vill inte vara "feminist" som ngn kallade ngn tjej som skulle ha modet o gå in o kommentera denna tråden (fint. de e säkert vad FI kallar en feminist för övrigt) men för fan ....riktigt vidriga luder kan ni vara själva.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vet ni vad jag fick höra idag då? Hon är tydligen gravid sen innan...
PrinsMio P20: Genast tänkte jag på Organism 12 - Karlakarl... "så har du äntligen blivit gravid nu, ja det va fan på tiden varför skulle jag bli glad, det är ju din plikt, jag är trött på den här skiten! hur kan jag veta om det är mitt barn? ditt val är att vara ärlig och mitt val är att hämta en galge om jag får reda på annat"
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
jumpcut P23 du är en så dålig, dålig människa... ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick: Det är jag inte alls det! Så länge ingen han bryr sig om tar skada av det är det väl lugnt? Ett självmord hit eller dit är väl lugnt om det skulle gå så långt, jorden börjar ju överbefolkas ändå och sinnessvaga människor har egentligen ingen plats i den pågående evolutionen! "Det har inte hemska människor som du heller!" kanske några resonerar nu, men då hävdar jag att även dessa är sinnessvaga och inte behöver läsa mina inlägg.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Jao, vi är överens Heartwall.
"sinnessvaga människor har egentligen ingen plats i den pågående evolutionen", låter lika inskränkt som en gammal konservativ 1800-talsgubbe, tror knappast att folk är "sinnessvaga" pga av dåliga gener och därmed totalt inkapabla att kunna lära sig tänka rätt och bli sinnesstarka. Men sedan kanske du var ironisk och jag är helt enkelt för bakis för att kunna hajja det.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Men ATLien, livet är ett lotteri. Om jag växer upp i en bra miljö och blir en "sinnesstark" person, så kommer mina barn antagligen bli uppfostrade till andra "sinnesstarka" personer. De som växer upp till "sinnessvaga" personer fostrar "sinnessvaga" personer osv. Och i evolutionen är det helt naturligt att de sinnessvaga inte får para sej och föra sina gener vidare. Sinnesstyrka är helt avgörande. Ta bara mej som exempel, jag besitter varken ytlig skönhet, god humor eller någon annan åttråvärd egenskap. Men jag kommer ändå para mej och få barn just eftersom att jag är så otroligt sinnesstark! Kvinnor gillar "självsäkra" män utav en anledning. Den du än citerade hade rätt.
Ja men det var ju det jag ville få fram, att man inte föds med "sinnessvag" utan att det är uppväxtsmiljön man råkar födas in i som kan göra en just "sinnessvag". Jag menade även att det är ett tankemönster som förs vidare och inte ett resultat av dåliga gener. Och bara för att föräldrarna uppfostrade en på ett sätt är man ju inte genetiskt eller på ett annat sätt dömd att följa deras fotspår tankemässigt? Ja, självsäkerhet är ju oftast attraktiv och ökar ens chanser att få para sig, men sedan finns det ju de som går efter sådana som har lågt självförtroende och är destruktiva dvs av definition "sinnessvaga" (se tråden "Nu är det bevisat- kvinnor är idioter" eller vad den heter) och vill para sig med dessa "sinnessvaga" av en eller annan anledning.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Jao men vart/hur man föds är ju vad man föds till för miljö, tycker iaf jag. Det genetiska är ju inte särskilt intressant. Det går ju dock att kämpa emot, de som tror på att individen i sej inte har någon makt över sej utan bara är ett offer för sin omgivning har fel. Min mormor var extremt rädd utav sej, hon har sett krig och grejer så hon är som lite paranoid. Det händer att hon ställer för stolar för balkongsdörren (tredje våningen) för att skydda sej mot fasadklättrare. Min morsa har p.g.a detta också varit mycket nervös och rädd utav sej när det gäller min uppväxt och när jag varit ute, dock inte lika mycket som min mormor. Och jag själv och min syster är inte alls som det. Det har alltså på bara 2 generationer försvunnit helt, yay! Tro på människans kraft att påverka sin omgivning, ge inte upp hoppet, woho!
Ni snackar skit. Båda mina föräldrar är sinnessvaga alkolister medan jag är fett mentalt stark och har i stort sett uppfostrat mig själv och lärt mig själv vad som är rätt och fel.
haha, skön brud. hon gjorde bara vad hon kände för, bara gött ju! synd att den andra killen var trög med att släppa loss..
baeng
made_in_japan F12 Om du menar det där är du en dålig människa.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
_Mackan_Breaker_ - varför skulle jag säga nåt jag inte menar? ok, jag är en dålig männska. vad ska hända nu?
baeng
Måste bara fråga.. E den här tjejen möjligtvis inte lite överviktig?. Kanske röker hon munblåss o försöker att bara hänga med onormalt äldre killar?.
http://mentalpassient.blogg.se/
Nej, hon är inte överviktig. Hon ser rätt bra ut. Hon röker inte munbloss heller, men hon hänger ju med lite äldre killar.
PrinsMio Om vi utgår från att du nu gör så som jumpcut rekommenderar/tipsar om; kommer det innebära att du skulle ligga på samma nivå som henne, den nivå du tycker är oerhört låg.
<br>
haha j man undrar vad folk har för värderingar om saker och ting nuförtiden...
Jag tycker mest det är läskigt att folk tror att jag är 100% allvarlig med mina inlägg. Lilltjejen går igenom puberteten och är både förvirrad och vilsen. Det sista hon behöver är att bli utnyttjad bara för att hon gjort bort sig. Snarare känns det som att PrinsMio borde snacka med henne och förklara att han blev lite ledsen och besviken så att hon kanske lär sig...
made_in_japan F12 Jag vet inte varför du skulle säga nåt du inte menar? Whoa-ironin? För att leka med någon annans känslor och utnyttja folk är inte okej.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Yeah, men vi har snackat hit och dit och hon har bett om ursäkt tusen gånger och så där. Jag sa att vi kan vara kompisar och inget mer. Det funkar för mig.
Man måste ju säga att hon i alla fall är ambitös. Jag skulle fan aldrig orka ragga ner burden jag egantilgen vill ligga meds kompis för att hon ska följa med nägon stans så jag kan stöta på henne senare. Men sen är jag ju inte sextron längre och när jag var sexton så var jag å andra sidan en deprimerad gothare (som förvånasvärt nog inte skar mig i armarna. Det ni är något för historieböckerna).
"i worship a god with an elephant head" /King Mob