Jag hade frågat; Finns det liv efter döden. Den enda frågan som jag skulle ställa, ingen annan. Inte ens om hur stort universum är, för om det nu FINNS liv efter döden, så finns det kanske en chans att jag kan få reda på det då hehe.
*snaark*
Kan du motbevisa att det finns flygande spaghetti-monster?
Not a follower, so Twitter has never been an option.
de e intressant att spekulera i frågor som våran existens, universums ev. gränser lr liv efter döden, men vi gör nog visast i att inte fråga de frågorna då vi ej kommer få reda på dem nånsin, förutom när vi dör då möjligtvis på en av frågorna :) människans enda riktiga uppgift är väl o fortplantas så vår art inte dör ut :P sen kan hända att mänskiligheten är borta imorgon om våran planet skulle få för sig att exempelvis sprängas? ;)
Hur lyder nästa veckas lottorad?
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
teambanan P21 Du använder väl inte argument tagna från south park? ;)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
nu när vi lite kom in på south park så har de konstaterat att gud finns.
Han serut såhär
Länk till gud Sorry för off topic..
Nu till on topic.
Jag skulle nog ställa "what the fuck happend?
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
jag undrar vem dem första människan var . den som födde den första människan måste själv ha vart den första människan, men vem gjorde dem med barn ??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
crookboyy Shit alltså. We need to talk.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Människan förändras ständigt efter utvecklingen. Vi har blivit allt mer egoistiska, "instängda" och glömmer ofta bort det som händer runt omkring.. Jag skulle frågat: När slutar människan vara "mänsklig"?
hur långt är ett snöre?
hoes over broes ..
era frågor suger ju, jag skulle självklart fråga efter den rätta keno raden på lördag Word to mother
Av dom 3 frågorna, skulle jag välja "Hur stort vårat Universum är." Andra frågor jag skulle vilja ha svar på är, Om vårat Universum är oändligt, hur kan det aldrig ta slut isåfall. Vad är svarta hål, och vad gör dom. Varför finns dom. Vad händer om man hoppar in i ett. Vem eller vilka har skapat detta Universum. Märkte att det var flera som tog upp "meningen med livet." Och jag tror att meningen med livet är att leva livet. Att uppleva så mycket du bara kan. Att få uppleva något i huvudtaget. Att få känna känslan av det eller av att vara så. Att få testa allt möjligt. Att få göra det. Osv. Listan skulle göras oändlig om jag skrev ner allt. Varför lever du just nu? Du kanske gillar att göra något extremt mycket. Se där, där har du hittat en mening med livet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när går jorden under?
Ja du spetsnaz Eftersom människans höga intelligens gjort att människan är den mest idiotiska varelsen på denna jord. Skulle jag vilja veta hur jorden skulle se ut utan människan. Bara några snapshots i närområdet. Hur skulle den ekologiska mångfalden se ut utan människan. Bara klipska idioter tycker det är en bra grej att punga ut 10000 kr för att få folk att föda barn. Bara självständigt tänkande idioter tycker odlad lax är bra för miljön. Vad är jag för idiot? Jo jag tillhör ju den här kategorin idioter som inte lever som jag lär. Jag tycker djuren skall få leva fritt men har två innekatter. Jag tycker veganism är det optimala men äter knappt nått vegetariskt Jag är en klipsk idiot som köper nya saker fast de gamla funkar alldeles utmärkt. köper saker jag inte behöver. Jag köper saker till andra som dom inte behöver. Jag tycker miljöfrågan är viktig därför är allt jag köper fulla med giftiga kemikalier. Ni är alla idioter. Den största idiotin människan lyckats prestera är ju den ändlösa, meningslösa, hopplösa och totalt värdelösa frågan om gud. Ni skall inte hava andra gudar... Sa han, människan var klippsk nog att hörsamma. -Lasse vad gör vi med de här gamla gudarna vi hade i sommras. Dom ligger ju bara här och skräpar. -Eeh prova lägg dom på komposten... Vad försigår egentligen i folks huvud. Mitt eget inkluderat.. Så slutligen då Frågan jag egentligen skulle vilja ha besvarad. Skulle det vara själviskt av mig att om jag hade möjlighet att avlida alla människor på denna jord, skita i att ta livet av mig själv?
FREE Ayatolla.
