Chansen är väl större att hitta henne om jag står stilla säkert.. får väl räkna med att hon letar mig istället.. visst vi kan hitta varandra tidigare om båda letar, men möjligtvis så hittar vi aldrig varann så .. hitta ett schysst ställe.. sen är det bara att vänta..
cry me a river! --> thcrew
haha fan va skööön tråd :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hhahah jadu. Skulle kört omkring och tutat dag in och dag ut. Lär ju vara rätt tyst då så man behöver bara åka genom en stad fort.
...och det är det som är så fint med whoa!
Ahhh fatta kul o glida runt i en formel 1 bil mitt i city :D Och maxa hååårt på motorvägarna :)
^ Smart sagt.
haha, skön tråd.. tror dock de flesta hade brutit ihop och inte haft en aning eller chans att klara sig eller hitta den andra personen. men för att låta fantasin flöda lite så hade jag nog gjort ALLT jag kommit på och funderat på innan osv. sen hade jag varvat det med att skriva skyltar, meddelanden på alla olika språk jag kunde komma på, sprängt saker luften i hopp om att den andra personen såg det mm mm. sen hade jag lärt mig manövrera alla nödvändiga transportmedel, flygplan, bil, båt och åkt runt och letat med värmesensorer, kameror mm. hade spelat in meddelanden som jag spelat upp så högt det bara går från flygplanet/bilen/båten. meddelandena hade nog vart något i stil med: "hör du detta, försök göra någon slags signal eller antydan att du är i närheten." .. "Jag letar efter dig, om du ser detta, stanna vid denna skylt och försök göra så mycket liv du kan så att jag kan hitta dig"
va?
Jag skulle försöka få tag i snubben, sen knarka allt världens jävla knark som går att få tag på. Sen typ dö. Det är tråkigt att bara ha en person att leva med resten av livet.
fortsättning följer.
Det positiva kan ju vara att när man irrat runt X antal år skrivit lappar, fyrat raketer, målat, tutat och googlat efter den andra personen så lär båda två vara såpass schitzade när de finner varann att det blir som att umgås med ett helt jävla kollektiv. Mycket underhållande
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Nej vilken jobbig tanke! Det här kommer jag gå och tänka på länge... Tack för den Poker_fake..
Inga problem Pokerfake..
^ Smart sagt.
Haha.. Där fick jag för den å... Seriöst.. Om man sket i att anstränga sig för att hitta den där andra personen och bara levde loppan så hade man nog stött på personen för eller senare..
Tror du verkligen det? asså världen är inte liten vettu :/
^ Smart sagt.
Nej men, man skulle väl åka runt och kolla på alla grejjer som är värda att se.. T.ex. Stonehenge, babylon, pyramiderna... Man kan ställa sig i grand canyon med några såna här jävla tutor och tjuta lite...
Breakare
2007-04-23 11:41
dratt till närmaste tv bolag o spelat in mig, spelat om hela skiten tills hon ser på tv på alla kanaler muaha....tid o plats o.s.v
HERB, bust a cap in yo ass
Breakare
2007-04-23 11:42
MEN....är man i europa, och hon i usa hur fan kommer man över havet då....skitsamma lever livet sj :D
vatos_4_life - långdistansförhållande...
We call them winerbrods.
Breakare
2007-04-23 11:52
hahaha :D
Skulle tagit självmord direkt, allt skulle slutat fungerar direkt i ens omgiving, eller iallafall efter några dagar och för att slippa allt skit skulle jag bara tagit självmord direkt. Förmodligen genom en överdos om jag skulle hittat något riktigt att göra det på. Att leta efter den andra är helt kört endå, så kan få vara vem som helst. Vad ska man göra med vapen och bilar när man är helt själv och vart får man droger ifrån osv? inte som de ligger mitt på gatan..
Tråd dödadar!
En snabb bil hade man ju inte haft så mkt kul med ändå ...då vägarna antagligen varit fyllda med andra bilar som bara stod där. Om jag ens bemödat mig med att försöka hitta den andre personen hade jag ju rest runt, letat upp ställen som har stora högtalarsystem och spelat in något - som sedan loopats. Bestämt en tid och plats någonstans ca 6 månader framåt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gjort massa roliga saker, sen hade jag dödat mig själv.
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
Man kan ju bryta sig in på ett tryckbolag och göra massa flygblad som senh haffa flygplan och åka runt och roppa dom över hela världen med tid och platts på. Va rmantiskt det skulle vara om hon ochså kom eftermed ett flygplan så gjorde man värsta kärleksflyguppvisningen.
...då ska du bara lära dig flyga. "Trial and error"-metoden är inte att rekommendera.
vafan ska jag leta upp den personen för? om det inte är min sambo så vill jag inte veta av denne mystiska person. hursomhelst, kanske äta mig groteskt fet och knarka, supa, springa naken och odräglig, tatuera in saker i pannan osv.
What I said, yo!
skulle ladda ner all världens porr och maratonrunka mig till döds. Btw, finns de lik kvar eller är alla bara borta? Finns det lik så kan man ju stoppa in pinnen i dom också, kallt och skönt.
jag hade nog dekat ner mig totalt. först slagit sönder en jävla massa grejor, bara för att vara punk, sen hade jag rånat systemet, sen dragit till apoteket, sen de lokala knarkarkvartarna och skrapat upp allt pulver jag hittade på golvet och injicerat. sen hade jag dött.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
hade supit mig full och skitit i henne .. om jag inte träffade på henne för vem orkar leta runt över allt som en dåre? inte jag :P
SunShine Reggae!.
Ene192 P22 Nej palla ha ruttnande lik överallt :P Dom ska bara ha förvunnit.Sänket_ Haha fan va härligt o ha spenderat flera jävla år på att hitta den här personen sen dödar han/hon mej :D
^ Smart sagt.
Ännu kallare hade varit om man råkat träffa på denna personen efter alla år ...och bara lägga en "tja", sen gå vidare liksom :D
Vet man om hon är snygg? annars hade jag inte orkat.
facebook.com/idiomatisk - fan page
hahahahhahahahahahahhahahhahahahhihihihihihihiihihihihihihihihihihiihihihihihiihihihihiihihihihihihihihihhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahahahahhahahhahahahahhahhahaah
Ene192 Precis det, och inte lite heller. sen om man faktiskt hittar miss only-one-left-in-the-world så hade jag ---------**------------ ______ V V
Kan tänkas, men det behöver inte nödvändigtvis vara så
haha bra fråga :) Men är det verkligen nån mening med att måla på polishuset om det ändå inte är någon som kan se det förutom du och den där tjejen? och vad är meningen med att plundra affärer om du inte stöter på nåt motstånd.. vaaaart e spänningen lixom?
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
det finns ju alltid boxningsstångar som studsar tillbaka upp efter du knockat dom...
Kan tänkas, men det behöver inte nödvändigtvis vara så
JEJE P60 Ja men det är ju grejer man alltid velat göra men troligen aldrig kommer få. Klart man passar på att göra det om man har chansen, vare sig nån kommer se det eller inte ;P
^ Smart sagt.
tänk om man blir inlåst i källaren och inte kmr ut.. dörren går i baklås :P jobbigt läge liksom hehe
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
ajjja Haha ja, finns fett mycket såna fällor :P Eller ifall du tar båten och ska åka över till nåt annat land och båten lägger av mitt i havet, yippie.
^ Smart sagt.
Sjukt skon trad! Skulla latt dra omkring. "sno" bilar och kora omkring. Hade inte hoppats sa mycket pa att hitta personen men det skulle vara en bonus att gora det! Fatta vad man skulle kunna testa mycket grejer och lara sig mycket pa egen hand
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
men vart tar alla vägen då?
Mooving beyond borders of time, Backwads but Forwardsš
jag skulle sätta mig vid datorn och hoppas på att vi får kontakt med varandra så.
Hangaround
2007-05-03 12:50
jag hade gått till något stort telecenter och försöka lista ut vart man hittar det senaste uppringda nummret i databasen.
Titta på filmen "The quite earth"...
Jag skulle nog inte letat efter den personen. För det första vet jag inte ifall han vet ifall jag finns. Sen, hur fick jag reda på att det fanns en till? Jag hade nog proppat i mig alla godsaker och gjort massa roliga saker, sen hade jag tagit mitt liv för jag hade känt mig så jävla ensam. Visst, det hade vart roligt att resa, men det finns ju ingen som kan flyga flygplanet, köra fartyg osv åt mig så...
här får du lite kärlek
Eru-dum-eller Ah shit va coolt, ska kolla på den :D men den är ju om ensam på hela jorden och den är gjord 1985 :S så får sen om det var nån höjdare :P
^ Smart sagt.
Om jag var kvinna hade jag rullat in på närmaste spermabank när jag kände mig ensam.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
dragit till någon stor sändare och lagt en inspelning på repeat över alla FM frekvenser sen dragit till stället och väntat..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
vilket omöjligt koncept.. fattar du hur stor planeten är?.. Hur sjukt stora städerna som finns är, Ni kan ju bägge befinna er i new york utan att hitta varandra. befinner hon sig i sydamerika och du i europa så är du ju körd.. hur i helvete ska man ta sig över atlanten..? det är ju inte direkt ett dagsjobb även om du har varit elitseglare hela ditt liv.. chansen att du stryker med av allt bråte du har ivägen.. öppnade broar, färjor, vilda djur, väder.. fan man är ju körd.
mama said knock you out
Moderator
2007-12-26 23:24
Att hitta den andra vore väl i princip omöjligt. Men gjorde man det så skulle jag se till att skaffa en unge. Så att när vi föräldrar dör får den knata runt helt själv utan något hopp alls om framtiden. Det kan den gott ha.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick