I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Alla bra killar/tjejer är tagna ?

Övrigt - Vardagsfilosofi

Producent

2006-06-25 17:14

Alla bra killar/tjejer är tagna ?

Stämmer det verkligen, jag anser mig själv som bra kille, jag är fan singel.
Helt sjukt ämne egentligen.

Since 1984
@realgizlee // twitter
Poet

2006-06-25 17:15

Vänta, din tur kommer. Stressa inte fram för då kanske
du inleder något för hastigt och så blir det pannkaka av det.
What I said, yo!

2006-06-25 17:38
orka vänta på något som man inte ens vet om det kommer eller inte?

2006-06-25 17:38
och det inlägget var ju så jävla optimistiskt och givande för diskussionen att jag måste berömma mig själv

2006-06-25 18:04
haha, tråden för de bittra :> och jag går med i eran sorgsna skara.

Crunk_Dude P16

haha du har så rätt, "amenguuuuhd va snäll du äää" men det betyder ju typ egentligen bara att dom inte kan säga "gud vad snygg du är" så dom får hitta på något annat snällt. "du är så lätt att prata med" är ju också en annan klassiker. "du är typ min bästa kompis" är dock kungen. då VET man att det inte kommer hända något. urk. sug.

2006-06-25 18:35
Snälla killar är roliga i ett par veckor, sen blir det jobbigt att få ta alla initiativ och bossa runt er som hundvalpar. Lite självständighet tack, men ni måste kunna vara puppies också!

2006-06-25 20:08
Crunk_Dude P16

haha..mer "Hej sötnos, är allt bra? Oj, förlåt om jag störde, jag ville bara fråga hur du mådde." åt folket säger jag
too shy to shine
http://estailo.blogg.se

2006-06-25 20:11
om ingen någonsin gjorde slut så skulle man kunna säga att alla bra är tagna.. :)

jag är skitbra men singel.. :o
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2006-06-25 20:17
ingen som vill ha mej hellr verkar de som, men de kommer när de kommer, man ska inte ha så bråttom här i livet.

Producent

2006-06-25 20:22
Känns som man måste ha bråttom ibland, o andra sidan kan man heller inte bara sitta hemma och tro att the perfect one ska finnas på internet.
Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-06-25 20:28
mickillah: varför ha bråttom? man hittar inte kärlken fortare för att man stressar, bättre att chilla o inte leta, då kommer de när man minst anar de.

crunk_dude: åh, tack..

2006-06-25 20:31
Jag är upptagen och har världens bästa tjej så det stämmer nog

Ah, jag är så lycklig. Förlåt om alla bittra singlar tar åt er, men jag är bara tvungen att vädra min lycka över vårt förhållande då och då.

Poet

2006-06-25 20:35
Så man tror bara, man vet inte allt liksom. Man kan träffa det man tror är "världens tjej/kille" och hon är upptagen. Fast egentligen kanske hon/han är värsta rövhålet i ett förhållande.
At the gates of Eternity...

2006-06-25 20:58
Upp till 21 års åldern vill tjejer bara ha bad boys sen vill dem bara ha nice boys kanske för att upp till 21 vill de ha äventyr och upplevelser sen vill de ha mys och kanske familj?
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com

2006-06-25 21:23
Jag är en snäll självständig individ med hängslen och snitsiga skor.
Försöker alltid vara trevlig och schyst,men är ingen jättenice guy bara för det.Jag behandlar folk bra dock.

Men gillar någon mig?Nej tänkte väll det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-25 21:32
nej, dom tjejer som är upptagna är självupptgna slynar som säljer sig till den med störst bil. dom andra inte ser på, är dom som är nåt att ha. yes, där satt den
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-25 21:52
Tjejer gillar lite farliga killar.
Sånna som dom måste jaga lite för att få.
Man måste nästan ''dissa'' dom lite. leka lite.

Tålamod, dom kommer och går!

2006-06-25 22:51
Det värkar som om tjejerna är ute efter "bad boyz" elelr vad man ska säga, är det så?
- Man behöver inte vara fräsch om man har gräs!

