I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

mainstream will make you cry

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2010-01-25 21:30

mainstream will make you cry

mainstream will make you cry

gör vad du vill, när du vill.
som jag och en bekant snacka om innan.
ni fittor som går runt i XXXXXXXXL och tycker att ni e coola, sprayar lite på väggar och säger sig hata polisen.. 2 dagar efter har ni på er Ralph L. kläder.. fuck you.
ni får mig att vilja spy.
det är rätt roligt när man tänker på ert dåliga självförtroende, ni mår så jävla dåligt att ni måste hålla på att bolla fram o tillbaka med erat utseende för att sedan kunna må bra. allt är ju så jävla kul nu när ni är ungdomar och knullar brudar&super.

men det kommer en dag då eran dotter börjar tjacka och eran fru ligger med hennes chef då ni kommer att förstå att den babylon "utopi" som ni en gång gick med i en gång bara skulle lova er en sak. Volvon, sommarstugan, båten, villan, jobbet, medelhavsresor & ett liv som ni inte har makt över, ett liv som luktar: jag vill inte leva mer.

Så gör vad ni vill med era liv men kära så kallade hiphopare, fuck you.
själv flyttar man till kristiania och deltar i varje Reclaim the city . Målar på vad jag vill, äter vad jag vill och väger hur mycket jag vill. underground kommer alltid vara mig


Jag kan dö oskuld, svettluktande, luffig, nerknarkad och utan drömmar men jag kommer alltid att veta att babylon aldrig tog över mitt liv. <3


och ni fuckheads/fjortisbögar som bara kmr skratta åt mig bara för att ni inte kan läsa eller antagligen inte fattar kan bara ta och dra åt helvete.


tack för mig kärlek åt dig

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.