I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur många är genuint lyckliga?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2008-10-13 13:16
Greggan: ingen har börjat diskutera depression.

Two_grand: Jaha ok, man var bara välkommen om man var superlycklig, uppenbarligen missade jag det någonstans, trodde att man kunde diskutera lycka här.
Du har fortfarande inte förklarat på vilket sätt jag skulle vara emo. Vill du inte förstöra din lyckotråd med trams som sjukdomar så är du välkommen med ett pm, jag skulle vilja veta hur en 27årig man kan ha så mycket okunskap och fördomar inom sig.

2008-10-13 13:36
Enda gången jag var genuint lycklig var när jag var fem år gammal.
Sen har livet inte varit snällt mot mig. Det är svårt att finna lycka när man bara ser misär.

stämmer till viss del. lider dock av depression och är inte under behandling nu, så har svårt att se de bra sakerna..men visst jag erkänner, oftast lägger jag märke till de dåliga sakerna framför de bra.

Förstår inte hur detta bidrar till diskussionen, och inte heller varför du blir upprörd.
Läs beskrivningen i topicen igen så kanske du förstår.
Vill du diskutera hur olycklig du är har jag inget emot det, men det hör inte hemma just här eller med mig i PM.

Rock out with your cock out!

2008-10-13 14:10
Azziz, ge dig nu. Håll dig till topic.
vadå? jag dyster?

2008-10-13 14:44
Haha ja det är ju jag som går offtopic ;) Hursomhaver har jag just för att inte gå offtopic mer tagit upp detta med twogrand privat så du har inget att oroa dig för.
Back to topic!

2008-10-13 19:36
greggan: den boken låter som om den är exalkt li8kadan som den jag nämnde längre upp lustigt.. kanske ska ta och läsa denna med så får man en second opinion på exakt samma ämnen och på så vis få en ännu djupare insikt i hur det ligger till med det hla..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-29 08:05
Joel, jag ska tjacka den där boken det första jag gör när jag har tid.
Lät jävligt bra och intressant! Tack.

Not a follower, so Twitter has never been an option.