Narcissus P23 haha du är riktigt skön.. vem vill vara oskuld på sin bröllopps natt?. Det ska vara den bästa och mest romantiska sexakten i förhållandet. och om du är oskuld så poff stoppa in den sen poff ut med den så har du kommit haha.. träning ger färdighet oskuld = dålig i sängen. (för killar mest då).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
spöket P23 Antar attu också talar om egen erfarenhet, alla personer funkar olika o sex är högst individuellt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manel: Men vafan alla har väl haft sex de ångrar..? Man blir väl inget monster för det. "värd det" du får det att låta som att jag tycker att de inte förtjänat den stora ynnesten att bli påsatta av MIG? Isf har du fel. Jag tycker det är fint att inte springa runt och knulla runt hur som hellst vilket jag gjort, jag ångrar mig ibland, det var alltså inte värt det. och hur värt är det att ha sex och inte ens minnas det, inte känna igen henne på stan och inte minnas hennes namn? spöket : Som hiccory säger, din erfarenhet. Min erfarenhet är att första gången gick hur bra som hellst, senaste gången däremot var ingen höjdare. I faked it
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Narcissus P23 varför har du sex på sånt sätt? då kan man ju lika gärna bara sova... men du bör väl haft nåt förhållande där ni hade sex och jag antar för din skull att de inte va helt värdelöst... visst det är ju jävligt onödigt å supa sig dyngrak och vakna dagen efter med en jävla huvudvärk och inte nog med de så har man fått en sängkamrat.. men så behöver man ju inte göra right? du kan ju inte ta tillbaks nåt du gjort, de enda du kan göra är att leva med det och va glad att du inte kommer vara helt värdelös på bröllopsnatten... du kan ju alltid vänta med sex i ditt nästa föhållande tills ni gifter er *good luck*
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
ha ha know the feeling....
New job. New Life. Good life
davve_d P20 haha sköna ord du använder.. :)
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
"Min erfarenhet är att första gången gick hur bra som hellst, senaste gången däremot var ingen höjdare. " Narcissus: it takes two to tango. första gången hade du väl en jävla tur antar jag om tjejen du förlorade oskulden till också var oskuld.. hur kan du veta att det skulle gå så jättebra om du fick vara oskuld på nytt men har sex första gången med en annan? det kan ju bli helt märkligt bara för att sexet just är så individuellt som du säger..
davve_d haha helt sant
Manel: Jag vet inte, varför dricker alkoholisten sprit? Nejmen allvarligt, klart jag haft bra sex, tanken jag har är att om man har det för mycket och framför allt på fel sätt så kanske man förstör det för sig, det blir nedsmutsat. Phatie: Nej hon var inte oskuld, det uttalandet var till alla dem som fällt de uberdumma svaren att oskuld skall man inte vara för då kommer man nämligen på tio sekunder. De talar av egen erfarenhet och min erfarenhet är att jag inte haft det lilla problemet, hur som hellst är det inte något övertygande argument för att inte vara oskuld. Du missar poängen, jag vet inte att det skulle gå jättebra, kanske skulle jag komma på tio sekunder, men kanske jag skulle komma på tio sekunder även om jag knullat mer än Julio Iglesias också. Det är på det psykologiska planet mitt problem ligger. Egentligen har brölloppsnatten inget med det hela att göra, det är mer en metafor. Jag struntar fullkommligt i hur bra eller inte bra jag är på brölloppsnatten. Det är dock min sinnebild av det ultimata rena och själva motpolen
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Idiot, vad är det för mening att ångra saker man KAN göra något åt, bara göra något åt det isf
du kan ju låta bli sex halvåret innan ni gifter er.. de finns de som gör det. de blir garanetrat pirrigt och säkert bättre än att vara oskuld, eftersom man slipper den nervositeten som kan uppstå. alltså osäkerheten, har du haft sex förut vet dsu hur det funakr. sexfasta innan bröllopet om du vill känna av det extra
Femme fatale
Amar F18 , Tror nog man spräcker det ganska lätt. Specielt på fyllan :) Fast han borde garaaaanteraaaat försöka..
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
kan inte all bara sluta knulla runt? Jag menar inte att man ska vänta tills bröloppsnatten, men ha lite krav och standard. För på det stora hela är folk ganska äckliga. Jag är så pryd och monogam att jag skulle passa in i det viktoianska england på 1800-talet.....
