I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Alla bra killar/tjejer är tagna ?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-07-01 22:04
jag håller med dem flesta här och jag kan säga,,hittar man en tjej eller kille som diggar er för den i er och eventuellt du ovh hon blir tillsammans kära i varandra så e man fast! simple as that..vart singel i mina 21 år och har haft mkt strul o samlag o romanser,men har bara träffat fel brudar,,yeah d väl bara chilla lite så kommer det väl....?

Producent

2006-07-01 23:35
GreAt_rEtarD F19: Jag är inte gay, men saken är att killar som mig är sällsynta, väldigt sällsynta har jag märkt....
Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-07-01 23:38
micKillah, det är bara som du tror
Producent

2006-07-01 23:41
Nopes, tyvärr har man inga tesimonials från vänner då dem inte hänger här, men fan. I am one of a kind, belive it or not !
Since 1984
@realgizlee // twitter
Producent

2006-07-01 23:41
testimonials
Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-07-02 19:28
äh fan sluta förvänta er att värsta tjejen ska dyka upp runt varje hörn och jag tror inte heller ni kommer hitta världens bästa brud om ni går omkring och anser att ni är bästa killen som finns.. fan bara var er själva och lev livet :)
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2006-07-02 19:44
iam good och singel:/...men dock bara massa strul me killar som inte kan bestämma sig ork!!! som håller en som en fisk på en lina..:(
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'

2006-07-02 21:48
Jag ville ha min pojkvän till bara polare först. Men eftersom han inte gav upp, men inte var för på heller, så föll jag tillsist för honom. :) Ge inte upp bara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-03 14:17
Alltsa, det racker inte med att bara vara en bra kille..

Dom maste fortfarande finna dig rolig, snygg, charmig, intressant osv....

2006-07-03 14:30
försöker me intala mig själv att "inte stressa, ta det lugnt, det kommer, softa för helvette, va e det me dig? e du ghelt cp eller??? det ordnar sig"

det leder till desperation (skämt o sido)
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2006-07-03 14:38
"Jag är inte gay, men saken är att killar som mig är sällsynta, väldigt sällsynta har jag märkt...."

Väldigt ödmjukt och fint skrivet om sig själv... kan vara där skon klämmer vettu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-04 19:45
ja människor är riktigt konstiga...jag hatar människor, men inte på något bittert sätt...

och mooa F18 , med risk för att låta bitter igen, men jag har under de flesta tillfällen jag lagt pussel upptäckt att det fattas bitar...

2006-07-04 20:01
knork

jag instämmer. kärlek är bara för vissa. jag känner att även om jag hittar "en bra tjej" så kommer allt skita sej med tiden, för att jag är inte bra på förhållanden. dessutom vägrar man ju nöja sej med mindre (tog mej 5 år att inse att jag inte tänker hamna med någon jag innerst inne hatar)... såå.. bachelor for ever
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-07-04 20:02
naturligtvis kan jag som alla andra vinna på lotto, men inte många outs på det.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-07-04 20:07
asså jag anser inte att jag är dålig på förhållanden...men jag räknar med att det skiter sig ändå...det bara gör det, lika bra att vara beredd på skiten...men jag vill inte vara bachelor forever...det låter ensamt...men jag är för snäll för tjejer...fan nu låter jag ju bitter igen! jag är ju glad ju!
Producent

2006-07-04 21:54
Cäsh P13: Bad boy stilen funkar inte i längden, tjejjer vill inte ha svin fattar du väll, hur gammal är du egentligen får jag fråga ? För du verkar juh inte verka veta ett skvatt...
Orka med meninglöst sex och trassliga förhållanden liksom.
Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-07-04 22:46
ja pallar inte med killar längre.
Har blivit sårad lite för många gånger, så nu har ja slutat hoppas.
Och lagt ner det för tillfället. Men man saknar ju kramarna.

2006-07-04 23:36
Det kan ha och göra med att folk kan vara hur goa som helst men man får inte dem vibbarna eller så fallar det på utseendet, man behöver inte vara ful, räcker med att inte vara snygg.

2006-07-04 23:37
Håller med, alla bra tjejer är tagna^
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2006-07-05 01:12
hittar man sin kärlek eller partner så gör man annars är det väl bara leva sitt liv o strula runt,ifall man blir för desperat som vissa män är det bara dra till asien och haffa en 20 år yngre kvinna senare som dem flesta äldre män gör ...

2006-07-05 12:35
mooa F18
jag vill inte verka bitter...jag är faktiskt glad! men du kan inte garantera mig en passande pusselbit, och det är det som suger med hela pusselmetaforen...jag menar, vissa pussel fuckas upp redan i fabriken ;)

2006-07-05 18:39
knork

bitterheten kommer med åren och misslyckade försök, du hamnar ombord på den bittra skutan snart.

och där har du halva ditt problem: "jag är snäll mot tjejer". såvida du inte är deras batty-friend ska du inte vara snäll mot dem. dvs ska är du intresserad ska du spela spelet. visa din alpha male sida.

2006-07-05 18:40
- ska.

2006-07-05 19:25
här har ni svaren ni som tycker det är ett stort mysterium att den snälla pojken inte får tjejerna.. Jävligt tacky med sån här how to seduce women grej men i ärlighetens namn stämmer faktiskt nästan allt de beskriver på den här sidan in på verkligheten..

alpha male:

www.fastseduction.com

nice guy vs. rude boy:

www.fastseduction.com

2006-07-06 17:40
kanske jag gör det...men nu blev jag sugen på att lägga ett pussel, på riktigt...