I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Porr är tråkigt, blir inte upphetsad liksom ?

Övrigt - Vardagsfilosofi

Producent

2006-08-20 01:53

Porr är tråkigt, blir inte upphetsad liksom ?

Yeah, ya heard me !
Kollar aldrig på porr i normala fall, men nu är det så att jag skaffat digital tv (comhem) och första månaden har man alla kanaler gratis, sitter och zappar igenom alla kanaler för att leta efter nått intressant att kolla på.
Just nu kollar jag på Discovery Science, men innan dess fastnade jag på TV1000 i 5 minuter.
Tror det nog va när jag va 16 som jag kollade mest på porr, laddade ner en jävla massa osv, liksom besatt.
Men i dagens läge efter att ha utvärderat det lilla tittande jag såg, så är det samma idag.
Det är liksom samma kör, in ut sug sprut.
Det enda som skiftar är olika brudar.
Snacka om exploitering, inte påtal om tvånget, och tjejjer som e tvugna att sniffa koks för att ens klara av en scen.
Så jag undrar, blir du lika upphetsad idag av porren, eller tänker du bortom allt ?

Allt i dagens samhälle ska jämt handla om sex, även sex har gått ner i åldrarna.
Fuckin 14 åriga brudar som vill bli porrskådisar, where the fuck is the world going !

Naw mafakkas, I aint like you, you fuckin woman degrader !

Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-08-20 01:59
Jag håller med dig, jag tycker att det blir äckligt mest. Kommer upp i huvudet med massa tankar om att den bruden säkert mår dåligt etc. Sen så känns det väldigt konstigt att tända på att andra knullar :P

De som gillar porr tänker troligen inte så här, eller så bryr de sig itne
Unweaving the rainbow.

2006-08-20 02:00
Ju längre man suktat efter en brud ju skönare är det.

Det är som en god måltid, om man är jävligt hungrig och ställer sej och gör någonting man tycker om, fan vad gott det är när man väl sätter tänderna i den.

Däremot om man bara är lite småsugen och köper en Big Mac på McD så kommer man såklart inte njuta av den. Porr är att kolla på när någon annan äter en jävla Big Mac.

Groupie

2006-08-20 02:01
micKillah Är för trött för att ge mig in i en diskussion om porr nu, allt jag tänker säga är att hollywoodporr suger, d.v.s det mesta som visast på TV1000
Graffare

2006-08-20 02:04
Gramsci
De flesta porrskådisar _väljer_ att göra det dom just gör..

2006-08-20 02:11
HUr definerar du att välja? Är inte de determinerade till det?
Unweaving the rainbow.
Graffare

2006-08-20 02:16
Gramsci

Om de vill köra gangbang så kör dom det. Det är inte lite med pengar man tjänar i den branschen om man e duktig som brud...
Vadfan, kolla på Insider om porr... Där är det en brud som vill köra dubbelanal men hon får inte det får producenten för hon har för litet rövhål... hehehe.... Eller nått sånt...
Fast ja i vissa kretsar blir väl chicksen tvingade, men sånt är ju kefft...

2006-08-20 02:23
Qpo : Liknelse var sjukt rolig å bra...

2006-08-20 02:24
Jag menar att väldigt få människor vill göra det valet och att de som gör det har blivit påverkade till att göra det valet. Att omgivningen har gett dem en sån "skev" bild att de söker sig dit. Visst, det finns säkert undantag men jag tror inte många människor är sugna på att bli brutalt knullade framför en kamera konstant.
Unweaving the rainbow.

2006-08-20 03:43
Jag har alltid tyckt att porr är tråkigt, de är nog fel på mig!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2006-08-20 08:22
håller med totalt.. ju äldre man har blivit ju sämre är porr.. och det är fan sjukt hur sexet sjunker i åldrarna,, jag kommer fan inte våga släppa ut min dotter snart...
There aint no party like my nannys tea-party !

