I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Osannolik falskhet

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-08-13 04:22

Osannolik falskhet

Jag måste bara berätta om det här.

Jag och några polare träffade några brudar genom gemensamma kompisar. Vi började hänga med dem och så där. Den ena tjejen blev kär eller nåt i min polare, men min polare har flickvän och hon fick veta det. Efter det har jag och den tjejen snackat lite och festat tillsammans och så.

Efter vi hade snackat några gånger började säga att jag var speciell och att hon inte träffat någon som jag på länge och så där. Dessutom säger hon att hon blir svartsjuk på andra tjejer jag pratar med och så.

En kväll är jag på fest hos henne och hon är klängig och så där, men springer till sin dator ibland och sitter vid den. Min polare som hon blev kär i först ska komma dit och vi pratar lite om det. Jag säger att jag inte kommer kunna vara med henne på samma sätt när han är där eftersom det känns som hon hellre vill ha honom. Hon säger att det inte alls är så och att jag inte förstår hennes känslor för mig.

Efter ett tag kommer han och jag chillar bara. Jag blir för full efter ett tag och drar mig hem utan att säga nåt. Helt plötsligt kommer mina polare efter och ska haka med mig hem. Hon kommer också och säger att jag inte får dra. Jag börjar gå istället för att vänta på bussen och hon går efter och skriker på mig att jag ska stanna. Jag går typ tre kilometer och tror inte att hon fortfarande är efter mig så jag sätter mig på en busstation. Efter fem minuter kommer hon och ber mig att jag ska titta på henne och prata och följa med tillbaka hem, för att vi ska sova tillsammans och sånt säger hon. Jag följer med till slut.

Jag chillar i ett rum och hon kommer in där sen. Vi har sex och sen går hon och säger att hon ska städa, men att hon kommer tillbaka sen och sover.

Verkar vara en bra tjej va? Så trodde jag att allt var. Sen fick jag reda på vad som egentligen pågick.

När jag var på festen med henne innan min polare kommit, hade hon suttit vid datorn och skrivit till honom att hon tycker han är fett snygg och att hon vill att han ska komma dit. När vi snackade påstod hon att jag var helt sjuk som inte trodde på att hon inte kände något för honom.

När jag drog så ville hon inte att jag skulle stanna. Anledingen till att hon övertalade mig att stanna var för att hon visste att mina polare hade åkt hem med mig och hon ville ju att han skulle stanna.

Efter att vi hade haft sex och hon gick upp för att städa, gick hon och la sig hos min polare och försökte få honom att knulla henne. Han har ju flickvän, men hon försökte jätte mycket. Tyvärr lyckades hon inte och dem hade inte sex och jag fick sova ensam.

Jag är så förbannat lack på den här bruden. Tänk om jag hade blivit kär i henne och jag hade fått veta det här. Jag hade inte klarat av det...

2006-08-13 06:25
Haha rejäla doningar alltså. dissa henne.
Yeah!

2006-08-13 06:47
men fy.
var glad att du upptäckte tidigt hur hon är så du slipper slösa mer tid på henne iallafall.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2006-08-13 09:57
haha lät helt sjukt.
vilken liten minihoe.

2006-08-13 10:01
snacka om att tjejer blir mer lika killar för var dag som gar. kanske ar en natrulig ovandling efter alla ar av förtryck och utnyttjan :P

inlagget ar ej ens en gnutta sarkastiskt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-13 10:39
iiiiiishka
fyfan vikken brud....läskigt värre.
finns igen skillnad emellan könen, ännu ett bevis för det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-13 11:08
vilken hemsk människa. var glad att du slipper henne.

2006-08-13 12:10
Damn.. Hur kan man vara så beräknande?

2006-08-13 12:47
Det där var fan vidrigt. Fyfan.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2006-08-13 13:08
Heartwall

Haha oerhört bra sagt!
There is plenty off fish in the sea.
Battlerappare

2006-08-13 15:12
äh, tare som ett nupp o släng vidare henne till nå annat kill gäng där hon kan göra samma sak igen :>
:c

2006-08-13 15:25
Yeah, helt oväntat nog så fortsätter hon och säga att min polare ljuger och hit och dit. Falsk rakt igenom liksom.

2006-08-13 16:15
haha vilken liten hoooe, och sen till och med stå och påstå att din polare ljuger.. vilken slyna
jag levde för kicken , precis som du

2006-08-13 16:29
Fett soft ju, du borde tacka din polare för gratisfittan. Utnyttja henne till max och släng bort henne när du tröttnat?

Hon har ju lagt ribban, nu är det upp till dig att inte riva. I say do her! Se henne som en experimentbrud där du kan testa freaky saker du sett i porrfilmer, för om hon lackar så har du ju egentligen inte förlorat något, eller hur?

Hade jag varit i din situation hade jag utnyttjat henne så mycket jag bara kunnat.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz
"Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum."
-QanA

2006-08-13 16:34
Haha, jag vet jag borde kunna göra så, men då kan folk snacka runt omkring och så. Det kan bli tolkat fel av andra..

2006-08-13 16:39
PrinsMio: Det är väl bara att skita i alla andra? Du har en egen liten rövslyna, det är bara att tacka och ta emot.

Alla som sitter och snackar skit om att du är elak etc är bara avundsjuka och vill också ha en liten hora att göra äckliga saker med.
-QanA

2006-08-13 16:41
vaa fan lipar du för```??? at least u gat some pussy out of it..move on kid

2006-08-13 16:42
jumpcut: haha jag menade typ alla andra som tror att jag hänger med henne av nån annan anledining..

Mamo: jag lipar väl inte?

2006-08-13 16:55
Fucking Bizayootch
do her and move on
Meep meep

2006-08-13 17:25
haha, jag diggar hennes snack nu om att det var ett misstag och att hon gillar mig jätte mycket osv.

2006-08-13 17:27
PrinsMio: Dåså, jag säger ju det, utnyttja!
-QanA

2006-08-13 17:47
Haha skön du är :D

2006-08-13 18:00
Låter som varenda kille jag träffat... :P
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2006-08-13 18:00
brudar i ett nötskal...

2006-08-13 18:01
hahaha...

2006-08-13 18:01
vidrig typ, du gör bra i att inte involvera dig mer.
Femme fatale

2006-08-13 19:07
hahaha fan jag hade spöat henne!jag håller med ge igen,säg att du älskar henne och så där,sen när hon verkligen gillar dig jättemkt och ni är ihop ragga upp nån annan tjej och knulla henne med öppen dörr så att hon den här tjejen får se,det kommer knäcka henne =)
Sövermanland

2006-08-13 19:14
låter som en jävla massa besvär att bli ihop och allt bara för att hämnas, för mycket energiförlust enligt mig, fatta alla andra han kan haffa under tiden som han eligt dig ska lägga på att låssas älska henne =)

Femme fatale

2006-08-13 19:37
Haha precis, så mycket pallar jag inte göra för att skada henne :P

Vi får se, hon verkar tro att jag har förlåtit henne och hon börjar köra att hon saknar mig och allting. Jag gillar det, men samtidigt när jag tänker efter blir jag äcklad av det. Hursomhelst, vill jag pumpa henne igen, men vi får se vad som händer :P

2006-08-13 20:45
PrinsMio: Hur gamla är ni förresten?
-QanA

2006-08-13 20:50
Haha... Det här är det roliga. Jag är 20, hon är 16 :D

2006-08-13 20:58
Ett exempel på en blivande hora!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2006-08-13 20:59
Haha ni är för sköna :D

2006-08-14 01:45
falsk brud där... men ja håller med heartwall där..tycker inte det är så mkt att skrika över
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2006-08-14 02:28
ge mig! jag behöver en lätt och billig brud just nu.

2006-08-14 02:33
BLIR FÖRBANNAD FÖR SÅNT HÄR!
ARHGJHGHGH!!½"¤5136!&#!&#&!#

aq3´k0i.ö......
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"

2006-08-14 02:37
har lugnat ner mig nu

men va äre för jäkla typ egentligen?
skulle vara så förbaskat förbannad
förmodligen mest på mig själv för att jag lät mig följa med henne hem
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"

2006-08-14 02:58
Trevlig människa det där :/

Tyvärr inte den första (lär ej heller vara den sista) som jag hört talas om och eller stött på.

Och alla er som snackar om vilket kön personen hade, so fucking what, det är väl värdelöst oavsett kön att vara falsk, ljuga och manipulera ?
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."

2006-08-14 04:58
Haha jumpcut så jävla rolig!

Men varför finns det inga feminister på Whoa som kommer in här direkt och försöker bortförklara? Mycket märkligt.

Berätta för din kompis flickvän.

2006-08-14 12:22
jumpcut is tellin the truth.. en vis man.. utnytja ludret som hon utnytjat dig..

2006-08-14 12:44
men snälla va alla killar ska grina då, det är ju precis så många killar beter sig så att vi tjejer har fått utveckla ett helt system för att slippa bli brända, och nu händer det en kille och han var inte ens kär i tjejen, skärp er!

Sluta med ditt jvla bullshit, finns en siugga för varje galt, nuff said,

va är ett helt system? knulla runt som fan, fika dagarna i ända o kalla alla killar för "svin"?

2006-08-14 14:47
PrinsMio P20: Hade jag varit singel hade jag varit galet avundsjuk på dig.

En liten sextonåring helt utan koll på omvärlden, fasta tuttar och dum som en fotpall. Haja vad du kan få henne att ställa upp på... Tror du det lyser ur öronen om du stoppar upp en glödlampa i röven på henne och tänder? Why don't you try it.

