Det där med att man sover vid olika tillfällen på dagen brukar ju oftast leda till att det blir svårare att sova på kvällen. Så det skulle jag inte rekommendera. Sen om du måste det för att klara av dagen fullt ut och det inte finns något annat sätt är det ju bra, men annars icke. Jag sover också sjukt dåligt sen jag blev dumpad och för tillfället kan jag endast somna när jag har varit i kontakt med alkohol/droger. Detta beror på min seperation med ex'et och det vet jag om. Det osköna är, i vissa fall - som mig, att även om man vet vad problemet är så betyder det inte att det är något som går att lösa. Att det inte är lätt iallafall. Jag sover ca 3timmar om dygnet, går upp och jobbar, kommer hem och är vaken tills ruset slagit in. Antar att med tiden säger kroppen ifrån och den dagen lär man däcka direkt efter käket och förhoppningsvis så blir det en typ av rutin. Jag vet att det finns de som verkligen, verkligen inte kan somna och det finns de som ALDRIG sover som har en diagnos från sjukan. Men jag tror att med tiden ger det efter och det bör bli lättare att sova. Är ingen expert på ämnet, säger bara vad jag tror, delar med mig av mina åsikter angående ämnet! Är nyfiken, hur har det gått?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.