Producent
2008-06-02 16:07
[Video] Org12 vs Näääk
Nej, det är ingen beef eller nåt sånt... Skulle bara vilja veta vilket ni gillar bäst av detta: Reagerade bara själv över hur oavancerad ågrens rap känns? (Rubriken ändrad av Oracle 2009-01-03 17:10:31)
Vita Kaninen, alla gånger, alla dagar. Inget snack om saken. Nackhåren reser sig upp av välbehag då jag hör den.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Näääk, jag tycker organismens röst låter typ ansträngd eller vad man ska säga, svårt å förklara...
Näääk är framtiden!!
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Nääk var mycket bättre ;D
tycker verkligen nääk va keff.
textmässigt är näääk ett skämt jämfört med ågren. i övrigt är rapen amatörmässig.. ågren, grym text men det blir sjukt tråkigt att lyssna på det där tempot men organismen bättre, helt klart
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Näääk är skitbra, organismen har fan tappat det lately, hans senaste platta tung men domm senaste mixtapesen har förvånat mig att det varit fattiga rhymes, this one goes to Njiyäk!
Ågren..Utan tvivel ! Näääk är fet men kan inte mäta sig...
Brutal fucking murder!
Organism utan tvekan !
soundcloud.com/jerrones
Producent
2008-06-02 17:52
Yeah, givetvis är ågrens lyric bättre.. Var mest rappen jag syftade på! Intressant med såpass delade åsikter, jag tycker Näääk är klasser bättre rappmässigt om man jämför enbart dessa videos! Men sant det någon nämnde om tempot i ågrens låt, jäkligt långsamt och tråkigt.
Haha tycker verkligen Näääääääks flow är förjävligt ex. "hej vi spelar in hiphop på fritidsgården o går i 4e klass" de låter så jävla fel. Organismen har tappat stilen han... Han var tyngre förr (enligt mig, självfallet) Nuff said, ingen av dom chockerar.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
håller fullständigt med... Näääk låter som att han aldrig någonsin rappat i hela sitt liv, men att han har ett OK taktsinne
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
om vi bara jämför videos tycker jag inte att någon skiner alls. men om vi jämför artister: Näääk är framtiden.
herregud, går ju inte jämföra dessa grabbar, Org12 är tusen gånger bättre
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Tycker ingen av dom är särskillt tight.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Org vinner med hästlängder, men samtidigt kunde väl trådskaparen vara lite schyst? Det där är ju trots allt det sämsta Näääk droppat, i min åsikt. Hans andra grejer är fetare!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Maximum sa det, det är väl inte direkt Näääkens bästa. Båda är feta som fan.
Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.
Ågren, utan en eftertanke.
.
Är det bara jag som tycker det är kul att låtarna heter "Vita kaninen" respektive "Vithaj"?
Näääk låter riktigt brät på låten, krystar fram vissa fraser så det låter riktigt dålig.
näääk var verkligen inte bra där..
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Haha, undrar hur många sekunder nääks text tog att skriva. Refrängen är väl vad som bevisar att det inte är en freestyle, ungefär. Organisms vers var helt galen. Längesen jag diggade honom som här.
Buddub tror jag förstår vad du menar och jag håller med dig faktiskt på just den här låten, han liksom får anstränga sig för att trycka fram orden känns det som. Men tycker ändå Ågrens var bäst.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
ORG !
organsimens flow är väl inte oavancerat bara för att det går långsamt, eller? tycker han sätter orden och stavelserna väldigt bra på beatet. ågren tar hem denna ronden överlägset, inget o snacka om. men nääk är framtiden, inte hans bästa framträdande men sakerna han lagt innan är jävligt feta.
Ågren och Näääk lär väl inte ens vara samma kategori? Jämför texterna, jag tror inte att Näääk försöker få till djup-a-la-ågren i sin text. Enligt mig är Ågren bättre alla dagar. "Rom byggdes inte på en dag, men det brinner ner på en natt"
Är inte insatt in Näääk musik, så ska inte säga att han inte kan rappa. Förutom på den här låten. Tycker det lät i stil med någons första rap typ.
Näääk va fan as fet jue. organismen lät tradig tycker jag :(
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
varför har org micken så högt upp? haha.. ser ganska roligt ut
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
Nääk är inte bra någonstanns, Ågren är bra överallt.. Lätt Organismen!
Lyricist
2008-06-03 14:00
Jag håller med, den där Näääk var verkligen Wääääk (paus för sympatiskratt)
haha. Näääk´s text är ju som skriven av en 3åring gemfört med "den vita kaninen". Inget snack om saken, ågren ligger steget före.
Roligt att folk hör en låt av Orgen som går lite slött och sen tycker att all hans musik är dålig.. haha
Careface..
Asså detta är verkligen inte näääks standard, jag blir helt orolig över det där flowet lyssna in hans mixtapes. Jag tycker personligen att näääk är mycket roligare att lyssna på än org12
Näääk är usel, Ågren är grym.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
stackars Ken Ring, han kanske borde spelat in en skiva med Org12 istället då.
om man jämför dem här låtarna är det ågren överlägset,men har inte lyssnat mycket alls på nääk så kan inte yttra mig ordentligtn förrens jag lyssnat på båda ordentligt
Nääk låter ju som en 14 åring som precis har börjat rappa, hur kan man ens göra en jämförelse mellan dom två, Ågren har ju ordförråd för det första! Hade inte Nääk varit från Stockholm hade ingen brytt sig och skrattat istället för att hypa snubben..
Ågren är off the hook. Näääk, nja... Låter rätt fjantig!
shades on my eyes you can't tell I'm .....
organismen va ser ni seriöst i han.. han e bara combat king no more
-pack you'r bags man, you are a tourist!
orgen va inget spec o nääk asså nä du förstår inte hur folk akn gilla en sån text och flowmässigt så är han värdelös.
svårt att respekt för en rappare som rimmar popis/loppis om det inte är typ fyllefreestyle..
Org 12 om vi ska jämföra dessa videos. Eller Org 12 överhuvudtaget, för den delen.
ågren här. gillar båda typ lika mycket i vanliga fall. Ågren lägger det skittight och jag tycker att vita kaninen är det bästa ågren lagt på länge.
PAO!
näääk e galem
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Näääk är hiphop till skillnad från många här inne som försöker vara hiphop, Även om han kanske inte har så högklass på sin musik men den funkar då att lyssna på!
WirrWied okej..du bestämmer vilka som är hiphop eller?Även om han kanske inte har så högklass på sin musik men den funkar då att lyssna på! så du tycker han är dålig men lyssnar på han för du tycker han är mer hiphop än andra?