joda: Jag har aldrig påstått att mandarin ska eller kommer konkurrera ut engelskan, jag ville bara påvisa att bara för att ett språk är stort idag så betyder det inte att det nödvändigtvis behöver vara lika stort och utbrett om tre, fyra, fem generationer. Det var mitt första svar till dig och det får även bli det sista eftersom att du vet lika lite som jag om var världen är på väg imorgon. Förstår du inte hur jag menar? Det skulle lika gärna kunna bli ett gigantiskt krig som förändrar världsbilden. Problemet är väl att du vill diskutera det, jag rycker på axlarna och säger att det är fruktansvärt ignorant att tro att världen inte är föränderlig. Ser nu att jag missade detta inlägg från digKänns rätt trist att prata om vad som skulle kunna hända utan att prata om även varför isåfall.. säger som gunde, inget är omöjligt Så nu kan vi ju lägga ner det här. Vill du diskutera eventuella framtida händelser så får du göra det med någon annan :)
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA