I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
folk som ska vara så "kända"
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
v1cky F37
2006-08-05 09:17
Demirel
Haha oh yes I do :D fyfan satt verkligen och skratta på riktgigt med. Kom så jävla perfekt timat.
Junior-Maze
2006-08-05 12:37
demirel
men snälla du! du pratar som om du känner mig. vem sägre att jag är otrevlig mot folk? du känner inte ens mig så snacka inte.
"ingen kommer att sakna mig" haha!
Red Motion Music
valero
2006-08-06 14:36
Tiva F22
: Håller med till 100%.
Klart man hälsar på folk man känner igen ibland. Det är ju knappast något illa menat med det, tvärtom.
Det finns för mycket jävla menlös stolthet i det moderna skitsamhället, Tacka vet jag medeltiden.
ShittySocks P35
2006-08-06 14:40
mitt ex var så! total uppmärksamhetsbrist . Alla hatar henne , men hon glider vidare och bara vill göra sig hörd. Blir så jävla irri på sådana människor som tror dom kan bli accepterad som en skrigig bitch som aldrig stått i centrum överallt.
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
ShittySocks P35
2006-08-06 14:41
hiccory P21
är du hoforsare?
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Junior-Maze
2006-08-06 14:52
Jag ser skillnad på dom som är ute efter fame och leker viktiga mot dom som bara är softa.
men alla förstår itne vad jag menar helt enkelt.
och ärligt. ingen på whoa kommer sakna mig? SO WHAT!? haha en community! mitt liv kretsar inte runt whoa.
Red Motion Music
valero
2006-08-06 15:20
jag känner nas.
Borttagen
2006-08-07 00:20
ShittySocks
verkligen inte, bor 5 minuter från stora torget i falun...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
made_in_japan
2006-08-07 01:45
hiccory - varför i gudars skymning pratar ni om hofors, min gamla hood?!
trådskapren - tror inte att folk missförstår dig, snarare du som förklarar dåligt.
baeng
Borttagen
2006-08-07 06:29
made_in_japan F12
haha vet inte varom fått att jag skulle va därifrån, fast jag har pryat där i två veckor på serietecknar-skolan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»