Jag tror inte att det finns något liv efter döden. Vi föds, vi lever och vi dör. Så är det bara men det är många som är rädda för döden och inte vill inse det. Det är delvis pga rädslan det finns religioner. Alla religioner tror att det finns något efter döden. Det är ju sjukt läskigt att tänka på döden. Att man kommer att dö, det går inte att undkomma det. Tillslut så dör man och man kommer aldrig finnas mer. Det kommer inte vara någonting inte ens svart. Man är bara borta. Brukar tänka på universum. Frågan jag vill ha svar på är hur allt uppstod. Hur går det ens att något ska uppstå när det inte finns någonting. Och om det alltid har funnits, hur gick det till? Hur länge har universum funnits. Vad fan är det för något, vart ligger universum? Vi bor på ett litet klot som svävar mitt ute i rymden. Vad är meningen med det, massa olika klot som svävar i en svart oändlighet. Så lever människan på planeten jorden. Som har blivit smartare för sitt eget bästa. Som bara tänker på dig själv och sitt "liv". Människan vars uppgift var att överleva som alla andra djur men har för längesen klarat av den uppgiften. Som nu försöker hitta på andra saker för att leva livet på. Jag tror lätt att människan kommer vara orsaken till att jorden går under. Om nu inte en komet hinner före.