UFO-flottan har kommit. Snart i Svergie med?
THE MUSIC IS A MISSION NOT A COMPETITION
ET PHONE HOMEARE? wow coolt
durumduruurmdumrudum (alien musik))( :(
MATSHINZE kan så vara.. MEN det är fortfarande mystik att möta helt nya livsformer ifall vi stöter på chauförerna av dessa ufon? om det nu finns några sådana? eller besitter du dessa svar och säger sen till alla, hate to say i told you so.. är det din lömska plan?
oh no he didn´t!
äsh det där såg ut som massor utav vita heliumballonger som släppts upp i luften.
-- Mellanslagsanvändare --
har inte någon forskare eller liknande tagit sin super-kikare o tagit en närmare titt på dessa UFO:n , UFO= Undentified Flying Object, alltså inget med utomjordiskt liv o göra, kan lika gärna vara från jorden
Get Random!
skulle kunna vara en hoaxe av internationellt organiserade lurendrejare haha. ser ju fanemej ut o va balonger.... men i det peruanska klippet säger dom att föremålen bildade olika former, o d ser ju så ut. men d kan ju vara en slump
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
hade inte nåt flygvapen i nåt av de länderna varit uppe rätt jävla fort om någon med det minsta kunskap inom såna områden kände minsta oro över vad det var snack om? fattiga länder iförsig, kanske inte har så bra flygvapen vad vet jag..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
England fattigt? Hoppas du syftade på dom andra två länderna. Men ifall det hade varit något som inte kom från jorden tror jag USA skulle upptäckt det ganska fort och undersökt det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För er som tror att det kan vara ballonger etc ta en titt på Jamie Maussans UFO-konferans där första klippet är taget ifrån: http://video.google.com/videoplay?docid=8627432696447556240
Om man inser att flygvapnet i många länder (bland annat USA där flest UFOn ses) är ungefär 30 år före i sin utvecklign än vad almänheten vet så kanske man kan förstå detta lite bättre. Många gånger någon filmat "ufon" så har amerikanska regeringen faktsikt i efterhand uttalat sig om övningar med moderna attackhelikoptrar.
uncrowned P19 Det låter mer otroligt att Ryssland och USA skulle ha teknologi redan för 50 år sen till att flyga på det sättet. Jag tror helt klart på utomjordiskt liv som besöker oss. Jag trodde att folk fejkade såna här videos förr men efter att ha varit i ett rum där alla utom jag såg "nånting" är man lite mindre kaxig. Jag är bara så jävla sur att jag va så skeptisk att jag inte ens började kolla efter vad det nu var innan det var för sent.
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Hangaround
2007-06-10 11:03
(tror det var staurnus måne Europa om jag inte minns fel..). Det gör du. 1: Europa är en av Jupiters månar. 2: Jupiters dragningskraft pressar med jämna ihop Europa så hela planeten drabbas av ett vulkanutbrott, hela dess ytan täcks m.a.o av lava, känns som att liv är lite svårt då.
Detta är så grymt mycket bull, ooo ufon som bildar former, fuck. Stupid kids, om det dära skulle vara U.F.Os så skulle regeringen varit uppe med minst 250 Jet flygplan in there ass!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Word på dig T-M-K!
ingen som tänkt på att det där kan måhända vara någon form av kemisk reaktion av alla avgaser från bilarna i dessa städer... lustigt att dem dyker upp där det är som mest trafik på planeten.. ointressanta filmer.
mama said knock you out
Har ni aldrig tänkt på att regeringen redan kan vara inne på det? Sök lite på ufo + goverment + cover up etc så kan man tänka sig att det inte är så långsökt. Och skulle det vara "mest" trafik i sydamerika.. peru, purto rico, chile? Eller kanske polen, belgien?
tror också att det har något att göra med alla avgaser osv."Och skulle det vara "mest" trafik i sydamerika" lima har stora trafikproblem och hög luftförorening. sen behöver jag väl inte säga något om mexico city's miljöproblem, dvs. om den första videon du länkade är tagen där.
don't watch me, watch yourself
jag gjorde en liknande post för ett tag sedan, man kan säga att det har dykit upp fler sånna här UFO sightings samt att den franska regeringen har släppt ut all tidigare konfidentiell materiell om UFO. Har för mig att ett land till har gjort likadant.
Det som stör mig så otroligt mycket är att det aldrig är bra bilder så fort det blir tal om ufos. Det är alltid sjukt blurrigt eller filmat jättelångt ifrån. Nån måste ju ha ett fett teleobjektiv så man kan få en closeup liksom... Nää, fake fake fake.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
I hate to blow some people's illusions men oftast är UFO:n i själva verket hemliga militära plan under utveckling som testflyger och orsaken till att regeringar är "hush hush" är inte för att de gömmer små, gröna utomjordingar utan för att de inte vill avslöja vad de utvecklar för slags plan. Militären har även en del gånger med flit styrt in folk på utomjordingsspåret som avledning för att inte undanröja känslig information.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
herregud, vore det tal om utomjordingar som kommer hit skulle alla veta om det. Tvivlar på att alla institutioner bortsett från folk med uråldriga videokameror är en del av en mörkläggningskonspiration. Finns lagom med folk med bättre utrustning som skulle kunna kolla in de där grejerna noga, som antagligen inte blivit skrämda till döds av nån regering.
cmg: vad stod det i deras material då? frankrikes, låter lite intressant..
"The best happen too those who made the best of what happend".
Grejen med det hela Om vi nånsin får ett 100% säkert bevis på att det är eller inte är aliens är nog det tråkigaste som skulle kunna hända, det är själva ovissheten och debatten osm följer som är det balla. Full like a kastrull....
