Har jag blivit playad, eller inte?
Efter två jävligt fina år tillsammans kastade min flickvän, utan förklaring och under jävligt dramatiska omständigheter, ut mig från sin lägenhet i Barcelona mitt i natten. Vet fortfarande inte varför. Nu har vi varit hemma i sverige båda två i drygt två månader, och jag har slitit som en idiot för att få henne tillbaka. Hon flyttade idag, till nån folkhögskola två timmar med tåg österut. Under den här tiden hemma har hon sagt att det absolut inte kan bli något mellan oss just nu, och jag har mått fruktansvärt dåligt. Nu till det konstiga: Ändå har hon kommit hem till mig så gott som varje kväll, vi har haft det mysigt och gjort sånt man inte gör med sina kompisar. Ändå står hon fast vid att det inte kan bli något igen, på ett bra tag. Och nu har hon flyttat. Tjejer, vad menas med det här? Kan någon göra en snabb analys av detta beteende? Saknade hon mig eller ville hon bara försöka göra rätt för sig efter sitt kassa sätt att göra slut? Har hon playat mig eller ska jag fortsätta hoppas? Cryin' ma heart out här.
Tuna? Tuna is worth NOTHING!
du har inte tänkt på att fråga henne varför det tog slut?
www.gbg031.se
Det jag fått höra är det vanliga.. typ, jag behöver vara min egen. Det som inte känns rätt är att det var enbart frid och fröjd bara nån timma innan jag blev utslängd på gatan.
ganjaman P18 hahaha jag tror nog också på den. Alternativt att hon vill se dig böna och be för hennes hjärta =)
Signatur får rum här
Sedan påstår hon att det var på gång under en månads tid, och jag hade verkligen inte märkt någonting. Hon var precis som vanligt ända tills det small. Och när man är över tjuge bast ska inte ett 2-årigt förhållande ta slut på en halvtimma, det känns lite mellanstadie. Två veckor tidigare sa hon att vi borde skaffa en större lägenhet när vi kom hem till sverige. Hela grejen är helt störd, men det är skönt att skriva av sig lite. Förväntar mig inga bra svar...
Vi killar märker inte ett dugg innan det smäller, sådana är vi bara. Det är väldigt vanligt att män inte fattar något när frugan helt plötsligt vill skiljas. Varför vi gör så? För att vi gillar spänning i vardagen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Märker man verkligen ingenting, eller vill man inte märka?
Hrrmm... På det hela låter lite som om hon inte riktigt vet hur hon vill ha det, hurvida hon vill vara singel eller ej. Kanske känner hon att hon vill gå vidare men samtidigt har hon svårt att släppa taget? Typ "vill ha kakan och äta den med" kanske?
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Samtidigt vill jag påpeka att jag tycker det är väldigt egoistiskt av henne att vela fram å tillbaka på detta sätt, är det slut så ska man markera det tydligt och inte ge utrymme för falska förhoppningar som i slutändan bara sårar och förvärrar separationen.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
ATLien F21 Så säger alla jag känner. Ingen känner igen henne, hennes föräldrar och hennes kompisar frågar mig vad det är frågan om. Vad kan få en helt reko person man känner utan och innan att göra en sådär... Samtidigt vet jag inte hur jag ska tackla det faktum att jag skulle döda för att få henne tillbaka.
Samtidigt vet jag inte hur jag ska tackla det faktum att jag skulle döda för att få henne tillbaka. Försök komma på vem det är du måste döda.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
"Typ "vill ha kakan och äta den med" kanske?" Tror hennes beteende just nu (och när hon hade kommit tillbaka till sverige) beror mycket på det, hon vill ha någon att gosa med och göra saker man gör i förhållanden etc, men samtidigt vill hon inte ha något förhållande. Vilket är rätt egoistiskt om inte båda är väldigt mycket med på det.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Tror att det är som gorrit säger. Hon saknar nog själva förhållandet, samtidigt som hon inte vill ha ngt! Försök att sluta hoppas, hon behöver nog bekräftelse på att du vill ha henne tillbaka. Och får hon det är det nog stor risk att du känner dig playad sedan!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Hon vet att hon har dej runt sitt lil finger, därför hon playar dej upp o ner' för att hon vet att hon kommer undan med det. Du har sakta men säkert blivit förvandlat från att varit her man till att vara hennes pet utan att märka det.
Blow my mind....the one below the waistline.
Invader, säg till henne att du inte vill träffa henne sålänge hon inte kan respektera vad du vill, om hon vill, komma, knulla och vara med dig så kan ni lika gärna vara tillsammans hon är ju ändå inte för sig själv, eller så säger du till en henne rakt o enkelt, ta en månad för dig själv och tänk över allt sen kan du komma när du bestämt dig.. palla med en sån brud som är totalt skadad
Fucks your life up crew Tjabo!
Det är väll klart att man ser rätt blint på sånt när man är i ett förhållande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hon vill ha kakan och äta en annan kille helt enkelt.. det händer hela tiden.. det suger eller hur. vissa människor kan inte behandla nån rätt bara utan måste ha annat hela tiden.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
Inte för att vara elak... men slänger hon ut dig så mitt i natten i ett annat land då gör hon det pga att nått torterar henne såpass mycket att hon inte vet vad hon ska göra, därmed uppstår nån dramatisk handling... Hur mer tydligt vill du att det ska va mannen, hon antingen knullar eller har knullat med nån annan... otrogen på nått plan... Och jag fattar inte hur du kan vakna och se dig själv i spegeln, va en man, ha lite självrespekt och stolthet, förfan ta dig själv i kragen och visa att den enda du behöver älska är dig själv... t.o.m HON hade respekterat dig mer då... Tänk efter för en sekund det lever ca 3 miljader kvinnor i denna världen låt oss säga att 1 miljard är i din åldersgrupp, MANNEN tror du verkligen att bland 1 000 000 000 kvinnor så kan inte du lyckas hitta nån bättre? Kom igen nu... den dagen du visar henne att hon är det sista du tänker på då kommer hon komma tillbaks på ett eller annat sätt... Som sagt jag ville inte vara elak, men kände att min brutala ärlighet kanske kan ge dig lite insikt iaf...
inte alltid så lätt att ta sig i kragen skulle jag tro.. inte efter att man trodde man kände nån.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
If Albert was an Einstein And Phillis was a Diller And Michael Jackson was a thriller Then you could be a winner Ingen kunde säga det bättre än Coolio... La att underskatta någon vem som helst, är enbart att bidra till/promotoa deras svaghet... Förändring är konstant... acceptera det och sorg förvandlas till förståelse...
intense ääh jag bara har förståelse över hur det där känns... man behöver inte vara hård som sten och säga "ta dig i kragen.. det här gör dig bara bättre". för vissa människor är inte såna, och för dem blir det bara värre. men visst, jag förstår din grej.
invaderZim Hon vet att du fortfarande är kär, hon vet att det inte kommer bli något förhållande, ändå kommer hon hem till dig för att knulla. Det är ej ok.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Att slänga ut någon mitt i natten låter rimligtvis som en dramaqueen som antingen (som Intense redan skrivit) knullat en annan snubbe eller fått major psykbryt. Vad nu anledningen än är så är det fett taskigt och jag förstår inte varför du släpper in henne innanför din dörr?
va hade hon för anledning?? =S
hahaha shit villka spekulationer.. svårt o ge nån analys på whoa för vi vet ju igentligen ingenting om din situation.. men så jag skulle sett på det är, jag tycker det är respektlöst att göra slut med någon utan att ens ge personen nån förklaring, eller alternativ 2, så har du gjort någonting som gör att du inte ska ha/ ens är VÄRD någon förklaring. men om det inte är fallet så, tänk såhär.. visa henne den respekten som hon visar dig.. ingen alls? försök lämna känslorna ett tag och tänka logiskt... sen får du kombinera det med känslorna.. lycka till!
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
tycker du ska be henne suga din kuk o svälja för det e ungefär detsamma som du gör när du håller på o kryper efter henne... hon verkar ju ha fått psykos om hon bara gör så. Men ja... så länge det inte finns en förklaring så kan ingen hjälpa dig tyvärr man. Jag kan bara säga att, ja, om du klarar av det så skit i henne och fixa en ny brud som gör dig lycklig.
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
hon har fått cancer och vill inte dö ifrån dig, därför dumpar hon dig innan för att sedan flytta långt bort och dö i sin ensamhet.
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
hon har fått för sig något... eller fått reda på något...
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
ATLien F21 Hrrmm... På det hela låter lite som om hon inte riktigt vet hur hon vill ha det, hurvida hon vill vara singel eller ej. Kanske känner hon att hon vill gå vidare men samtidigt har hon svårt att släppa taget? Typ "vill ha kakan och äta den med " kanske? va?
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Intense- P24 gör alot of muthafakin sense med skitet han säger. dude kan vara min mentor.
Blow my mind....the one below the waistline.
Big-Cojones tack man... fast jag hoppas verkligen folk ser det som du gör, jag vill inte vara elak men tror att jag gör mig förstådd på ett annat plan om jag lägger det rakt ut...
ZoO-Man P19: Med det menade jag det gorrit skrev: ""Typ "vill ha kakan och äta den med" kanske?" Tror hennes beteende just nu (och när hon hade kommit tillbaka till sverige) beror mycket på det, hon vill ha någon att gosa med och göra saker man gör i förhållanden etc, men samtidigt vill hon inte ha något förhållande. Vilket är rätt egoistiskt om inte båda är väldigt mycket med på det."
hon blev skraj för nåt!! kanske rädd att du skulle sticka... jag vet en kille som hade hängt med sin tjej i två år, går på avenyn i Gbg o tycker att alla killar tittar på henne, hon e ju så vacker, o han får spel, de klart nån av dem kommer intressera henne mer än honom, o drar därifrån utan förklaring till henne, tvärbom slut mitt på gatan. hon vill iaf definitivt inte ha dig som ''bara kompis'',. hur göra... vet inte riktigt o jag har kanske några alternativ att spinna på, men svar på din fråga e nej hon playar dig inte, hon playar sig själv!!!! dvs försöker intala sig att hon inte alls gillar dig så mycke o e rädd hon ska försvinna om genom att hänga med dig, o att va tillsammans med nån innebär att förlora en del av sin självständighet, vilket kan va skrämmande o hotfull... så hon stretar emot, vill va en stark tjej med skinn på näsan, som ''minnsann kan klara sig utan...''. tyvärr blir du oxå drabbad...
och..???
I think a bitch is a bitch
tjejer älskar att vara evil , hon vill antingen ha lite självsäkerhet genom att höra dig säga att hon ärt den vackraste och blbabla .. och att du vill ha henne tillbaka , tjejer älskar sånt ! eller så gillar hon kanske dig men vill int eha ngt .. prata med henne , säg ibland känns det som att du playar mig , är det så? oftast så får man ett ärligt svar om det är en player .. lycka till
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>