Vem bryr sig om att finna den andre? Om det hade gått, så hade jag försökt hitta kommunikation med henne på distans, och då menar jag lång distans. Och då hade vi kanske kunnat komma överens om att splitta världen på två så jag får äga ena halvan. Så kan man ha det kul :) Ana hur kul det blir.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
fy fan va paranoid man hade varit. tänk er att gå i ett stort köpcenter... man hör ju grejer som inte existerar. man skrämmer upp sig själv totalt. tänk att aldrig ha en dialog igen. och att hitta den andra personen är omöjligt... hur man än bär sig åt. efter att jag semestrade i paris så fattade jag hur stor världen är. bara den jävla staden är fan större än vad min hjärna kunde förstå. jag vet inte hur länge man skulle överleva och jag har svårt för att tro att man skulle ta det med en nypa salt och gjort allt man någonsin har velat. själv hade jag helt enkelt varit så uppjagad och livrädd att jag hade stängt in mig någonstans för att bara dö.
Will smith är ensam på manhattan med massa zombies som bara är online på natten. Han hookade en fm-sändare och sände meddelande om mötesplats. Det tyckte jag var rätt smart. Nödraketer är nog rätt smart också, skulle nog försöka hooka ngn spotlight till ett rejält diesel-agg och köra batsymbolen etc.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1 ord GARRY'S MOD!
alla vet ju att klottrare e knarkande monster som knivhugger pensionärer o rånar aschmed nere på hörnet..
Hade fan börjat med att knacka på hos grannen, och om ingen respons där, så skulle jag ringa varenda shunne på min telefonlista. Om inte det funkade så skulle jag cykla så långt jag kunde med någon tratt och skrika "hallå" tills jag fick svar. TILLS... Jag gav upp och lade mig ner för att dö.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Erkan P22 Den här tråden gjorde jag före den filmen, och jämför mina/andras förslag i den här tråden och sen kolla filmen, har nån gått och snott min idé? :(
^ Smart sagt.
Jag hade gråtit och sen hittat lite mysiga djur att leva med o sköta tills jag dog.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-Nisse- F24 Jag läser igenom hela tråden å tänker, fan ingen har nämnt nått om djur man kan hänga med, tills, du och ditt sista inlägg. Hehe. Fan innan man hittar den andra och även efter det finns det ju fett med djur man kan chilla med ! Man skriva meddelanden på djuren också !
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre lik i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats.
Jag hade gjort en tråd här på whoa och frågat vad jag skulle göra.
Tänk om den andra är en 2 meter lång 150 kgs anabolabög som letat liak länge som du efter kött. Då ångrar du dig nog att du skyltat om var du är!
är det bara jag som kommer att tänka på "I Am Legend" med Will Smith? om vi bortser från att alla andra är monster och att bruden har en unge? förstå vad mäktigt att åka runt i en Mustang och jaga hjort på manhattan med älgstudsare och sin hund (som jag skulle döpa till just "Kompis")
And your fat friend, her nickname is Mini-van.. http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120
Är den andra personen Ebba Hultqvist? Isf skulle jag göra vad som helst för att hitta henne.
Shit, Poker_face! Sjukt bra tanke detta! Jag tycker på allvar du ska höra av dig till något filmbolag i USA, skulle blir en ruskigt bra rulle det här...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Batrat_XL P21 Haha mm, men nu har det ju NYSS kommit ut en film med Will Smith som handlar om precis detta!
Undrar fan om det är nån jävel här inne som snodde idén ;(
Skitsamma, filmen ÄGDE och alla borde se den :)
^ Smart sagt.
Darbuka P23 Haha. En liten ko som springer omkring med meddelandet: "Möt mig vid slottet! /Nisse. Ps. Hoppas du är trevlig annars kan du stanna där du är. Ds."
Inte ett skit skulle ju funka om man var bara två kvar...Varken el eller telefoner eller några bondgårdar. Jag skulle ha skitit totalt i honom och dragit till Italien. Där skulle jag vara naken, röka, dricka varm läsk och äta chips. Kanske skriva memoarerEventuellt försöka få tag på några batterier eller en egen generator så att jag skulle kunna få igång en tvapparat eller liknande med ett par Clintanfilmer. Sen skulle jag skjuta mig, inte varje dag man får chans att ta livet av mänskligheten.
Delam tange barat
I övrigt...En del har tydligen inte tänkt på att den här personen kanske talar ett annat språk, är blind, analfabet eller/och så pass handikappad att den inte kan röra på sig själv...
Delam tange barat
..tänk så är den andra personen en polis och han låser in dig för att du klottrat och förstört.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
Poker_face Nämen jag menar inte som samma koncept som I am Legend, jag kan se ett lite mer psykologiskt drama i din idé. Man kan följa två personer som en dag vaknar upp, men alla är spårlöst försvunna, och så ligger det en liten lapp på deras sängbord där det står "i am here" och inget mer. Tror att det skulle vara alldeles underbart att beskåda!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Batrat_XL P21 Ja det kan jag hålla med om, men liksom kolla igenom alla förslag och sånt i tråden och se hur mycket som verkligen är exakt som i "I Am Legend" (har du sett den förresten?)
Sen ifall det skulle komma ut en till sån här film om nåt år eller 5 så skulle det kännas jävligt copycat :(
^ Smart sagt.
Äh vafan, som dom säger i "på smällen": Great things come in pairs! Nej, jag har inte sett I Am Legend, men din tanke verkar ju vara lite samma, fasst utan monster...
skitit i henne, och dragit till mcdonalds, och käkat ett par burgare =)
B
Började kolla på "I am legend" igår, är inte den rätt lik detta? =) Såg dock aldrig hela filmen.
Vi är överallt!
Det jävliga med det här är att man hade blivit dödad av alla förbannade djur. Så här saker slutar alltid med att nån dör Hur vet man förresten att det finns en till? Rachel: han sa ju att det skulle vara den perfekte, så ja förhoppningsvis så är det så.
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
maten blir gammal fort och det tar inte länge innan elen försvinner. Vet inte hur allting funkar, men du har el fram till nästa strömavbrott...vem ska laga den? vatten kommer bli odrickbart, för vad renar det? antar att det kräver el på något sätt. Du kan inte frysa ner maten (för att spara till senare) för frysen funkar inte. mycket är automatiskt numera, men allt kräver underhåll samt en och annan knapptryckning för att hålla det igång :) okej jag är sjukt tråkig, men hade nog trippat friskt på lsd och hallucinerat fram folk för att inte känna mig så ensam :) efter ett tag hade jag varit schizofren och rätt paranoid, glömt bort hur man beter sig bland folk, men mest av allt saknat whoa..
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
när elen dör efter en vecka och all mat börjat ruttna är det nog inte lika kul längre.
vissa här verkar ha en skrämmande dålig uppfattning om hur stor jorden är...
jag hade inte äns tänkt tanken på att börja leta. och även om jag skulle hitta hene. vrf i helvete skulle jag vilja ha barn? d blir bara med problem. och när jag e död så har väll jag ingen nytta av att vara den som är pappa till hela världen :P så fuck it, jag hade börjat leta mat :D
"asså när vi bajsade var vi kungar"
lite stavfel men d får ni ta. d ska stå "MER problem"
"asså när vi bajsade var vi kungar"
Jag hade drage hem till min flickvän å tage reda på det vi alla killar vi ha reda på, har hon en dildo eller har hon inte.. så hade jag vänt upp å ner på stället.. sen hade jag gjort det ni alla andra har skrivet :)
work some magic
Brodin1 Annars kan man ju bara fråga henne om hon nu är din flickvän? :)
^ Smart sagt.
jag letat rätt på nå militärlager eller liknande och snott massa dynamit och sprungit runt i city och sprängt hus.. typ som när man va liten o hade sönder snöhus med sina ryssar och m16 smällare, fast i större skala :D fan va fett! vad det gäller o leta på bruden så vet jag inte riktigt.. bränna däck varenda dag och lämna massa medelanden överallt vart man kunde hitta mig osv. :P
Graffiti is like music for your eyes.
wtn P18 Jag utgick från ursprungsinlägget, då jag inte orkade läsa igenom allt utan mest skummade igenom.
