I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

folk som ska vara så "kända"

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-07-19 21:20

folk som ska vara så "kända"

Jag är så trött på dessa människor som ska lära känna alla, få status och bli "känd" Jag träffar dom fan me överallt! speciellt i GBG. fuck de jag behöver inte gilla alla, jag ogillar folk innan ens jag träffat dom. Jag har inget behov å vara snäll mot alla så alla ska tycka jag är ball.

jävla nördar, ibland agerar dem som om vi vore vänner, haha! så ger man "vem fan är du!?" blicken. personer som inte kan softa å skita i folk. har ni en gemensam kompis så betyder det inte att ni behöver bli vänner. leave the fuck alone!

är det nån som fattar vad jag menar? Har svårt att förklara saker å ting.

peace

Red Motion Music

2006-07-19 21:35
Maze haha, det är fett sant.. folk i gbg springer runt o leker kända..

ett jävla fenomen där.. men jag vet exakt hur du menar..

Lever fan hellre ensam i ett kolsvart rum
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-07-19 21:48
nej men jag pratar itne om otrevliga. altlså jag har varigt med om folk från ingen stans kommer och låtsas som om vi är vänner för att vi har en gemensam vän. cool men jag känner ej dig? så softa. sen folk som flashar med att dom känner dom å dom, vem fan bryr sig om vem fan de känner igentlingen?

mycke namedroping i GBG, fult som fan. Folk som ska börja hänga med massa andra från ingen stans.

När folk frågar mig, "känner du ****" så kan jag svara med jag känner INGEN. palla säga vem jag känner.

Folk får för bra själv förtroende när dom känner nån som har klubb, Dj, Rasta, Musiker e.t.c. När nån säger jag känner t.ex. Nas då blir jag imponerad annars skiter jag iiiii! softa å va med ditt kompisgäng och sluta fokusera på att alla ska gilla dig så du får status i gbg? vafan är GBG igentlingen haha!

storhetsvansinne
 Red Motion Music

2006-07-19 21:54
Is they stressin you out?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-19 22:04
haha men va glada att ni bor i Sverige då, fltta till Hofors förfan, själv gillar jag goa gubbar från gbg verkar ju inte kolla ner i backen när man träffas iaf...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-19 22:09
nope de stressar mig inte. de irrriterar mig ba.

jag menar inte att det är fel på att vara social, presentera sig och prata men du behöver inte sträva efter bli "känd" vilket man inte blir.

jag bor i en annan stad där folk itne pratar med en. de kollar inte ens åt ens håll. ibland är det drägg fulla personer som pratar annars existerar man inte haha! helt wicked. men om man går på stan så stirrar alla.
 Red Motion Music

2006-07-19 22:11
jag bor i en annan stad där folk itne pratar med en. de kollar inte ens åt ens håll. ibland är det drägg fulla personer som pratar annars existerar man inte haha! helt wicked. men om man går på stan så stirrar alla.

ja som falun...
Hangaround

2006-07-19 22:24
som i Östersund

2006-07-19 22:32
Jag fattar exakt vad du menar.
Folk som skryter om att dom känner allt och alla.
Att alla vet vilka dom är, hur många "vänner" dom har och hur "kända" dom är osv..
sjukt störande. Jag bryr mig inte, så hållkääääften!!!

2006-07-19 22:44
Folk tror alla är affärskontakter.
 Red Motion Music

2006-07-19 23:16
orka lägga energi på sådana människor.....

2006-07-19 23:37
Så sant! folk i Gbg tror sig verkligen! ta femman till exempel alla går som om det vore fashion milano sjukt störande, värst är de la klubbarna fy fan vilken show off. Tack o lov att jag inte bor gbg permanent!

2006-07-20 00:25
mmm det ska vara fashion show milano! Haha

2006-07-20 00:33
Winny

Det är bara så jag ser det! o tro mig jag känner till gbg riktigt bra! Folk o gbg överdriver o det är nåt som syns.

2006-07-20 01:39
Jag fattar inte vad du menar ChinaLove, menar du att det struttar massa hipsters ner i femman o strassar som om det vore en catwalk?

Tycker mest det är svettiga fanskap som går rakt frma utan nån överblick.