2006-08-20 08:25
Men ni tittar på fel porr. Jag tittar aldrig på...."hollywood-porrfilmer" med Jenna Jameson och hela den eliten. Den skiten är sämst.
Det ska vara det här som surrar på internet. Babgbros, NaughtyAmerica och alla dessa sidor. Där är porren rolig, det är humor i, och det (som är meningen med det) ser ut att vara på riktigt.

Hursomhelst, jag gillar den porren, och det är det enda jag kollar på. Testa det du med, och upptäck en ny, roligare sida av porren.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-20 10:38
micKillah

jag önskar jag kunde säga att jag håller med dej, men det kan jag inte :$.

"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-08-20 10:52
micKillah

vilken najs tråd, de har dykt upp både mycket fina o empatiska inlägg o även mer... skrämmande o ja, intressanta tankeväxlingar..!!

de här har jag hört från en säker källa, de e inte jag som intervjuat lr gjort studien, o jag har inga exakta siffror på de, men många killar som vill titta på porr vill göra det tillsammans med sin flickvän, o tänder bara om hon är med.

ännu mer, de finns killar som använder porr, men de tänder i samband med att deras tjej blir ledsen/arg på dem för att de gör de.

gramsci

skönt höra att du oxå tittar lite bortom det aktuella valet att söka sig till cash, pengar o blingbling.

för övrigt fattar jag inte varför porr skulle behöva vara humoristisk, typ som i Jim carey stil lr nån annan komedi (de ggr jag sett ''humor'' inmixat i porr så har de varit om tönt-repliker lr halka-på-banan-skal nivån) ,

porr har som syfte att tända o göra en upphetsad, inte att garva sig harmynt. Jag ser inte nån annan mening med dem o de har bara blivit fjantigt o pinsamt att titta på filmen när porrfilmer haft sekvenser där de försökt lägga uppen ''story'' .
och..???

2006-08-20 11:43
Just nu kollar jag på Discovery Science, men innan dess fastnade jag på TV1000 i 5 minuter.
Tror det nog va när jag va 16 som jag kollade mest på porr, laddade ner en jävla massa osv, liksom besatt.
Men i dagens läge efter att ha utvärderat det lilla tittande jag såg, så är det samma idag.

Att man alltid måste förklara. Bara för att man råkat halka på ett bananskal och ramlat på kontrollen, fått in tv1000 av alla kanaler just när hortimmen slår...

Men seriöst nu, finns det någon som någonsin har sett en hel porrfilm? Och då menar jag hel, inga snabbspolningar mellan sug & sprut. Jag har nog bara träffat en, såvitt jag kan minnas. Han satt och kollade igenom en hel 4-timmarsspecial efter en fest medan alla andra låg och sov.

"Har du inte sovit nåt?"
-Nej, jag satt och kollade på filmen.
"Tills nu? Det var ju en porrfilm."
-Ja, den var ganska lång.
"Men... det var ju en porrfilm?"
-Ja, fyra timmar nästan.
"Men... dude... porrfilm?"
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost

2006-08-20 13:04
öhhh.

Snacka om exploitering, inte påtal om tvånget, och tjejjer som e tvugna att sniffa koks för att ens klara av en scen.

du försöker komma ut som en fin kille i denna tråden, men slutar md att du dissar alla tjejer som syslar med porr å gillar de, får de å låta som dom inte har egen vilja..

sen dra koks?

hha tillåt mig å garva, koks e någ inte drogen du tar om du inte vill känna något, då tar man benso eller alkohol eller flödder å inte koke

porr e najs, förutom vålds porr där killarna förndrar tjejerna spottar dom i röven å deeptroghtar dom å sånt..
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.
Producent

2006-08-20 13:33
TeKoNe P23: Ja men, det finns juh alltid olika anledningar till varför dem börjat liksom, och hur dem går tillväga för att hålla igång...
Antingen är dem så psykiskt rubbade att dem ser det som everyday life job.
Är det inte en aning twisted ?