2006-06-25 23:05
om de säger att man är snäll och snygg då? eller spännande och söt? hehe! hela den här grejen är skitsnack.. tjejer har inga problem med snälla killar de har problem med tråkiga killar.. jag är snäll som en kattunge mot tjejer jag är med men har inga problem med att skämta och spela lite flörtiga spel med dem.. allt det där går utmärkt att kombinera.. man kan vara spännande och snäll på samma gång.. det är en klassisk grej ju.. i grund och botten handlar det om att ni inte visar att ni har drifter.. försöker smyga runt sex och andra roliga saker.. inte har kroppskontakt med dem förrän de ber er o.s.v.. yeah yeah, jag är snäll iallafall och har inga som helst problem med det där..

2006-06-25 23:19
Ho ho, jag satt precis och pratade med en kompis på msn om brudar och sånt, blev lite deppig. Sen läste jag i den här tråden och insåg att vissa har det svårare med tjejer.
Tack grabbar!:)
Allvarligt talat så funkar det bättre när man är så jävla trött på allt skit med brudar att man inte pallar bry sig. Lite som när man har flickvän, och vi vet alla vilken brudmagnet man är då.

2006-06-25 23:54
Jag tycker sex är äckligt, inte så många kvinnor som delar min uppfattning där inte.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-06-26 03:15
men ge er. de som är singlar och bra vet det och är därför svårare att få... ansträng er att se klart istället för att jaga... de finns därute. ge inte upp.
låt det börja...

2006-06-26 04:38
Känns som att alla strävar efter att leva med nån när de blir äldre. Jag känner att jag inte vill gifta mig eller skaffa barn. Men det kommer jag väll antagligen växa ifrån. Eller? Finns det några som känner så som är lite äldre?

Producent

2006-06-26 09:06
skaffa barn ja, gifta sig nopes !
Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-06-26 11:05
Stämmer in på mig och mitt kärleksliv iaf!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Poet

2006-06-26 12:19

Vad jag menade var att man inte ska förhasta sig
när det gäller kärlek öht. Och ni som går efter brudar
som säger "ahmenguudsaååååsnäll äruuu, jaaaa!" är
ju inte direkt snilleblixtar, finns tjejer därute som går
efter de killar som är snälla, charmiga och söta.
Varför går ni efter direkta motsatsen?

Alla tjejer vill inte ha badboys.

What I said, yo!

2006-06-26 13:25
Alternativ P16

ahahahahaha, ja det är så jävla sant :D bitterhet när den är som bäst :D jag har också upplevt det ;< men det verkar mekka till sig nu. tack för att du fick mig att skratta
Producent

2006-06-26 13:32
ta inte min snällhet för vekhet.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-06-26 13:35
nej nej ni är helt väck, det beror ju på vilken tjej man vill åt. fan jag är snäll, det funkar hur jävla bra som helst på dom jag faktiskt är intresserad av. ni har bara ingen känsla för det, ni är nog mest patetiska desperatraggare

2006-06-26 17:49
Det kommer en tid där du inte orkar vara snäll mot dom.
orka vara snäll, söt och gullig hela livet?

2006-06-26 18:35
Samma här fan, jag är en sjukt bra kille och singel.

2006-06-26 20:16
Alltså, jag fick höra av mitt ex att jag var för PERFEKT, för henne, för MYCKET man, som tog för MYCKET ansvar. Hon kunde helt enkelt hålla jämna steg med mig, så vi gick skilda vägar, kändes ju kul för min del, jag kan för MYCKET helt enkelt ?

Så, egentligen borde man vara jävligt pantad för att få en tjej i det här samhället för tjejerna gillar en clown att skratta åt.

Är du FÖR bra, blir de bara skraja eftersom de är så tramsiga och fnittriga etc, och inte vet vad de ska göra osv.

Girls just wanna have fun...JOIN A CIRCUS!!

2006-06-26 21:03
Men gah, allt handlar om mognad och vilket ställe man befinner sig i livet.

Vissa hamnar i "Åh, jag vill ha en säker, snäll, omtänksam, någon att lita på" partner när de är typ 18-20 (men för ganska många kommer detta senare)...
"I am in it for the long run" typer.
Som jag.

Sen har vi de där som kanske vill men är rädda djupt inne, eller inte pallar trycket av att ha så starka känslor för någon än så länge, plus inte vill umgås 4-5 ggr i veckan för det är grymt obekvämt för dem som vill ha sitt "space".
Eller så har de blivit djupt sårade av någon tex deras första kärlek och vågar inte ta det steget igen.