MATSHINZE P0 Angående månen(saturnos eller jupiter skit samma) eller:De har inte hitta något där, teorier säger att det är fullt möjligt att liv kan finnas där, inga bevis. Mars däremot har de väll hittat döda bakterier om jag inte missminner mig
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
Aliens finns! man har tagit riktigt bra bilder på dem!
Här Ser ni varelserna i silvriga huvuden? det är tama aliens som USA håller till fånga!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
med silvriga...*
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Utomjordiskt liv finns helt klart, det har vi redan hittat på bland annat mars och en annan planets måne i vårt solsystem (tror det var staurnus måne Europa om jag inte minns fel..). Man har hittat nåt som man trot är rester av bakterier från en sten som man tror är från mars, thats it... Månen du tänker på är Titan, och där tror man att det kanske kan finnas bakterier och shit. Det finns alltså inga konkreta fynd av liv utanför vår planet.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
ajjja Säger bara en sak: Guld!
jag tror på liv på andra planeter och dom som inte gör det har inget att leva för. människor är skapade för att hitta saker i universum:D
Vi vet inte ens hur stort universum är..Bara att det är huuuge. Att tro att vi skulle vara ensamma är väl lite väl...tycker ni inte? Vi tror att vi vet så mkt men i det stora hela..vet vi knappt ett skit.
MATSHINZE P0 Ja såklart vi vet mer o mer. Men vi kmr nog aldrig veta allt. Ja motbevisat är det säkert mer än man tror. Oxå hört om Mars organismerna lr va det va. Dom har ju även hittat en planet nu som liknar våran väldigt mkt & den ligger på "nära" avstånd. Sett mkt dokumentärer o skit där dom har Ufo bevis på både radar + nära 100 vittnesintervjuer mm + massa andra som verkade pålitliga. Men hur ska man veta... Jag tror iaf inte att vi är ensamma i det universum iaf..
MATSHINZE P0 Nej,det har du rätt i.
Men farkoster som flyger o ändrar rikting hur dom vill i nästan Mac 10 hastigheter lr nått sånt shiet,verkar inte va härifrån iaf,om det nu är sant,ait.
har ufo flottan kommit till sverige än?
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
Vem var nöten som sade att forskare och NASA slagit fast att det finns liv på Mars och nån djäkla måne?
Intressepenisen hårdnar!
Finns inget mer favorit-ämne för retards än UFO:n. Men grina då för att jag skrev så! Grina då!
Intressepenisen hårdnar!
MATSHINZE "Mars är i princip bevisat." Är det väl verkligen inte? Om du avser ALH 84001 så är det varken bevisat att det rör sig om fossila bakterier eller ens att ALH 84001 verkligen är från Mars.
wasteapa01 P19 Hur bär man sej åt för o bli så där tuff som du verkar va.
Du måste ge mej en kurs nångång.
Puss på skinkan
har inte orkat läsa allt, och för det första har jag sett taken-serien nyligen och är väl lite cepeskadad i huvudet. jag tror def. dom här ufona kan vara är från andra planeter.. varför är det en konstig tanke alls att det finns liv på andra planeter i universum? tror inte att det här är hemliga covers ups från olika regeringar som försöker framställa nya plan eller vad man ska säga.. visst vissa saker kan def. vara det..men inte allt! som sagt idiotiskt att diskutera typ...finns inget svar.. bröl...hatar sånt här...
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
MATSHINZE "Det är väl ganska svårt att bevisa det utom rimliga tvivel," Ja, precis där ligger problemet. Insamlade data räcker inte för att bevisa tesen utom rimliga tvivel. Därmed är det inte bevisat. Däremot är ju den matematiska sannolikheten större att livet kom hit än att det faktiskt uppstod här. Men som jag citerade i en annan tråd, så är sannolikheten väldigt olika före och efter. Det är mycket troligt att livet uppstått innan det kom till jorden, och det finns många goda teorier understödda av experiment, men det finns inga bevis.
Det är inte svårare än så att man föds till det, vissa föds till retards och tror de där prickarna är UFO:n, andra struntar i det och låter någon annan bevisa att det är något helt annat...
Intressepenisen hårdnar!
För alla som tvivlar på att andra livsformer är på jorden -
Här är beviset videofilmade UFO's från NASA's egna rymdbas! http://www.alienvideo.net/video-full-evidence-case-for-nasa-ufos.php SAKEN:
Majoriteten av dagens forskare hävdar att ufon inte kan komma från en annan galax eller ett solsystem långt bortom vårt, eftersom Einsteins relativitets teori säger att massa (ett flygplan/tefat) inte kan uppnå ljusets hastighet eftersom energi tillförseln som massan skulle kräva för att accelerera upp i ljusets hastighet skulle vara för stor. Men nånting stämmer inte här. Hur kan man komma upp i ljusets hastighet? Enligt Einstein så går det bara genom att vara ren energi, det lättaste av allt, lättare än en foton (den renaste formen av energi).
Om ni kollar på dokumentären ovan så ser ni hur man med hjälp av viss teknologi kan manipulera ett objekts energifrekvens (T. ex ett bord, ett flyplan, ett djur) till en högre, snabbare frekvens.
Man kan alltså fastställa att med rätt teknologi kan en annan livsform ta sig runt hela universum!
Ganska intressant!
It was written in the book of life
såg ut som orions bälte där va? dem tre i rad? Hur högt upp är staden lima?
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Här är nyaste filmerna & bevisen från Mexico: http://video.google.com/videoplay?docid=-4082509354649967322
King PHIL Och alla ANDRA HAHAHAHAHAHA du skrev "undentified flying objects" HAHAHAHAH. Vadå är de flygande objekt som inte besökt tandläkarn eller va? :D:D
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*