Since 1984
@realgizlee // twitter
Producent

2006-08-20 13:34
Fan vet ja vad för droger dem tar, kan inget om droger...
Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-08-20 14:12
"Naw mafakkas, I aint like you, you fuckin woman degrader !"
->
ska man se objektivt på det hela diskriminerar porrbranschen egentligen männen lika mkt, eftersom de manliga aktörerna tvingas spela en roll de med. all män är ju faktiskt inte som de framställs i porrfilmer...

jag såg en rätt inressant dokumentär för ett par år sen. i den intervjuades några manliga homoporrskådisar. det framkom att alla inte ens var homo- eller bisexuella själva. de gjorde det för pengarnas skull. så nog är pengar en stark kraft alltid. även i männens fall.

det jag har mest svårt för när det gäller porr är inte hur stor branschen är, hur den kan locka anhängare samt utövare, utan hur sjuk dubbelmoral det är kring dess laglighet. prostitution är inte accepterat, men att sälja sex framför en kamera, det är okey?

värd tråd för övrigt, det är alltid en behövlig/aktuell diskussion kring porrens vara eller icke vara. senast förra veckan uppmärksammade ju media unga förstagångsväljares starka avståndstagande till porr och önskan att förbjuda porr i någon undersökning, vill jag minnas.

2006-08-20 15:29
MicKillah...

Är det så som Tekone säger... vill du bara ge sken av att vara en fin kille. ?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-20 16:05
Tror det nog va när jag va 16 som jag kollade mest på porr, laddade ner en jävla massa osv, liksom besatt

Jvälar vad du var tidig med att ladda ner, det var åtta år sen...

Jag gillar porr.

Producent

2006-08-20 16:25
Fin kille ? Vem har sagt att jag vill "ge ett sken o va en fin kille"
Fuck that, I speak my fuckin mind !
Since 1984
@realgizlee // twitter

2006-08-20 16:27
Jag tycker det är fett kul att vissa grabbar här verkar ha två huvuden (alltså inte bara ollonet)! Det är ovanligt på whoa!

Tänker inte ge mej in i detta men jag hatar porr av samma anledning som killen som skrev första inlägget.

en sak bara: Mangola , vilken jävla retard du är!

Seriöst, du kan ju inte spela påläst och hänvisa till "Insider" haha! Det är ju som att leta nyheter i Se och hör eller något! Herregud. För övrigt så går Insider på TV3 som ingår i viasat. Viasat sänder porr på en massa kanaler! Tror du då att de har någon tanke på att visa en dokumentär som är emot porr? haha!

Det är sånna som du som gör att de proffesionella komikerna snart blir utkonkurerade av alla dessa iq-befriade människor i dagens samhälle!:D

"Vadfan, kolla på Insider om porr"

HAhahaHAHAhahaHAHahhaHAhhAHAHahhHhhHAhaa !

2006-08-20 16:34
Porr är inte jämställt, vilket någon skrev.

Hur ofta ser du två killar knulla varandra i en vanlig porrfilm? typ aldrig? okej! Två tjejer då?

Porr är gjort av män för män (oftast).

Sen är det självklart att tjejer också kan tända på det. Men filmerna är oftast absolut inte jämställda för det!

Faktum är att jävligt många porrskådisar mår dåligt av det dom gör.. och en bransch som utnyttjar detta kan jag inte uppskatta..

nu ska jag vara tyst.. orkar inte en sånhär diskussion till :P

2006-08-20 16:54
Tror tekone slog huvvet på spiken..

Jag menar, bara för att du inte var så jävla sugen på porr just när du zappa förbi TV1000, betyder väll inte att du aldrig kolla på porr??
Jag menar du har juh själv klagat på att du aldrig fått nån tjej, trots att du e så jävla speciell och blabla.... Hur fan blir du tillfredställd??

