I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En dag kvar att leva

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-07-11 18:19
Först skulle jag ha en massa sex i ett par timmar och verkligen göra allt man alltid velat göra. Sen skulle jag köpa så mycket vapen och sprängämnen jag kommit över och traskat in på svenskt näringsliv och sjutit alla jag kan finna, överlever jag då traskar jag in på första bästa polisstation och sjuter lite där med. Sen är jag nog död
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2007-07-11 19:18
skulle nog sammla ihop alla mina när o kära så jag får tillbringa min sista tid med dom....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2007-07-12 10:42
jag hade nog gjor de lätt för mig å hoppat från en bro lr nått.. palla gå å vänta

2007-07-19 02:39
Hade nog försökt säga allt jag har velat säga i livet.

# Asså..allt det skitet om flytta till kanada och att jag inte pallar förhållande på avstånd var lögn...du var bara rätt tråkig.

# Farmor jag e 17..jag gillar inte Smurfhitz och Amy Diamond så dina julklappar har varit redigt onödiga.

# Morsan...det var jag som pajade rutan på skolan i 6an...inte Simon. Han fick en 20a för besväret...

osv osv
Medicc & Patten

2007-07-19 11:45
patte_A P17

hahahahahahaha xD klockren:P orkar inte skriva min lista då blir man ju deprimerad :P
"I put up my middle finger, he puts up a finger,
I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."

2007-07-19 12:08
poker_face
bull om en dag kvar att leva var ett skämt. luring liksom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-19 12:51
Jag hade väntat, sagt adjö så länge till ens nära och sen bara softat som vilken annan dag som helst då jag inte gör någonting.. Alla ska vi dö, att veta det i förväg hade varit soft tror jag, bara sitta och spekulera över det som komma skall..
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2007-07-19 14:24
Jag hade nog inte gjort så mycket. Hade självklart fått panikångest. Sen så skulle jag klippa mitt hår på massa roliga sätt för att sedan avsluta det hela med en rakning.

2007-07-21 00:09
Gå till stan gjort bort mig på alla möjliga påkommna saker man kan göra.. haha
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Rappare

2007-07-21 00:46
Jag hade helt klart gått på en vendetta! Varenda jävel som någonsin stört mig någonsin skulle få konsekvenser..

Sen skulle jag inte tycka det var så farligt att dö för det är antigen det eller livstid i fängelse för folkmord ungefär.. så, yeah.
facebook.com/idiomatisk - fan page

2007-07-21 13:25
Ingen aning skulle nog ta och göre så mycket man skulle vilja hinna med i helt helt liv
Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.

2007-07-21 13:47
Jag hade ångrat hela mitt liv och levt min sista dag som farsan i american beauty.
Street savvy

2007-07-21 15:18
Hade rånat bank,skydive,bungyjump,köra flygplan och hade nog slumrat till Schindler's list musiken:p
Meep meep

2007-07-21 18:10

Antagligen hade man blivit helt knäckt och inte kunnat göra mycket mer än att bryta ihop :S

Naturligtvis vet du att du kommer att do, men fram till dess du moter doden "personligen" ar denna vetskap bara ett mentalt koncept. I de vasterlandska kulturerna rader ett utbrett fornekande av doden. Inte ens gamla manniskor vill garna tala om eller tanka pa den, och doda kroppar goms undan. Men en kultur som fornekar doden blir oundvikligen ytlig och fixerad enbart vid saker och tings yttre form. Nar vi fornekar doden forlorar livet sitt djup. Mojligheten att veta vem du ar bortom namn och form, mojligheten till transcendens, forsvinner ur livet, for doden ar oppningen till den dimensionen. 

Det ar ett stort privilegium och en helig handling att vara narvarande vid en persons dod som vittne och foljeslagare.

2007-07-22 17:21
haft crazy sex med älsklingen . Tagit några E:n och sedan ringt till alla jag älskar .

