båda är sjut tunga! men organismen damn.. de var bland de bästa jag hört !
Exe-poused talade jag för folket eller? det vara bara min åsikt.. Det är roligt iaf.. Sen sa jag aldrig att han var dålig bara att inte inte håller HÖGklass står inte dålig nånstans... Men den funkar att lyssna på tror du allvarligt att det finns folk som lyssnar på musik som dom själv tycker är dålig bara för att :S haha
vrf har näääk så mycke hajp? snubben har skitkeff text och har ett kefft flow som satan.. ågren o den vita kaninen är galet fet..
o just de.. du är jävligt äcklig också.
ågren!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inga av dem var speciellt bra, men Organism var bättre iallafall.
Beat the odds like an abusive freak show owner
O12 - GIVETVIS. Så jävla trött på played out topics som det som nääk körde. Möjligt att Organismens flow inte är det hetaste man har hört men han berättar i alla fall något.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Diggar org12:s pondus som fan. Bara de gör att han e bättre.. Sen att han är en mkt bättre mc å sånna grejer, de säger väl sig själv..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Textmässigt - Ågren illest flow - Näääk
Din mamma på pizza
Wirrwied ne men du sa att han "är"mer hiphop än andra,som om du bestämde det,fattar du? uppfattade nog vad du skrev lite fel för verkade som du bara lyssnade på han för du tycker han är hiphop inte för att han är bra..
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
..pinsamt blek jämfört med wileys original :(
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Har för mig att jag läste i tråden om svenska skivsläpp att Näääk skulle släppa skiva i år, men nu står de inget om de längre...Nån som vet hur de ligger till?
organism utan tvekan
fattar helt seriöst inte vad ni hör hos organismen.. har inte hört orginala " den vita kaninen " lr va den heter, men på video e han keff. bajs ansträngd röst & flowet e weakt, de e ända han har enligt mej är hans stenhårda delivery och tighta punchlines. mer en battle rappare framför allt enligt mej. men som sagt sämst på den videon.
-pack you'r bags man, you are a tourist!
enkelt flow som satan förrövrigt.
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Jag gillar organsimen mycket bättre än nääk alltså. Visst nääk är ganska bra men kan verkligen inte mäta sig med o12. Flowet på o12 är ju klockrent, det låter ju lite skumt eftersom man inte hör beatet så bra ^^, Det kommer passa asbra har jag en känsla av.
Diagnosen av svensk mentalitet är lika positiv som en aidssjuk analfabet
Näääk har skönare röst men båda är bra ;)
Näääk(och Stor Nimo eller va grabben kallas) lätt en av mina "nyare" favoriter på svenska aldrig gillat Ågren
Nääk har verkligen bedrövligt flyt på den här låten inte hört så mycket med han men Ågren lägger de ganska ok fast lite tråkigt flow måste ja säga. Men Ågren klasser bättre.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
.. ligger Njiieäk naaken.. haha
org12 är bättre, men jag diggar nääks flow o röst utav helvette, fett skön =D.
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Övertygelsen i Organismens röst är så påtaglig att tiden stannar, helt jävla otroligt.
SMÅLAND!
Näääk är fetast! Mannen med den gyllene rösten aoowh! och skivan kommer snart! http://www.myspace.com/gillmars där har ni fet skit!
Näääkish!! Ahahah så sköön snubbe.. Men Org va fan inte bra här... ;S
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
hur kan folk säga att organismen inte är bra i denna video? är det bara jag som tycker han flowar PERFEKT på beatet? Om det där inte är bra flow så vet jag inte vad som är det...
PAO!
Organismen...det går ju inte ens att jämföra. Flowet går inte att få förbättra till det här beatet. Han sätter varenda ord stenhårt. Hoppas varenda låt går såhär på nya plattan
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
För folk som bara hör flow och skiter i texter...
3:08 in
(från Bevismaterial vol.1 Trailer2)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Nääk i flow , ågren i text, texten är väll et viktigaste eller tycker ni jag har fel :O ? Pz !
ågren behöver ju inte köra i slow motion.
Remember remember. öhh?
förlita er aldrig på endast youtube-klipp. detta är INTE hur organism 12 brukar låta (möjligen på versioner-mixtapen men inte på tex hans platta petar på döda saker med pinnar). gillar inte hans slo-mo stil men org12 vann detta endå.
Fuck karma, I don't need karma!
Folk som inte gillar ågren är typer som inte tänker mkt på texten och budskapet. Det är ett skämt att jämföra dessa två... (iallaf textmässigt)
känsla är viktigt! näääk...
Känsla är viktigt! Markoolio...
ÅGREN hårdare! damn !
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Jag tycker att Nimo Cheebs är grymmare än både org12 och näääk.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Nej, gillar verkligen inte Näääk... Org är tung tho :)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Att dom flesta väljer Organismen före Näääk kan ju också bero på att Organismen har etablerat sig på den svenska hiphopscenen och Näääk är en nykomling. Jag tycker nästan att båda är lika feta. Helt olika stilar och typ av rap, men båda är jävligt duktiga på sin sak. Ågren har sjukt grymma texter men ibland lite tråkigt flow, Näääken har sjukt kassa texter men ett jävligt underhållande flow och röst.
alltså, ågren flowar väll inte speciellt snabbt, så kallat diarréflow.. men han flowar ju inte dåligt.
ågren anyday btw.. att jämföra Org12s lyric med Nääks är som att jämföra en Ferrari med en rostig Saab. Att jämföra flowet är en annan sak, men för mig är texten viktigast."akta dig innan du står på huvvet som en tandkrämstub" haha :)
är besviken på att orgnaismens live framträdande inte är med på bevismaterial. I alle fall så kunde inte jag hitta det. Taskigt att få upp mina förhoppningar så där med trailer materialet och sen ge mig en pungspark genom att inte ha med det som är på trailern. FALSK MARKNADSFÖRING. Gammal tråd men jag väljer ågren any day
mhm
Ingen är dålig, men Ågren är sveriges raphjärta :)
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
ja, vadå mer hiphop?...tror du tänker på gangster vilket jag inte tycker har något med hiphop att göra, det är mer en livstil eller nått...eller är det för han har mörkare hudfärg? är du rasist? haha, just joking. men organsimen är fan i mig hiphop, han har ju mer än 10 år i gemet under bältet! fast näääk är grym med. tänkte på en till grej, nån sa: svårt att respektera nån för att rimma på popis och loppis? haha wööt...hade showbiz varit bättre eller?
MTMTX
Org12: med sin vita kanin rullade igenom skiten fel fritt medans Näääk: låter mer stelt och osäkert stor klass skilland här enligt mig då ska vi inte heller gå in på texterna för jag tror majoriteten räcker tummarna upp för org12 på denna nuff said!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Organismen, definitivt. Näk pojken behöver lära sig skriva texter före han ens kan gämföras med ågren.
NÄÄÄK!
Löjligt att jämföra dom båda ens när organismen är i en helt annan liga...
www.myspace.com/thesircuz
ORG 12 dum fråga om du frågar mig. !