2006-08-20 17:00
Faktum är att jävligt många porrskådisar mår dåligt av det dom gör..

Och det vet ju du, för du känner säkert jätte många porrskådisar..
Och det finns säkert inte en ända brandman eller korvgubbe som mår dåligt heller.
work some magic

2006-08-20 17:13
Brodin

Nemen jag har läst om det..

bland annat var det ju nån före detta porrskådis som släppte en bok där hon gav sin syn på hur branschen fungerade.. och det var vidrigt.

dock blir jag så jävla sur för jag minns inte titeln

Graffare

2006-08-20 17:19
själv har jag livligfantasi! behöver inte porr! :D

fast nu finner jag sex ganska äckligt! de går i perioder!
http://beltontorsk.tumblr.com/

2006-08-20 17:20
det finns olika sorters porr. tv1000-glamour-kasshandling-porren är bara en av många...

vet inte om någon har nämnt det, men jag har bestämt för mig att kvinnor tänder mindre på visuell stimulans än vad män gör. orkar inte leta länkar så antingen får ni vara godtrogna och lita på det jag säger eller leta upp något som bekräftar eller säger emot det på egen hand :)

2006-08-20 17:35
demento

hahhaha, neee de där tror inte jag ett skvatt på, för de första för jag e själv tjej o jag tänder definitivt på se bilder, rörelse. jag behöver bilder för att tända, men de betyder inte att jag använder porr i det syftet.

har du aldrig hört uttrycket ögongodis, pal???
och..???

2006-08-20 17:36
sibdominant

om du hittar titeln så droppa de gärna här lr i min GB, om du vill.
och..???

2006-08-20 17:37
* subdominant ^^^

skulle de juh va!
och..???

2006-08-20 17:39
Moln..

Jag är dumihuvet vad gäller internet..

men den måste väl gå o hitta på nån bokhandel online typ?

2006-08-20 17:40
jo, om man vet nåt om boken, typ nåt ord i titeln, författare eller ISBN-nummer....

och..???

2006-08-20 17:55
Anorexia, silikon, tjejer som måste skära sig för att orka med vardagen, skönhets ideeal på mtv, sexuella trakaserier, hjärntvätt. Allt finns på tjejer ute på gatan, på festen eller puben, blir man upphetsad av dom?

Ja, samma sak med porr.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2006-08-20 18:16
som någon sa så finns det ju olika sorters porr.. den på tv1000 kan ju ganska direkt räknas till den nästan lägsta sorten, om man bortser från endel riktigt äcklig amatörporr, diverse fetish porr inriktingingar o.s.v..

finns ju finporr, riktigt vidrig fulporr, tv1000 porr som är ungefär i samma klass som Days Of Our Lives fast med knullande, erotik, mjukporr o.s.v..

och som ännu någon annan sa så är det ju inte så att man sitter och kollar igenom en hel porr rulle.. särskillt inte tv1000 porr.. finns riktigt sjyssta porrscener för alla smaker..
vill du ha porr där alla är med på noterna och där det inte ens handlar om pengarna och där alla inblandade njuter så får du kolla amatörporr antar jag där folk faktiskt spelar in porren för att de själva tänder på det..

tips på finporr t ex som jag ofta hört att även jejer brukar gilla när de ser det är Andrew Blakes filmer t ex.. inga storys, bara snyggt och proffsigt filmade långsamma scener oftast till klassisk musik..

men ja ska man komma till ämnets brännpunkt så är porr i stort en ruggigt fucked up och vidrig bransch.. man får vända på det gamla begreppet "det finns rötägg i alla grupper" när det kommer till porr branschen och istället säga "det finns små juveler även i de mest rötäggspackade branscher"..

