I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

skriva eller inte skriva?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-04-14 12:20

skriva eller inte skriva?

Fan är det bara jag som sitter och läser igenom forumsinlägg och sedan ser jag något som jag börjar svara på...

Och precis innan jag klickar på skicka knappen så bara slår det slint och raderar allt och går vidare.

Samma sak med msn.  Loggar någon in så sitter man och påbörjar typ. "hej" fast precis innan jag ska skicka så bara äsh orkar inte prata eller nåt och trycker på esc istället...

-- Mellanslagsanvändare --

2007-04-14 12:23
Ja, jag brukar gora samma sak har pa whoa. Det ar ganska manga ganger jag kommer pa mig sjalv med att skriva meningslosa sarkastiska kommentarer till folks idiotiska inlagg, da brukar jag oftast radera dem, manga ganger klickar jag pa skicka dock.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2007-04-14 12:40
samma här.. sjukt ofta kommer jag på mig själv med "varför i helvete svarar jag på det här det är ju helt meningslöst" och raderar allt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-14 14:20

All the time!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-14 14:23
japp haha!

2007-04-14 14:34
typ som om jag skulle hålla med i denna tråden, skicka detta meddelande. Helt onödigt.. så..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2007-04-14 19:16
händer ofta

2007-04-15 17:13
Känner igen mig som fan. Gör så jämt..
"varför i helvete svarar jag på det här det är ju helt meningslöst"
Moderator

2007-04-15 17:17
Alltid.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2007-04-15 18:08
Du är inte ensam.. så gör jag ofta. Inser precis innan jag tänker skicka att jag inte har större lust att delta i en konversation.
här får du lite kärlek

2007-04-15 18:11
händer dagligen..

2007-04-15 19:52
undra om alla som inte skriver ändrade sig? eller dom kanske inte ville skriva från början? eller dom kanske inte sett tråden? eller odm kanske inte har whoa ens?

damnit.. du har satt det i rullning!
....eller?

2007-04-16 15:08
händer ofta att man skriver något och sen tänker "äh..då får jag väl hela whoa efter mig, palla." ungefär. det är inte för att jag e skraj eller något, utan mer för att jag vet hur många idioter det finns här som aldrig skulle förstå min ironiska humor och bli helt galna och bomba mig med pm och liknande .. borde jag kanske gjort samma sak nu ? :)
- men nog om dig nu.

2007-04-16 15:53
händer jämt
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!

2007-04-16 21:42
haha händer mig hela tiden.
kärleken till pengarna är roten till problemen.