Skulle det vara själviskt av mig att om jag hade möjlighet att avlida *avliva
FREE Ayatolla.
Alltså jag tänker ungefär som spetsnaz. Det är samma frågor som jag verkligen skulle vilja ha svar på. Plus den här; -Är alla religioner skitsnack eller är det någon som faktiskt stämmer, och vilken? (Finns gud?) Iof inkluderar den frågan ganska mycket..
Jag hade velat veta om alla alltid har varit såhär deprimerade.
Restinpieces:
Kan uppleva ett starkt lyckorus visst, men det är inte äkta. Det är väl just då det är som mest äkta? Utan samhällets spärrar på hur man ska agera och vad som är ett "normalt" beteende..
Min fråga hade nog varit
Vad gick snett när skönhet började gå före kunskap?
Om Bob Marley inte sköt sheriffen vem gjorde det då?
Kultursnobb
OJ! Jag menade om Bob Marley inte sköt hans deputy :)
Kultursnobb
Dom säger ju att vi bara andvänder 10% av vår hjärnkapacitet, så hade frågat hur man andvänder resten av dom 90% Kommer man bli en rainman x 100
Kan du bara svara på 3 frågor? Vad Som hellst? Är du saker?
"när man capsar på internet uppfattas det som om man skriker. är det för att man som mindre blivit tillsagd att tala med små bokstäver, när man önskats sänka volymen????" den frågan vill i alla fall jag ha svar på
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Vad fan gjorde jag igår?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
halfshell F20 Bara läsa en serietidning, skrik skrivs med stora bokstäver. Därför säger man att man ska prata med små bokstäver, alltså inte skrika!
Den egentligen enda frågan, det vill säga var kärnan för var mans kognitiva impulser/funktioner ligger. Nej, "hjärnan!" won't cut it. Frågan ligger på ett helt annat plan.
kjello allt skrivs med stora bokstäver i de serietidningar jag läst.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Vem sköt palme?
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
jag fattar verkligen inte meningen me livet ifall de skulle finnas liv efter döden? isåfall är ju de livet man har nu bara onödigt? eller? då kan man ju lika gjärna komma till efterdöden livet direkt tycker jag!
Maajidee!
jag har i snart ett år undrat om jag blev blåst av några tjejer jag bodde med eller om dom va paranoida.
Vad är frågan till svaret 42?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
DoitDoit; Varför skulle vad du gör nu vara onödigt?. Det ger ju fortfarande konsekvenser, eller om alla tänker så är det ju lika bra att döda alla och dess tankar, då inget bidrar till något.
*snaark*
Vad gör jag om 20 år..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Varför ska vi leva när vi ändå ska dö?
Hur gör djur?
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Vem sköt Tupac? Vilka hästar vinner nästa helg på V75? Vad kom först, hönan eller ägget?
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Lumilicious Vad kom först, hönan eller ägget? Ingen av dom!
jag skulle vilja veta: - vad blir lottoraden den här helgen? - och nästa helg? - och helgen efter det?
skriv kort, helst inte alls
Graffare
2009-05-14 21:27
Har friidrottstjejer trosor på sig under stortävlingar som typ OS när dem har på sig sånnadärn jättetighta shorts?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Vem är mamman i How I Met Your Mother?
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Hur gor jag for att fa varlden att bli en battre plats?
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Ekorrn satt i GRANEN skulle skala kotten fick han syn på barnen, då fick han så bråttom, hoppa han från TALLEKVIST , osv osv. Hur i helvete kom ekorren från granen till tallen?!
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
När i helvete kommer AIK att lyckas ta ett SM-guld som ja är tillräckligt gammal för att komma ihåg?
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
Hur slutar Lost?
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Moderator
2009-06-17 17:43
Hur byggdes pyramiderna?
myspace.com/jiahprod
THEN WHO WAS PHONE?!
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
Liv efter döden känns ju väldigt orimligt så jag hade inte besvärat mig med att fråga, (det borde ju vara som livet "innan" livet (antidöden)) - någon som minns något kul från innan de fanns? Nä, precis. Word.
"Vad är meningen med livet?" och "finns gud?" Känns också som idiotiska frågor.
Men att få lära sig hur rymden funkar hade vart tufft och få reda på om det finns parallella universum.
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
Hur många gator måste en man vandra innan man kan kalla honom en man?
Beat the odds like an abusive freak show owner