2006-08-20 19:13
moln
generellt sätt menar jag ju såklart. det går inte att säga att ALLA kvinnor tänder mer på det ena eller det andra, så vad just du tycker är upphetsande är inte nödvändigtvis särskilt viktigt :)

jag tycker att det verkar väldigt logiskt...i alla fall om jag ska utgå ifrån alla diskussioner jag haft med tjejer och killar i min bekantskapskrets

2006-08-20 20:03
demento

jag köper inte de. jag tror att tjejer vill ha o behöver o tänder på bilder. de använder bilder på annat sätt än hur de framställs genom porr bara.

rent generell så e både tjejer o killar sexuella varelser, dvs, tänder på o vill ha sex.

vill påpeka att i vårt ''upplysta och frigjorda'' samhälle som Sverige, så florerar fortfarande en massa föreställningar o bilder om hur en tjej ska va, bör bete sig, för att inte bli stämplad som slyna, hora, madrass, lr annat lika nedvärderande.

där vet jag att de e en konflikt hos många tjejer att leva upp till dessa föreställniingar om vad hon INTE får vad gäller sin egen sexualitet. och självklart påverkar det ordval i hur man beskriver sig själv o vad man som tjej tänder på.

rent generellt så e de en ständigt pågående diskussion bland tjejer som jag pratar med, oavsett om de e i kompiskretsar, lr i annat sammanhang (dock har jag ingen statisktik att luta mig mot).
och..???

2006-08-20 20:15
joo... vill fortsätta tanken lite till.... :

en tjej här skrev att hon har livlig fantasi... ett mycket vackert uttryck, tycker jag!!!

fantasin kommer nånstans ifrån, från bilder, bland annat, egna upplevelser eller nåt man har sett - som man byger på: i bilder =)

så tänker jag iaf, nu vet jag juh inte om just tjejen som skrev detta håller med mig, men därför tycker jag oxå att man ska akta sig från att generalisera om nåt, ffa nåt så högst personligt o privat som sexualitet, o då får (även jag) vara beredd på att de finns ''generella grupper'' som säger o tycker precis tvärtom lr nåt helt annat.

o jag känner igen mig i hennes argument om livlig fantasi - jag har oxå uttryckt mig så, i vissa sammanhang, inom just detta ämne.

PS.

om du tycker att de jag känner e sant för mig inte e viktigt för dig att få veta, så e de fritt val att bara låta bli läsa mina inlägg !! =)
och..???

2006-08-20 20:45
mickillah ^tror du har rätt.. du var besat vid 16 års åldern.. jag er 16 å less på porren för lång tid sen.. blir mer äklad typ
LeeRoyJordanJr.7.2

2006-08-22 01:26
Porr är ju fett fint. Förnedring är fett fult.

2006-08-22 02:02
måste man vara phsykiskt rubbab som tjej om man värkligen vill skapa porr ?

alla ni får det att låta som att alla tjejer har blivit tvingade till det , alternativt att dom har en störning, eller att det e miljön omkring dom,

det finns väl även tjejer som gillar att knulla framför en kamra och få betalt ? eller ?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2006-08-22 03:52
MicKillah, jag hoppas du skämtar med dina engelska citat.
Signatur får rum här

2006-08-22 07:59
No man... he is dead serious, namsayin

2006-08-22 11:46
Nuff said.
Signatur får rum här

2006-08-22 11:55
slappuppy!!!!!!!!!!!
~~~War, Hate & Confusion~~~

2006-08-22 19:14
Jag är 15, har redan tröttnat.. Det är samma sak liksom, kolla när det går in och ut, byta kanal tills de sugit och sprutat, sedan ut och in igen. Finns mkt porr som är riktigt äcklig och finporr skulle jag nog vilja se i alla fall.

Men ibland känner man att det skulle vara gött att se en film men när man väl sitter där blir man bara uttråkad

2006-08-22 19:45
teN: du har nog missuppfattat grejen med porr.. det är inte meningen att du bara ska sitta och titta igenom en hel film.. men det inser du nog snart, hehe!