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Bröllopsnatten kan nog inte bli så mycket mer antiklimax med inställningen att den ska vara den finaste natten i ens liv. Efter en lång bröllopsdag och alkohol på bröllopsfesten så får man väl vara glad om man ens är vaken och får upp norren. Bättre att spara sig till typ tredje natten på bröllopsresan. Så kan man knulla i månskenet i karibien.
tror det är en rätt sund grej till skilnad från den rådande grisigheten. kanske visar på att du inte knullat bort hela dit känsloliv utan kanske har någon contektion kvar melan det två. gratis du är nu officielt inte en jätte gris och vandrande kuk.
alltså har man förvä'ntingar pajjas allt. don't have it. jag mä'rker själv att jag mer och mer slutar ställa krav och hopp på saker och då blir allt bättre, iof är jag ofta rätt tacksam, men det k'nns som om man vinner på det.. jag är personligen alldeles för förtjust i sex för att avstå halvåret innan giftemål men däremot -3 månader innan skulle jag nog gjort det, inte för att jag tror sexet blir bättre men för att man inte haft de på ett tag och de lär uppskattas mycket, så känner jag fan för mindre tidsintervall så. Det tycker jag man absolut kan göra , jag tror jag skulle gjort så
Femme fatale
så sluta nojja över att du haft sex och stå för det du gör och gilla läget, du kan inte ändra på vad du gjort, och de är seeeex för i bövelen var glaad :) förhoppningsvis gifter du dig med någon som kommer kännas så pass speciell att sexet inte är avtrubbat för dig, chilla, ta det i din egen takt helt enkelt, känenr du allmänt att du itne mår bra av sex, kanske du ber se över vilka du ligger med elelr varför det stör dig på något vis.
Femme fatale
ajuste kan ge lite hälsningar från bröllopsnattsoskulder, nu finns de säkert en massa som tyckt de vad gubbskönt och helt jåvla fantatstiskt, men jag vill bara ge andra perspektiv. jag har pratat med många som blev grymt besvikna på sin första gång, min morbrors fru var oskuld tills bröllopet och hon sa att de var den värsta smärtas hon upplevt.. tåls att tänkas på.. sex kan göra väldigt ont första gången för en hel del även om man är upphetsad och inte spänner sig.
Femme fatale
Haha jag undrade varför det var så många nya inlägg men sen såg jag att Amar entrat tråden ;) Som sagt, det handlar inte så jättemycket om brölloppsnatten, även om det skulle vara det optimala. Sedan behöver inte hon nödvändigtvis vara oskuld så att det skulle göra ont för henne... Sedan kan man ju undra hur många tjejer som skulle vilja gifta sig med en oskuld, men skit i det detta är trots allt bara hypotetiskt. Jag förväntar mig inte att det skulle vara fantastiskt rent sexuellt, mer själsligt psykologiskt Jag har haft ett halvårs celibat och efter var första veckan mycket bra men sedan var det samma. Är inne på en månad celibat nu och jag har ro i själen. Off topic så finns det en fara med att sluta ha förhoppningar och krav på saker och ting. Ambition och mål är en stor livskraft. Finns också något som heter sikta mot månen så hamnar du i trädtopparna. Be careful!
men jesus jag sa inte att jag inte har ambitioner och mål, men jag sätter inte högs förväntingar som försvårar min vardag och mitt um,gänge och mitt sätt at ha roligt.. det var inte det jag ville säga, det jag ville säga var att de är bra att vara enkel, men de menar jag att man ska uppskatta det lilla, och inte sätta för höga illusioner över hur den kvällen ska vara elelr den tillställningen.. de blir roligare om sätetr ribban lågt.. trots det ska man ju veta sitt värde och vart man har sig själv och hur man ska fortsätta missförstå inte det
Femme fatale
Ja Jesus, Jag vet jag vet. inte så jag menade, menade som jag skrev att det finns en FARA med att tänka så, eftersom jag tänkt som du men sedan tog jag det för långt. Menade inte att du tänker så. Funkade helt enkelt inte för MIG så jag testar nu istället att sätta ribban på högsta. Vem vet kanske finns någon stackars idiot där ute som inte heller klarar av det jag inte klarar men du klarar.
orkade inte läsa hela tråden.. vafan! klart det kommer att bli speciellt ändå! en bröllopsnatt är ju inte direkt ett "one night stand". shit vad jag ser fram emot min bröllopsnatt;)
Narcissus P23 Har inte läst alla inlägg men en del av dom. Jag tänker ibland lite på samma sätt som dig. Jag tror inte en bröllopsnatt kan förstöras av tidigare händelser. Det är bara hur man tänker, om man fortfarande lever i dåtid. Bästa sättet är nog att skippa tankarna och se framåt! Istället för att rota och grubbla över det som hänt. Men själv så önskar jag ibland att jag också var oskuld, det beror inte på dom jag haft sex med tidigare, men man vill ju slippa gamla minnen när man har sex med sin nuvarande tjej. Den tjejen jag är med nu (har varit tillsammans i 4 månader) antar jag att var oskuld innan hon träffade mig, det känns lite så. Ifall hon haft sex så har det bara varit någon enstaka gång, och det känns lite orättvist. Man känner sig smutsig.
Försök att hålla dig borta från sex tills du gifter dig? Då lär du vara som en liten barnunge på ToysrUs,har bråttom in ,vill testa allt men tiden räcker inte och du upptäcker att affären bara utnyttjar dig på pengar. Haha , kanske inte det sista men hey klockan är 08:42 :S Lite kul får man vell ha.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
xsp, sex och älska är två helt olika saker i mina ögon.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL