Jag är tydligen en våldtäktsman?
Riktigt grym!
en dag kom det in en snut, det var en rutten en.
Sorry för dubbelpost, men måste säga att detta är det bästa Kenta gjort, utan att tveka!
en dag kom det in en snut, det var en rutten en.
ja jag gillar den som fan me! konstigt att det inte fanns nån post om låten innan. tror den legat dar ett tag eller så har jag fel?
endå nice :)
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Den e så jävla fet att de finns inte!
Jockish @ B-vik
vad fan har hänt med sverige .. ? vart fan är alla feta punches? liknelser? feta rim? soft flow? wtf! är det bara jag som tycker så? eller lyssnar jag på fel låt varje gång jag går in på svensk hiphop online-forumet?:-S
robinjohansson 2 av sveriges bästa släpper tuuunga jävla grejjer just nu
båda börjar på
ken
skoj ten, du måste skoja med mig ? helt ärligt alltså? det är bättre musik i Audio än Sv hiphop online. fast det är väl en smaksak, men för mig är det helt oförståeligt hur så kassa "rappare" kan få så mycket hype. Wellwell,
robinjohansson du verkar ju vara ganska ensam om att tycka det också om du kollar feedbacken dessa 2 artister fått senaste månaderna?
For hur blind kan man vara, nar du dessutom går in i dessa artisters trådar :)
jo men har ju fortfarande bildat mig en egen uppfattning genom alla dessa år jag hört alla dessa skit artister ? men som sagt, för mig är det oförståeligt att dom kan få såhär bra kommentarer. men men
upp!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett av dej faktist. håller med om att de e bästa på länge män. big up på den! -fast jag kommer alltid tycka du e fetast på eng ;) one!
www.low-b.se // www.myspace.com/durtylow // www.blockstarz.se // www.myspace.com/blockstarzrecords
Plattan är tung! det här är bara en av många feta låtar
Sjukt bra låt. Hörde redan på Snippets att dehär skulle bli en riktig dunderhit.
tungt som fan, gryma grejer!
så jävla naajs!
Chamillitary Mayne
riktigt tung låt som sagt en av dom bästa på senaste.!
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
Håller plattan såhär hög klass blir jag jävligt nöjd, för det här är skit bra! Finns skivan att köpa i ngn affär? dvs. inte över nätet..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den här fanns inte med i snippets eller? Isf hörde jag den inte, för den här va fet!
helt ok dagen efter är dock grym!
AIK
Producent
2007-09-27 02:47
jag kommer att plattan först!!!!!!
www.mindkaos.com
du kommer vad?
Han kommer FÅ den först! Sjukt gott med all kärlek!! Lobban: En vacker dag, man vet aldrig...he hey!Plattan kommer börja skickas ut under nästa vecka gott folk, NU KÖR VI!!!
FETT skön låt! Bästa någonsin ( Av kenta)
DD Productions 2oo7
Hands down asså, sjukt bra låt.
Lyricist
2007-09-28 12:34
Nu börjar de låta bättre!
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
Producent
2007-09-28 19:21
FICK SKIVAN IDAG!!!! SÅ WAAAZZZZZZZZZZZZZAAAAAPP! Soft album asså
www.mindkaos.com
sjukt fet!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Är det Angie som körar?
Jockish @ B-vik