Det kan vara killar, det kan vara tjejer

Shit
Antingen så funkar man ihop eller inte... så enkelt är det.

Jag anser mig själv vara en jävligt bra flickvän, och jag fick en bra pojkvän till slut... efter många "rädda för känslor" killar
Poet

2006-06-26 21:26
kvinnfolket är ett konstigt folk. Dom talar i gåtor så man omöjligt kan förstå.
"life's a garden, dig it."

2006-06-26 22:38
Corazonzita F21

Det kan vara killar, det kan vara tjejer

tack, det kändes bra att få veta att ni gussar också kan känna så =)

2006-06-27 00:36
Be youself!
Det finns alltid nån där ute för var o en! =)
Tiden den kommer.
Ja väntar fortfarande HAHA

2006-06-27 06:21
Frange , ja nu ja, det var ganska länge sedan vi var tillsammans, nu skiter jag väl i vad hon gör haha, hon pallade inte att vara en seriös kvinna utan ville slampa runt (som de flesta) så okej, thats fine.

När brudarna får se bilarna och palatset så blir de rädda, får hitta nån high class bitch som passar mig, som inte är rädd för porschen , dyra kostymer och fina middagar på soldäcket.
Poet

2006-06-27 09:11
ja nu ja, det var ganska länge sedan vi var tillsammans, nu skiter jag väl i vad hon gör haha, hon pallade inte att vara en seriös kvinna utan ville slampa runt (som de flesta) så okej, thats fine.

Vilka tjejer du dras till må jag säga! Så antagligen
så hade jag rätt.

Ni killar väljer att dras till de här tjejerna för att:

A) Ni är pantade...

fyll i resten..
What I said, yo!

2006-06-27 10:00
"Känns som att alla strävar efter att leva med nån när de blir äldre. Jag känner att jag inte vill gifta mig eller skaffa barn. Men det kommer jag väll antagligen växa ifrån. Eller? Finns det några som känner så som är lite äldre?"

vet inte om jag är så särskilt äldre, men jag vill inte gifta mig (just nu) och framförallt inte skaffa barn (förmodligen ever). har dock ett uppgjort giftermål 2015 (med en jäääävligt grym tjej, en tjej som det förmodligen är värt att ge upp att vara singel med).

jag trivs med att vara singel just nu. det är rätt gytt.
It's only gay if balls are touching

2006-06-27 13:42
Phila nej, men många av er skräms av en stadig kille, och istället för att bygga något, så bangar ni ur och slampar runt istället på diverse krogar. Inget fel i det dock, vill man inte så vill man inte.

2006-06-27 18:39
samma här, jag är en sjukt bra kille och upptagen!

eller vänta, jag kan ju inte säga "samma här"? ;)
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Poet

2006-06-27 20:14
fetlyrik

Du följer helt enkelt fel tjejer.
What I said, yo!

2006-06-28 10:06
har dock ett uppgjort giftermål 2015 (med en jäääävligt grym tjej, en tjej som det förmodligen är värt att ge upp att vara singel med).

Berätta mer om det, hur då uppgjort? Eller har jag missat någon dold poäng eller så.

2006-06-28 13:05
vi har sagt till varann att ifall vi är singlar då så flyttar hon till sthlm och så gifter vi oss.

2006-06-28 13:14
Romantiskt :)

2006-06-28 13:35
Phila, nej. Lägg ner, sluta filosofera om mitt liv.

2006-06-28 14:06
äh vadå. mer typ.. bra. jag menar, de ggr vi har träffats har det varit grymt att hänga. för min del är det det förhållanden handlar om, att det är kul och stimulerande att hänga + sex.
Poet

2006-06-28 14:20

fetlyrik

men herreje... du säger att du är FÖR MYCKET man,
sen kallar du henne för slyna. Du är alltså inte FÖR
MYCKET man, snarare pojkvasker som väljer fel
sorts tjejer som ligger runt.

What I said, yo!

2006-06-28 15:07
Phila, men lägg ner nu, det är inte på riktigt.

2006-07-01 21:18
Det gäller ju samma för oss tjejer.. alla bra killar e tagna haha
Graffare

2006-07-01 21:19
jag kan tyvärr inte hålla med! alla bra killar är inte tagna! UTAN DOM ÄR GAY! BLÖÖÖÖ
http://beltontorsk.tumblr.com/