din_mamma87 P19 äsch varför inte..
Sariiiiiiiish
Det var fan det roligaste jag läst någonsin! jag skojar inte. Visst jag förstår att killen är 13-14 år men ändå, Vem i helvete bryr sig om man stavar fel på "rutten" haha, jag dör, IG barn? haha va fan är det för uttryck? Låter som om du går på en snobb skola, det är väl endast där man kan mobbas för att få IG? Shit jag är för gammal..
2 PJÄSER
fan tänk vad du själv skulle tycka om någon var så mot dig , det är en bra måttstock.
tycker d där e ett dilemma. hade två brudar som jag tyckte va "mobboffer" i högstadiet. den ena va en typiskt "slampa" starkt uttryckt, på så vis att hon körde vita brallor svarta string o älskade all uppmärksamhet hon fick, även om d innebar kommentarer som : hur mycket kostar du då? negativt uppmärksammad.. Den andra däremot, kom alltid klädd i grått eller svart med platt hår o snea tänder. sa aldrig pip, va varken bäst lr sämst i klassen o gick hem på luncherna för o käka. alltså total ignorerad. helt olika fall men båda tydligt utsatta för klassificering o fördomar som lämnats obestridda. vet inte hur nån av dem där brudarna mår idag, men jag kan inte föreställa mej va som va värst. så jag bestämde mej för att så länge jag inte ser nån bli slagen eller hotad så e d andra mobbing på en känsligare nivå som jag ska hålla avstånd till. d e ba upp till offret själv att stå upp, hur hårt d än låter.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävla fjolla du är. OH no han kan inte stava.
asåå ärligt efterblivna båda 2 ?
mm sån fjolla kan inte stava... mobbad för det . haha då e du sär ju inte hans fel omg :S
Är väl inget fel med vänskaplig mobbing. Om du däremot trycker ner honom och mobbar honom på fullt allvar för att han är dålig på att stava förtjänar du en käftsmäll.
Yeah!
haha, "vänskaplig mobbing". är du med i maranata? "kärleksfull aga!"
?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han fattar ju att det han gör är fel och han vill ändra på sig det är därför han gjorde tråden.. Inte för att ni ska påpeka hur fel det han gör är .
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
bästa sättet att sluta är att komma ner till malmö och träffa mig så ska jag berätta för dig hur man slutar
Jag har redan erbjudit mig, och det kostade en varning .P
utan att egentligen veta nagot om situationen, har du tankt att han kan lida av dyslexi. Om sa ar fallet sa gor ni inget annat an att hindrar honom fran att lara sig att ta hand om sin sjukdom. Tank javligt noga pa vad du gor. Du kan forstora bra mycket mer an vad du forstar for den stackars killen.
Skrivet av NicoelRico P14 Samma sak har hänt för mig, jag mobbade alla, jag slog alla, jag hade fett svåra problem hemma, ja jag kan säga det rakt ut: Jag var nästan som ett damp barn..En gång fick jag värsta rycket på fotbolls plan, en kille putta omkull mig, han var värsta biffen, så jag tvekade inte en sekund, gav han en käft smäll och direkt efter de en spark på pungen, sen när jag väl va igång så gick jag på alla..o jag o min homie, vi stog o kaxa mot en kille sm åkte skridskor på skolan, så kom han o putta på mig så min homie putta omkull han o jag sparka han i ansiktet, asså jag var helt total förstörd, men nu, har jag lugnat ner mig, chillat, jag satt o spela data i nästan 1 år för att komma i från all skit..nu beatboxar jag och rappar, allt e fina firren :) bara låt snubben va innan du blir som jag va :P lycka till! WTF???
Shooo bree
jag har nästan samma problem eller hade .. jag mobbade en kille sen fick jag höra att hans pappa var sjuk och allting så fick jag skuldkänslor som fortfarande är kvar och nu har jag sluta och försöker bli vän med han
Var en man o sluta bara!!! En dag kommer det kanske nån o mobbar dig ,då får du se hur roligt det är när någon annan har ett beroende av att mobba DIG! Så jävla onödigt!!!
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
Orkade inte läsa alla inlägg. Men jag kan med säkerhet säga att det ni säger med bara ignorera inte funkar. Inte för att jag har mobbat men känslan att vilja skjuta någon har jag känt en del gånger. Men det behöver ju inte gå till överdrift. Det blir ju inte mobbning innan det går till rutinmässigt beteende. Försök att säga åt honom vad det är du stör dig på eller säg till honom när det blir jobbigt. Mobbar du någon hela tiden så har han ingen aning om vad han gör för fel och det blir svårt att rätta till.