Raka franska revolutionens slagord i könshåret och färga det rött, vitt och blått? Alla tjejer över 18 tar den faktiskt i röven minst tre gånger i veckan. Det är visst normalt med ATM (anal to mouth). Porrfilmer av alla slag är en korrekt avbildning av ett hälsosamt och normalt kärleksliv. Bilder och filmer? Kör på!

Skäms inte, kör din grej.

Men ett varningens ord till både dig och andra: såhär behandlar man inte människor i vanliga fall, speciellt inte tjejer som man är intresserad av. Men jag anser att om någon har satt ribban så är de med i leken, och ni vet ju vad man säger...

Sen kan det vara en bra läxa för tjejen att lära sig att alla killar inte är tofflar. Kanske är en bra grej för henne också? För sen när hon inser vilket as du varit mot henne kommer hennes nästa kille verka sjukt bra och hon kommer leva lyckligt i resten av sitt liv med honom...

Go for it!
-QanA

2006-08-14 14:51
Heartwall

Nu tycker jag att du är lite dålig, faktiskt. Det du gnäller på är att killar som har sex med tjejer bara bryr sej om sexet och sen skiter i tjejen. Visst det kanske är sant, men om ni tjejer inte brydde er om sexet så hade ni ju SJÄLVKLART väntat med att ha sex tills ni kunde vara helt säkra på att killen inte bara var ute efter just sex? Eller hur?

Alltså, du kan fan inte säga "killar vill bara ha sex" när ni tjejer HUR ENKELT SOM HELST hade kunnat filtrera bort alla sånna killar genom att just inte ha sex.

Du pratar som om varannan kille håller på med date-rapes... shit...

2006-08-14 15:11
Jag älskar att jupmcut fick sitt hemska förslag att verka hur logiskt och schysst som helst.

Qpo: Precis. Bra sagt.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2006-08-14 15:56
Qpo P18

word...

man applåderar players för dom ger i regel tjejjer som faller för svin va dom förtjänar

2006-08-14 17:28
mephisto: word ;)
-QanA

2006-08-14 22:50
Heartwall jo givetvis är det onödigt. Jag kan tycka att det är befogat att jag själv kallar tjejer och killar som knullar runt i trädgården för horor eftersom att jag själv inte gör det, men folk som gör det själva har ju knappast något att gnälla på (OBS! jag gör det självklart inte).

Jo killen vart givetvis jävligt ägd, grejen är ju bara att tjejer allt som oftast är jävligt mesiga. En tjej hade inte gjort en tråd där hon skrev "vilken jävla horbock jag ska mörda honom" utan hon hade antagligen gjort en tråd där hon skrev "jag vart ägd :'(". Nu pratar jag givetvis också bara generellt, dvs i det stora hela , men så brukar det faktiskt se ut på forum.

Du verkar ju dock vara mer utav en individ än någonting annat, folk som faller in i steriotyper är oftast jävligt tråkiga men du faller ju knappast in i kategorin "mesig jävel" eftersom att du säger ifrån. Bra gjort, om alla vore lite mer som du vore samhället antagligen mer jämställt.

Sen så kommer det ju alltid finnas killar som vill känna sej överlägsen sin tjej, att hon ska vara liten och hjälplös och 100% beroende utav honom fast det lär inte ta fler än 1-2 generationer tills vi till stor del slipper den skiten (om någon kille som läser detta känner sej träffad, känn dej ägd ).

Tjejer gör sej ofta till offer (när det passar dom), det är därför dom fortsätter vara så lätt offer!

Exemeplet: Tjej knullar Pojke#1. Tjej ångrar sej. Tjej går till Pojke#2 och ljuger om att hon blivit "våldtagen" eller "aggressivt övertalad" till sex utav Pojke#1. Pojke#2 slår ner Pojke#1. Detta gör att Tjej får tröst, och kommer medvetet eller omedvetet inte tycka det är lika hemskt ifall hon blir verkligt våldtagen eftersom att hon ändå kan hämnas.

2006-08-15 02:27
Hon är kvinnan i ditt liv.. satsa.
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!

2006-08-15 03:58
Haha aaaa hon låter som ett riktigt kap!
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!

2006-08-15 09:06
jag blir sjukt mörkrädd av den här tråden.

vafan tänker ni med?
säga att hon är luder o fasta tuttar o att hon bara är en easy fitta

lämna henne i fred
uttnyttja henne inte "tillbaka"
hon verkar fett osäker

vad är de för jävla cirkel ni vill att folk ska komma in i?
fyfan vad äcklad jag blir.
hoppas jag aldrig stöter på er i verkligheten

2006-08-15 09:20
Peppis F23: That makes two of us...

Om bruden nu saknar betydelse varför hålla på och spinna planer på att hämnas, det bevisar ju bara att hon gjort någon form av påverkan, gå bara vidare i livet och ignorera henne totalt.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.