I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

att ställa in sig på det värsta.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-05-13 23:31

att ställa in sig på det värsta.

det är såhär att jag styrde upp en brud för 3 veckor sen.
vi hade jätte mysigt o soft i en vecka, sen var det så att hon skulle åka  utomlands med några kompisar. hon var lika intresserad som mig är jag helt säker på. vi hördes inte på hela veckan hon var utomlands förutom att jag skicka ett sms o fråga hur hon hade det osv. i onsdags kom hon hem och jag hade längtat efter henne.
vi snackade lite på msn när hon kommit hem sen har jag inte hört av henne. jagvet att hon haft fullt upp med att filma till sitt slutprojekt i skolan o träffa vänner o så. jag skickade sms i fredags o fråga om det gick bra med projektet o att hon kunde höra av sig om hon ville styra nått i helgen.
till saken är att hon inte hört av sig och jag har nu ställt in mig på att det inte blir nått mer. jag vet att hon inte har nå pengar på luren men om hon skulle vara intresserad så kanske hon kunde försökt få tag på mig på nått annat sätt. Jag vill ju inte vara för på heller.  det här är verkligen en brud jag vil ha.
hur ska jag göra?


jag har suttit o funderat lite och har kommit fram till att om man ställer in sig på det värsta blir det mycket bättre.
för nedgången blir inte lika tung om man redan ställt in sig och om det går vägen så blir man ju extra glad eftersom man ställt in sig på det värsta. eller?