2006-07-20 01:47
jag ska bli en sån i gbg, för dit vill jag så gärna flytta snart, men jag känner ju ingen
jag levde för kicken , precis som du

2006-07-20 01:53
Hannich F0

ajajj bli inte sån! och jag känner på mig att sånna personer jag jiddrar om kommer att tävla om dig vem som lärde känna dig först å shid.

vi kan bli kompisar om du gillar high grade. HAHA! ´

mycket storhetsvansinne i göteborg
 Red Motion Music

2006-07-20 02:00
Men jag fattar inte riktigt varför ens skapa en tråd om detta? För att folk är lite väl framfusiga när de knyter kontakter och är ute o träffar folk? Klart det är skillnad på gbg och nån liten håla på landet..

2006-07-20 02:03
ModernDrunkard P20

Ja hipsters! asså folk man känner igen ute gbg är litet man vet vilka som är vilka!

2006-07-20 02:56
Exakt!

2006-07-20 11:17
vad i helvete.. jävla energi du lägger på att störa dig på folk? typ samma energi som "de där" lägger på att jobba upp sig i "societeten"?

jag tycker det i allmänhet är skönt med folk som är såpass avslappnade men självsäkra så de faktiskt vågar snacka med andra är sina jävla barndomsvänner/kusiner/morsor.

networka för i helvete. det finns faktiskt grymma personligheter out there, vilket man inte alltid blir påmind om när man i vardagen mest ser alla jävla trötta inrutade tråkjävlar.

bah.
"I´m armed and I´m equal"

2006-07-20 11:43
tiva du fattar inte vilka jag menar. om du läste allt så skrev jag att jag har inget emot de som är sociala men dem som ska flasha stör jag mig på.

Red Motion Music

2006-07-20 11:57
men jag fattar inte hur man kan "flasha" sina sociala kunskaper? haha, whats that liksom?

att snacka med folk som man har gemensamma bekanta med behöver väl inte betyda att de vill bli "kända" eh?
så skulle jag aldrig tolka det om ngn kom fram till mig iaf.
"I´m armed and I´m equal"

2006-07-20 18:12
tiva

du förstår itne vad jag menar. och jag orkar inte förklara igen.
 Red Motion Music

2006-07-20 18:18
altlså jag har varigt med om folk från ingen stans kommer och låtsas som om vi är vänner för att vi har en gemensam vän. cool men jag känner ej dig?

haha jag känner igen mig.
gick förbi en grabb en gång som känner min kompis.. vi hade väl setts nån gång och pratat nån gång.. men ingen jag skulle ens kalla min bekant.
så fick man höra efteråt från henne att han sagt att jag inte hälsat på honom och att jag borde vara lite försiktig och tänka på det där för folk kan tro att jag är stroppig.
hhh, vem bryr sig eg.. och vem är du..

U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2006-07-20 23:12
Junior-Maze P60

komemr du från örebro elle?...där verkar alla ahta socilala människor
en död moderat är en bra moderat

2006-07-21 04:02
kommer la fram folk till mig å skall hälsa å "känner mig minst en gång om dagen typ, hah men fuck it, varför inte, jag kommer inte umgås med snubben ändå..
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.
DJ

2006-07-22 17:09
"Jag träffar dom fan me överallt! speciellt i GBG"

Detta beror på GBGs s.k. "lillebrorskomplex" gentemot Sthlm.

2006-07-22 18:14
La F22

Det är drygt, hälsa gör man alltid. Vet inte om du hört talas om hyfs?
Händer att folk hälsar på en på stan man aldrig sett förut, tycker jag är trevligt.
Vi är ökända N.P.G.

2006-07-24 10:02
Mmm jävla idioter vettu... tycker gött de kan ge mig en smäll på käften istället

2006-07-28 13:05
Det var nån som snackade om att det var mycket show off i Göteborg. Kan väl vara en del show off på Avenyn och det sämsta av allt den där jäkla raggarträffen vid Götaplatsen där alla bondlurkar dras för att visa sina amerikanare.

Men det är nog mycket värre i Stockholm stå vid Stureplan en kvart så kommer du se på show off så det ryker om det när alla vältrimmade snobbar skall visa hur fina och ytliga de är och hur bra de har det.

2006-07-28 20:09
Hur fan orkar man bry sig om sådana ostar. Jag reagerar inte ens på sådana människor.
Vem fan orkar gå runt och hata hela tiden.

