets profitjagande, sex säljer o det krävs en person med en jävla karaktär för att stå opoverkad av allt jvla tjat tidningsrubriker etcetera. alla "över på en minut personer" snackar om egen erfarenhet antar jag...
säkert någon som påpekat detta, men tänk så bull sexet skulle vara om ni båda va oskulder. nu när ni båda (?) är erfarna så vet ni ju hur det funkar och om ni varit tillsammans länge innan så känner ni ju varandras kroppar så ni kan göra det sjukt skönt för varandra. istället för att det ska stelt och "oj, förlåt.. ska jag.. eller.. eh.. nej" typ så. but hey! that's just one girls oppinion!
Skunkafied: Jag skojjade med dig. Nedår landet betyder baxa knulla men runt stockholm betyder det främst stjäla, sno. Trodde alla visste... Min brorsa berättade en gång för en polare från Malmö om när han baxa en hund utanför Konsum HAHA den killens min... hunden lämnades f ö tillbaka (i samma skick som han fann den) Azziz: minns inte JallaJalla men det finns mycket man kan göra förutom att köra in den vilket kan ge en en hint om hur den andra är sexuellt, jag har sällan fel. Dessutom! har du inte hört om par där mannen kommer fram till att han vill vara en kvinna och hans fru stannar kvar trots att han byter kön? haha DET är fan uppoffrande kärlek! tror fan inte hon var beredd på det hur mycket sex de än haft i alla år... hiccory Där sa du något bra, att inte kunna avstå från sex förknippar jag med en svag karaktär, jag hatar karaktärslösa människor alla "över på en minut personer" snackar om egen erfarenhet antar jag... -klockrent
Narcissus P23 Man behöver väl inte ha det dagligen. Och vi killar tröttar inte på sex så lätt. Hört att kvinnor tappar sexlusten efter 50 där nånstans. Med menstrationen (stavning).
hahah jag e fan över på en sekund :P det kan väl bli en chock. lr ja över på en sekund om han e bra annars aldrig. men de flesta har diggat d för vi tjejer har ju den fördelen att kunna komma mer än en gång under ett samlag. hahha stanna hon kvar?goddamn jag hade nog sprungit långt,långt bort.
Graffare
2006-06-19 01:32
sex kan vara något destruktivt..så ni vet..Narcissus jag förstår precis va du menar..
http://beltontorsk.tumblr.com/
Producent
2006-06-19 01:34
Det är skillnad på att knulla och att älska.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Som ovan nämnt så är det ju skillnad på att ha sex och älska. Kan förstå vad du menar även om jag inte tänker så själv. Men tänk istället på annat som du kan ge din framtida fru som du inte gett till någon annan. Förhoppningsvis har man aldrig känt det man känner för sin framtida man/fru för någon annan innan. Bara det i sig är ju unikt och något som kan vara minst lika fint att "ge" till den man ska leva resten av sitt liv med.
REC #26<br>Team EA-Racing
tycker nog snarare "jag hatar att vara människa för de är svaga, jag är jättespeciell och för kmer än andra" visar på svag karaktär eller på svag insikt om hur verkligheten ser ut.. är väl bara att acceptera att sex är helt naturligt och att alla förutom folk med vissa störningar möjligen, känner ett behov av det.. att aldrig kunna avstå och att man alltid måste ha det är ju en annan grej och kallas sexmissbruk och det är ju lika mycket en störning som att aldrig bry sig om sex alls.. det som möjligen kan förstöra din bröllopsnatt tror jag nog är just att du tänker på det på det sättet du gör.. det kan väl bli det bästa sexet någonsin även om ni haft det innan tusen ggr ihop.. bara grejen att ni just har slagit er samman för att leva resten av livet ihop och just lovat varandra evig kärlek, hur mycket det nu betyder idag eller någonsin, borde väl kunna räcka för att det ska bli en speciell natt.. ser du din fru som använt toalettpapper för att hon haft sex innan så har du problem ja och mer än existensiella för den delen.. rätt vidrigt sätt att se på folk överhuvudtaget bara för att de gjort något som alla andra gör hela tiden och som är något av det mest naturliga beteendet vi har..
Narcissus jag tycker du ska ta ett sex-uppehåll ett tag! :) Vänta sisådär 1 år innan nästa gång, då kanske du har ändrat inställning? =)
Jazov: Kvinnors sexualitet är väl som bäst, eller vad man säger, i 40-årsåldern, de får ju dessutom inga erektionsbesvär med åldern. hehe jag har nog tröttnat på sex fortare än samtliga mina ex, stackarna Joel: Nej men däremot SIKTAR jag på att bli "förmer" än alla andra, vilket väl ganska många gör baserat på vad just de anser är "goda" och önskvärda egenskaper. Sedan tycker jag att jag själv är "svag" eftersom att jag gör allt jag ser som dåligt och inte lyckas skaffa mig de egenskaper jag själv beundrar och ser som "bra". Till exempel tycker jag att det är dåligt att vara beroende av något, ett beroende är en svaghet, vad det än må vara. Kanske eftersom jag haft många beroenden. Och som jag skrev är jag ganska säker på att jag inte skulle se min fru på det sättet, det gäller MIG SJÄLV. Men om hon fortsatte att ha sex till höger och vänster när vi var gifta skulle jag hata henne för hennes svaghet, ja. Att jag skulle ha en störning har jag aldrig förnekat
great_retard: exakt man ska inte underskatta de psykologiska aspekterna med sex, sen kan folk snacka om "det är naturligt" tills mina öron blöder. Marijuana är också naturligt men om man röker det 24 timmar om dygnet och blandar bajs i det så är det ändå inte så bra.
som att aldrig bry sig om sex alls.. hehe tro det eller ej så finns det folk som bara vill ha sex med personer de älskar...
Har man mindre sex i u-länder tror ni?:P
www.google.se
shit nu blev jag fan bitter! jag säger bara som davve_d P20!!! sen får du ta å ge dig, du kan väl inte mena att nån av dom du legat med inte har varit värd det?
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...