I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Nationalsången.
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Jontish P37
Supporter
2006-07-23 01:45
Den svenska nationalsången måste vara den minst nationalisti´ska i hela världen. Seriöst. Den säger att det är fin natur och berg i norden. Ja, inte ens sverige syftar den på, den syftar på sverige, norge, finland och så... Tycker att det ör ganska bra, nationalism är skit, men ändå gillar jag inte låten.. För den är SÅ JÄVLA FUL!
<3
SpT P39
Hangaround
2006-07-23 12:30
Tacka vet jag Ultima Thules version. Oja !
okonsten.wordpress.com/
jumpcut P43
2006-07-23 15:34
Nattkrig: Förklara hur du menar? Jag kanske är lite trögtänkt idag, men förklara gärna :)
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA
-LunAtiC-
2006-07-31 06:21
undra vem sverige hade vart om han var en person.
tänk er själva.
jag skulle iallafall vart kompis med honom.
and THAT you can quote...
elle-fant P44
2006-08-01 21:28
det e rätt töntigt att inte vilja sjunga nationalsången för att man inte gillar sverige. det finns en bra lösning; flytta...
klart man ska vara stolt över sitt ursprung, och om det e nån som tror att man därmed ser ner på andra länder, kulturer eller människor så är han eller hon korkad
ä
ä
Fumez
Producent
2006-08-01 21:34
dom som tycker att den svenska nationalsången e rasistisk borde fan skjuta sig själv....patetiska människor....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
KinG-PhiL
2006-08-04 12:30
En fråga: Om man i sverige går runt i sverige kläder, sjunger sveriges nationalsång, har Blå Gula kläder och säger att man älskar sverige o.s.v så blir man oftast kallad rasist, är det så i andra länder?
Get Random!
KinG-PhiL
2006-08-04 14:48
ozsvensk P0
det är visst många som säger så... iaf i Bergsjön, kortedala, Gamlestaden områderna.... är det så i förortena i andra länder oxå?
Get Random!
KinG-PhiL
2006-08-05 23:28
okej, de flesta "invandrarna" eller folk som säger att de är de bara för att deras pappa/mamma är födda i ett annat land brukar ofta kalla de som gillar sverige för rasist... i alla fall här omkring
Get Random!
teN
Supporter
2006-08-07 21:49
Man måste väl inte vara stolt över sitt uprsprung? Man ska väl få leva där man trivs, sedan kan man väl vara glad över att man kan bo här i Sverige då och slippa bo på något jävla krigarställe.. Ha det bra, varför MÅSTE man vara stolt över något ursprung, löjligt bara ju
Forzza P34
2006-08-07 22:14
vet inte om det har påpekats tidigare i tråden men....är det inte så att det är mer än 2 verser bara att man har kortat ner den, för i aftonbladet stod det engång typ en lång jävel på typ 5 verser o jga minns rätt, annars tycker jag inte att det är fel att sjunga den men man bör väll inte överdriva.....
Vad faan skrev jag nu?!
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»