2007-07-26 18:24
Word on Blunt_smoke, men du tar väl säkert en blunt innan du skrev.. haha
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2007-07-27 01:39

Dödat dom man hatar, rånat en bank och ge cash till dom man älskar, ha sex en sista gång, röka en feting, sagt hej då till alla! Time's out!

2007-07-27 02:19
Min stösta fråga är, varför i helvete skulle man ta sjlvmord om man ändå ska dö, det är ju baraa idiotiskt,

va fan försök att inte dö så kanske tiden inte stämde så du lever ännu längre..

Man skulle ju själv spendera tiden med nära och kära..

Men fan va kul det hade varit att göra saker som man aldrig skulle gjort annars.

Torrt dock om det sen visar sig att man fick en fel diagnos och gjort bort sig för livet eller nått

2007-07-27 13:30
Tagit en fet bil sådär..bugatti med 1001 hk ..krocka med en enzo ! färskt 

2007-07-27 16:19
Först hade jag stått på Navet (Busstationen i Sundsvall) och vinkat in varenda sleten stackare (alkoholister, narkomaner och random uteliggare..) för att försöka få tag på ett lagom stort parti tyngre droger.
Med tanke på att jag befinner mig i Sundsvall får jag förmodligen bara tag på lite torrt hasch som nån stackars Bosse tvingas sälja för att dela en flaska Explorer med sin bästa/enda vän.

När jag sedan står där på busstationen med 0,6 gram dåligt hasch och 10 timmar kvar att leva, inser jag att droger är fel och att jag vill gå till livet efter detta nykter. Andas ut och åker hem.

Kommer hem och inser att det inte finns något liv efter detta, och att om det skulle finnas någon slags utopi ovan molnen finns det ingen anledning att komma dit helt opåverkad* 

så jag panikmeckar den lilla biten, inser att OCB-pappren är helt slut, blir förbannad, hittar en igentäppt majspipa - en relik från en svunnen tid med för mycket wannabe-rasta-vibbar och konkurrerande spritdimmor.
Till slut rotar jag fram några John Silver-papper och rullar ihop en sjua som inte fäster eftersom att klistret på de skitpappren är värdelöst. Tjocka är dom också.

Tänder jollen, ringer mamma.. och dör mitt i samtalet för att doktorjäveln lovade mig 24 timmar trots att jag bara hade 15 och en halv..
He'll be haunted. Oh yes.

The End.

*Det finns ju en möjlighet att man stöter på Jimi eller någon annan som berikat ens liv avsevärt, och då vill man ju kunna uttrycka sin tacksamhet på ett sätt denne förstår. 
Reason enough to go FUBAR before you die.
Dessutom - ingen eld utan rök, inget himmelrike utan Gud.. och gud skulle jag inte kunna möta nykter. Nuh-uh.

2007-07-27 23:49
jag hade gjort allt man alltid drömt att få göra å innan ja dör skulle ja hoppa från ett flygplan fatta vilken air liksom :D
Mikael Söderlund made me..
Moderator

2007-07-28 16:18
Skjutit alla jag hatar också
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2007-07-28 16:23
ni hade inte skjutit alla ni hatade, ni hade inte rånat en bank, ni hade inte knarkat som fan. ni hade gråtit som barn allihopa.

2007-07-30 01:13
skulle kutat in i whoas server rum med en fet bomb
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2007-07-30 03:11
sattit mig på ett plan till USA ^^
En mans logik är vansinne för en annan

2007-07-30 11:56
Jag skulle ha skrivit ner en massa saker som jag aldrig skulle skriva annars. Och gett så mycket kärlek och lyssnat på all min favoritmusik och varit helt galen.

2007-07-30 20:05
Hade gjort roliga saker med familjen och vänner, berättat saker för folk etcetc och gjort folk glada.
Sen så skulle man väl ta nåt sömnpiller när det blev dags.

2007-08-07 21:37
skulle ringt alla läkare i världen o försökt lura systemet... alternativt råna nån bank o ge alla cashen till släktingar.... ofta man blir anhållen med 12  h kvar o leva
Jag fiser THC !