Om det nu rör sig om den perfekte, så tänker jag nog inte ens spekulera i tråden...DÄR blev det allt för orealistiskt för mig.
Delam tange barat
oj missade texten. där har han ganska liknande problem, enda kvar i världen (vad han tror iaf) sänder på varenda am kanal i landet och att finns det någon överlevande så kom dit den tidpunkten. något sånt är väl enda alternativet. Men sen kan man ju inte bygga upp en helt ny värld på inavel !
Moderator
2008-01-07 21:04
Foerplay Jo det kan du ju visst. Dröjer nog inte många generationer innan det är tillräckligt utspritt för att inte vara någon fara. Och tänk att vara urfadern till hela mänskligheten. Dålig personkult man skulle bygga runt sig själv då. Gäller bara att hitta nyckeln till evigt liv så man kan bli dyrkad i all evighet.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Kan inte en 100:e person nämna I Am Legend? Jag skapade tråden och idén långt före filmen blev aktuell så tro inte att jag snodde den pow pow sådär :P Blev sjukt glad OCH arg när jag fick reda på/såg filmen för den var så ruskigt lik :/
^ Smart sagt.
oj, såg inte att den var nämnd så många gånger.
Svar till Foerplay och alla andra som snacka om att maten ruttnar efter en liten stundmaten blir gammal fort och det tar inte länge innan elen försvinner. Vet inte hur allting funkar, men du har el fram till nästa strömavbrott...vem ska laga den? vatten kommer bli odrickbart, för vad renar det? antar att det kräver el på något sätt. Du kan inte frysa ner maten (för att spara till senare) för frysen funkar inte. mycket är automatiskt numera, men allt kräver underhåll samt en och annan knapptryckning för att hålla det igång :) Visst, elförsörjningen blir ju ett problem, men så viktig är faktiskt inte elen för ens överlevnad. Har ni hört talas om vattendrag? bäckar, åar, sjöar går funkar väl utmärkt att dricka från. Och maten, visst ICAs köttfärs kommer att ruttna hastigt och lustigt. Men det finns ju konserver man kan klara sig på i åratal. Och sommartid är det ju bara att äta frukt och bär och annan skit som människan lämnat efter sig. Odlingar kommer ju fortfarande att finnas kvar även om djuren nog går lös på dom rätt snabbt. Men det finns ju helt klart mat så man klarar sig ett par år. Annars är det väl bara att döda lite djur och grilla dom jävlarna. Innuiter klarade ju sig på fucking Grönland utan el och andra moderniteter hur länge som helst. Det borde ju inte vara några som helst problem att leva ett helt liv ensam om man är på lite varmare breddgrader. Om man nu står ut vill säga. Tycker på nåt sätt det känns sjukt lockande att slippa alla jävla människor och härska över jorden och alla djur på egen hand. Ser bara framför mig vilka roliga personlighets-störningar man skulle utveckla. Men självklart skulle man försöka leta upp den andra personen när man tröttnat på ensamheten För övrigt en grym tråd, big up Poker_face hehe
Moderator
2008-01-08 20:00
Jag förstår inte heller hur maten skulle kunna bli ett problem. Bara att ta sig in i en fiskebutik och plocka på sig lite grejer. Sen flyttar man upp till fjällen i jämtland där det finns massa fisk och väldigt rent vatten. Dessutom säkerligen stugor som inte ens har el till att börja med. Bara att elda i spisen när det blir kallt. Fast nu handlar ju tråden om hur man ska hitta den andra. Och det vettefan.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag hade nog haft sex med henne..
Jag tror ju i och för sig att filmen redan var på G när du skapade tråden, med tanke på att jag såg reklam för den i juli på bio... Jag hade i alla fall försökt leta upp den andra och eftersom det är en riktig hottie och ajg är den en av två som lever så har jag haft tur nog och kommer alltså hitta den andra, på grund av tur! =)
What we do in life echos in eternity.