That's just stupid.
Preload P19 Du tycker att moboffret ska rätta sig efter mobbaren så han inte ska störa sig på honom?
http://www.soundclick.com/Labbi ~ Labbi - Mind over Money - Linero ~
Det är förhelvete mobbaren det är fel på, inte offret.
1. Mogna 2. Säg förlåt 3. MENA DET! 4. Om dina polare mobbar han, slå till dem 5. Sluta mobba honom helt och hållet
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Jag ber om ursäkt om jag inte pallar läsa igenom tråden, men mitt råd är att helt enkelt be om ursäkt för hur du beter dig, säg att du ska försöka sluta och att han gärna får hjälpa dig på traven... Han kommer nog inte våga det, men det kommer göra det lättare för dig! Och skiter det sig, så säg det igen...
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!
Skulle säga att du är skyldig honom en ursäkt om du har mobbat honom så länge. Du kan bara säga att du är ledsen ifall du sagt eller gjort något som sårat honom; precis vad en sån person behöver höra. Har du gett honom en ursäkt så kommer det kännas väldigt svårt att göra någonting oschysst efter det.
Du behöver inte bli dödspolare med honom bara för att du säger förlåt. Och försök att inte börja igen om han hänger efter dig.
Tycker det är starkt av dig att skapa tråden över huvud taget.
käka lite se-vitaminer så kanske du blir bättre...
Jag mobbade en, jag mådde jätte dåligt när jag väl insåg att jag mobbade killen. Jag har slutat helt men mår fortfarande piss av att jag har gjort något sådant mot någon. Det var egentligen inte jag som var "the bad guy" men jag var endå inte på hans sida och lät det pågå ganska länge. Nu när jag vet om hur han har haft det under den perioden och har tänkt hur det skulle ha varit själv så kommer jag aldrig att göra om det. Men för mig så insåg jag inte själv att jag var med och mobbade honom utan jag såg det som det var en sak som alla gjorde mot alla. Fett dumt... Jag tycker du ska ta dig i kragen och ge fan i den stackars killen!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Det är inte så lätt att sluta mobbas, sanna minna ord!
...och det är det som är så fint med whoa!
Döda honom eller dig själv.
zangenen Du verkar vara en klok pojke:)
PAO!
slå honom!
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
alltså börja slå honom istället så slutar kanske det verbala mobbandet enklare. min lösning. kör på det!
alltså jag snackar ju till niclaz! dööööh
Ta självmord kanske är en lösning. Uppmanar dig inte till att göra det, men det är lösning om du mår dåligt utav att mobbas och inte kan sluta. Eller låt honom slå dig i ett antal timmar, knivhugga dig.
d-d-dagens I-landsproblem "jag kan inte sluta mobbas, men jag VILL" :( goddamnit!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Empati är något som alla behöver lära sig. Då skulle inte sånt här förekomma. Sätt dig in i hur han känner det... och försök själv med att få så gott självförtroende och självkänsla att du inte behöver trycka ner andra för att höja dig själv. För nån gång i livet kommer du - på ett eller annat sätt - få igen. Det är inte värt det. Lycka till!
RNB vad ska jag skriva? skapade den här tråden i februari slutade mobba honom 3 dagar efter jag hade skapat tråden!
det är ju för fan inte mitt jobb...
Nej
RNB du är en jävla luffare
http://www.soundclick.com/Labbi ~ Labbi - Mind over Money - Linero ~
du behöver nog inte fundera mer på hur man slutar mobbar, fundera istället på hur man undviker att bli mobbad
NiclaZ seriöst ska man skratta eller gråta? ...och folk hjälper hanom som om det vore världsproblem ungfan till mobbare hade!! kära niclaz såna som du är jordens avskum , kommer nog inte längre än så heller...
Gotta kick somethin that means somethin
Varför hänger du upp dig på att han skriver Se-vitamin? Uppenbarligen fattade du ju vad han menade med det.
lägg ner tråden kanske, typ 4 månader gammal ? :p
Haha kom på en sak vi alla på whoa kanske ska börja mobba denne NiclaZ (notera stort Z:a). haha om han inte har slutat mobba sin enda vän.
Tänk om alla i den här tråden (inklusive mig) skulle börja i samma skolklass. Shit, vilken mobbad klass..
Not a follower, so Twitter has never been an option.
elr så fortsätter du skratta åt honom, tills han märker att de är han som ska förändras.. nåt sånt.. haha
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
haha klockren tråd. läste dock bara början till, vafan vet jag han höll på o fittas ig...
Jag fiser THC !