2006-07-28 22:52
Thugish4life

hyfs hit och dit. jag är jävligt trevlig, men oroar mig inte för vad folk tycker direkt om jag inte säger hej till dom
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2006-07-28 23:13
"altlså jag har varigt med om folk från ingen stans kommer och låtsas som om vi är vänner för att vi har en gemensam vän. cool men jag känner ej dig? "

geez, vad är det för fel på det? alltså, sen när blev det jobbigt med folk som är trevliga? och hur orkar du bry dig så mycket över folk som överanvänder sina social skills? deras biz, inte din.
baeng

2006-07-28 23:58
maze, sluta stila dej goddamn!

2006-08-02 15:19
glömt denna tråden ju :)

fortfarande så snackar jag itne om personer som är allmänt trevliga, ALLMÄNT. jag snackar om dom som ser det som en tävling att känna så "hippa" och mycket personer som helst. och ska flasha med det.. inte bra.. men dom som är softa och sociala.

eh jag har svårt att förklara. alla märker inte till detta. jag gillar att se hur folk beter sig.

hur jag orkar? vem bad dig orka skriva här?
 Red Motion Music

2006-08-02 22:21
Dålig ostkaka...

2006-08-02 22:48
Jag känner dig maze(I feel ya brotha).. Nä men alla vill väl känna rätt folk, mer eller mindre. Du lär ju inte va perfekt heller. Personen i fråga kanske inte hittat sitt crew än? Folk som har sitt feta crew behöver inte hålla på sådär utan kan leva i harmoni och glassa runt..

2006-08-03 01:33
men asså va fan....det är klart om du typ hänger på i park elller nått å man e massa olika gäng som alla känner varande genom vissa personer...så kan man väll fråga vem man känner där?

2006-08-03 02:13
vikktorius

haha mannen du har inte fattat grejen alls! läs igen,, försök att förstå eller skit i det bara.
 Red Motion Music

2006-08-03 02:15
finns dom som är trevliga och vill lära känna en kanske men man märker vilka som är helt enkelt bara softa och dom som bara vill ha fame.
 Red Motion Music

2006-08-03 03:37
"Status i Gbg" är precis vad jag behöver, haha :D
Signatur får rum här

2006-08-03 12:21
nej jag har nog inte det...orka läsa alla inlägg...haha

2006-08-03 12:36
made_in_japan
Word:)

hiccory
HAHA! HOFORS! Herregud, vad jag älskar Hofors !;D

Och HÄR kan vi ju snacka om I-landsproblem och så jävla SVENSKT! Hur jävla jobbigt kan det vara om man har en gemensam vän och man är social och trevlig? Skärp er, herregud, låt folk vara sociala bäst tusan dom vill. Och Virtual_Sexuality , tråkigt att höra att du hellre lever i ett kolsvart rum än ser att folk ens vill gå frack och växla några ord med dig.. tror helt ärligt att du mår bättre av det än om alla bara dissade dig..?

2006-08-03 12:37
Inte frack, fram..

2006-08-03 13:39
Mmm ett svart rum vore nice

Skämt åsido, inställsamma översociala personer är irriterande. I mean wtf, if you wanna speak to me you better deserve it, boy

2006-08-03 17:22
vem är du å säger att jag ska stänga in mig?

ärligt 98% fattar inte poänbgen av vafan jag menar! om ni funderar på att skriva men ni inte har läst ALLT JAG HAR SKRIVIGT, SÅ SKIT I DET! ni förstår mig inte

get yourself a PIECE
 Red Motion Music

2006-08-04 11:46
Varför vara otrevlig mot folk för? Man behöver ju inte leka "tajt" med allt och alla, men det skadar inte att heja på folk om man känner igen dem eller. Det versta jag vet är det där idioterna som vet vem man är men som ändå ska spela så jävla "för bra" för att få ur sig ett hej.

MER KÄRLEK ÅT VÄRLDEN!

2006-08-04 20:24

2006-08-04 20:41
Hahahahaha Demirel , mannen med svar på tal alltid :D

2006-08-04 20:52
dagens ungdom. Saknar social kompetens och arga på alla..

hehe tjurgubbar innan ni fyltt 20.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"