jaså? varje dag kan vi läsa om 10, 20, 30, 40, 50, ja, ibland över 100 människor (läs: muslimer) som dött i sprängattentat riktade mot SUNNIMUSLIMER eller SHIAMUSLIMER. att 40 procent av de kristna irakierna har flytt i stället för att sprängas av galningar anser jag vara positivt. förhoppningsvis kan de återvända i framtiden, om detta är vad de vill. möjligtvis finns det någon empirisk data som påvisar att det främst är kristna som dör där nere? senast jag kollade var det nämligen människor som fick sina armar och ben avslitna."Long an integral part of Baghdad's diverse ethnic and religious communities, Christians have lived side by side with their Muslim neighbors for generations, said Abdullah al-Naufali, head of Iraq's Christians Endowment But as Iraq's violence flared after the 2003 U.S.-led invasion, churches and Christian homes were targeted, ..." uppenbarligen finns det en orsak till varför landet ser ut som det gör? vad timur lenk har att göra med konflikterna i dag vet jag inte. inte mycket skulle jag tippa på. ungefär lika lite som jag, ahmad i lindängen och religionen islam har att göra med våldtäkter av egyptiska nunnor och tvångskonverteringar. i iran torteras muslimer och muslimska kvinnor våldtas av polisen. uppenbarligen diskrimineras ingen av det meningslösa våldet. du och dina gelikar av kristna är ju ansvariga för massakrerna på aboriginer, amerikanska urinvånare och judar, initierandet av den afrikanska slavhandeln till amerika och förföljelsen av oliktänkande. nej, vänta. det är ni inte, eftersom vi ansvarar för våra egna handlingar, just det. det glömde jag för en sekund.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.