att ställa in sig på det värsta.
det är såhär att jag styrde upp en brud för 3 veckor sen. vi hade jätte mysigt o soft i en vecka, sen var det så att hon skulle åka utomlands med några kompisar. hon var lika intresserad som mig är jag helt säker på. vi hördes inte på hela veckan hon var utomlands förutom att jag skicka ett sms o fråga hur hon hade det osv. i onsdags kom hon hem och jag hade längtat efter henne. vi snackade lite på msn när hon kommit hem sen har jag inte hört av henne. jagvet att hon haft fullt upp med att filma till sitt slutprojekt i skolan o träffa vänner o så. jag skickade sms i fredags o fråga om det gick bra med projektet o att hon kunde höra av sig om hon ville styra nått i helgen. till saken är att hon inte hört av sig och jag har nu ställt in mig på att det inte blir nått mer. jag vet att hon inte har nå pengar på luren men om hon skulle vara intresserad så kanske hon kunde försökt få tag på mig på nått annat sätt. Jag vill ju inte vara för på heller. det här är verkligen en brud jag vil ha. hur ska jag göra? jag har suttit o funderat lite och har kommit fram till att om man ställer in sig på det värsta blir det mycket bättre. för nedgången blir inte lika tung om man redan ställt in sig och om det går vägen så blir man ju extra glad eftersom man ställt in sig på det värsta. eller?
hon har ju uppenbarligen varit utomlands och haft the time of her life. låt henne vara ett tag tills hon har glömt alla fylleragg. sooner or later she'll get needy.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan väl vara bra i vissa fall men ställer man in sig på det värsta för mycket blir man ju sjukt deppig och osäker. Varför ens försöka stöta på den där bruden eller skaffa det där jobbet det kommer säkert ändå gå åt helvete, du fattar vad jag menar. Men i ditt fall så kanske det kan vara bra att vara beredd på det värsta. Lycka till.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ähh, nedgången är ändå jobbig att ta, den får man bara ta. Tror inte det blir enklare om man intalar sig själv det värsta. Om du är helt säker på att bruden var lika intresserad som dig borde du inte oroa dig för mycket, antagligen har hon mycket att göra med sitt slutprojekt, eller så är hon blyg eller vem vet vad. lät hon fortfarande lika intresserad när ni talades vid på msn när hon kommit hem?
jag har alltid försökt att inte hoppas på att saker ska gå bra.. tänkt att det ska lindra smärtan när grejer går åt helvete. Grejen är den att det hjälper inte, man hoppas alltid ändå. Särskilt när det gäller kvinnor. Så det gör lika ont när man inser att de inte är intresserade...
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
freddtheted P5 jag är helt säker på att hon var det. men hon har säkert haft fullt upp med att träffa vänner o projektet hela helgen. men det är det att det alltid går åt helvete för mig så jag tror alltid det värsta. alltså hon är den typen som inte är speciellt flörtig eller så på msn. hon kan vara jättestram på msn och lite senare hur mysig som helst när man träffar henne. hon var som vanligt på msn om jag säger så.Jonka F17 haha kanske det.
aaight, jag tycker du bara ska låta det gå några dagar, kanske inte händer nåt, MEN mycket kan ju hända på några dar. lycka till änna! PEACE och gonatt
freddtheted P5 låter som en bra ide . tack och godnatt.
Kör med raka puckar. Ring upp henne, fråga om hon vill träffas. Vill hon, så vad bra, då fåru ju se hur det utvecklar sig. Om hon bara gnider sig & säger att hon inte kan, jaa då kanske du kan lista ut den hårda sanningen själv. Go hard or go home!!! puss kristian :)
work some magic
chilla ett par dagar, gör sen som Brodin sa. it's a masterplan!
om du e förbered , så kommer det ju inte som en chock. o då blir det ju naturligtvis inte samma smärta. min åsikt peyce !
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Jag känner igen det där lite. När två personer träffas och båda inser att de gillar den andre, går det i baklås ibland. Det kan vara att den ena parten känner sig osäker på om han/hon vill ha ett förhållande, eller så är det bara det här eviga, kvinnliga tramset om att "spela svårfångad". Backa lite och låt bli att höra av dej i en vecka. Kommer hon inte springande då får du ställa henne mot väggen=) Jag tror det kommer gå bra. Gillar man verkligen nån förändras det sällan radikalt på en 3-veckorssemester.
jag har alltid försökt att inte hoppas på att saker ska gå bra.. ungefär hur mycket tid har du lagt på att inte må bra? just asking.. och det här med att vänta på henne, varför det? vill hon så vill hon, du hade ju bara känt henne i en vecka. slutprojektet tar inte så mycket tid att hon inte hinner ringa eller skicka ett sms eller hur?
Hakuna matata
Hope for the best, but expect the worst...
At the gates of Eternity...
mästerkatten jag tror nog också på det där med att backa undan. Hon måste nog få "komma hem lite" träffa kompisar igen o så. jag ska iväg 2 dar nu. få ta tag i det när jag kommer hem.Broadway jag har i princip sett det som över tidigare. men jag vet att hon inte har pengar på luren och innan hon åkte så ringde vi inte varandra bara sådär o prata allmänt duvet. jag tror hon måste få smälta resan lite och sen får vi se vad som händer.
Tha Collectah said it..
Hakuna matata
ge henne lite rum alltså..
minns du inte den gyllene regeln. vill hon att du ska ringa så spelar det ingen roll när du ringer, vill hon inte att du ska ringa, så spelar det ingen roll när du ringer. desamma gäller efterhängsenheten. gillar hon dig kvittar det om du är efterhängsen och sånt. hatar hon dig kvittar det också. see my point?
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
987: Word there! Är det något som kvinnor (eller män också för den delen) ogillar så är det efterhängsenhet och desperation!
At the gates of Eternity...
jag undrar om bögar har samma problem. kommer de "omvända" killarna bete sig som oss straighta och inte leka massa sjuka lekar eller blir dom som tjejerna och leker SATAN med oss?
sluta sms och ring henne istället
What he said. Varför skicka sms om du vet att hon inte har pengar? Ring.
äh,det finns fler
Meep meep