Skivor 2007?!
Vilka skivor ser folk fram emot 2007?
UGK - Underground Kingz Devin - Waiting to inhale Yukmouth - Million dollar mouthpiece Eightball & MJG - Ridin High K-Rino - 7th Book K-Rino & Dope-E - C.O.D. 2nd edition Billy Smokez - ??? Jake the Flake - ???? Three 6 Mafia - ??? Kanske något nytt med Z-Ro.. Jag är redo för 2007..
R.I.P. Big Moe
Det här kommer 07! (Understrukna ser jag själv framemot) Lil Jon - Crunk Rock Lil Flip - I Need Mine Trey Songz - Trey Day Talib Kweli - Eardrum 8Ball & MJG - Ridin' HighYoung Buck - Buck The World Ghostface Killah & MF DOOM - Swift & Changeable LL Cool J - Todd Smith Pt. 2: Back to Cool Chamillionaire - The Ultimate Victory Usher - The Untold StoryRedman - Red Gone Wild Common - Finding ForeverPapoose - The Nacirema Dream Dr. Dre - Detox Juelz Santana - Back To Buisness50 Cent - Before I Self Destruct Stat Quo - Statlanta T.I. - T.I. Vs T.I.P. Lil Wayne - The Carter III Slim Thug - Boss Of All BossesPetey Pablo - Same Eyez On Me M.O.P. - Yearly Physical Ca$his - A Talk With Ca$his Kanye West - Graduation Paul Wall - Get Money, Stay TrueBishop Lamont - The Reformation Busta Rhymes - The Devil's Cry Ma$e - Harlem's FinestLudacris - Theater Of The Mind Tony Yayo - T.O.N.Y. D-12 - The Ambition Young Hot Rod - Fast LaneG-Unit - Locked & Loaded J-Kwon - Louisville SluggerTwista - Adrenaline Rush 2010 Nick Cannon - Stages Ja Rule - Love Is Pain Juvenile - Gang BangIce Cube - Last Throw Of Tha Dice Bone Thugs N Harmony - Strenght And Loyality Young Joc - The Jocumentary T-Pain - R&M: Rhythem & Music Jermaine Dupri - Young, Fly & Flashy, Vol. 2 David Banner - From The Bottom, To The Top Three 6 Mafia - Tha Last WalkBobby Creekwater - A Brilliant Mistake Obie Trice - Bottom's Up Rakim - The Seventh Seal Raekwon - Only Built For Cuban Linx II
Pete Rock: NY's Finest MOP Termanology Saigon
tippar på att det mesta som vanligt kommer vara skit (eller nära i alla fall) Men den skivan jag ser RIKTIGT mycket fram emot, som jag nästan är säker på att den kommer vara riktigt grym är så klart Raekwons - OB4CL2 Sen kan ju kanske saigons och chams plattor vara nåt.. De andra tror jag inte ett dugg på..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Devin -Watin To Inhale Yukmouth - Million Dollar Mouthpieace Lil Keke - Loved By Few Hated By Many Crooked I - Untouceble Ampachino - Poltergeist Och Messy Marv's major drop på deathrow..samt Trae Z-ro, H.a.w.k & Arhie Lee's kommande skivor kan alltid vara nått Sen snackas det om att Dre o Ice Cube ska Göra en Skiva Ihop också, som tydligen redan är klar,,vet inet me kanske bara lösa rykten
The Young Phenomenon...
Skribent
2006-12-19 18:23
Cormega - Urban Legend Lakey The Kid - TBA Imam Thug - TBA E-Money Bags - TBA Killa Sin - TBA C.O.M.A. - TBA Shogun Assasson - TBA Shogun & Beretta 9 - TBA
Cormega - Urban Legend Lakey The Kid - TBA Imam Thug - TBA E-Money Bags - TBA Jävlar! då kanske det blir en del feta plattor nästa år ändå!!
Young Buck - Buck The WorldDr. Dre - Detox 50 Cent - Before I Self Destruct Stat Quo - Statlanta T.I. - T.I. Vs T.I.P. Lil Wayne - The Carter III Ca$his - A Talk With Ca$his Busta Rhymes - The Devil's Cry Ludacris - Theater Of The Mind D-12 - The Ambition G-Unit - Locked & Loaded Ice Cube - Last Throw Of Tha Dice Bobby Creekwater - A Brilliant Mistake Obie Trice - Bottom's Up
You already know, den e on lean!
Lyricist
2006-12-19 19:11
Bumpy (freddie foxxx) - Amerkkkan black man kanske ? + allt som preemo kommer att beröra.
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Q-tip - Relive The Moment
Sen kan den här listan ändras hejvilt hursomhelst men där finns en del säkra skott. Talib Kweli - Eardrum Pharoahe Monch - Desire Saigon - The Greatest Story Never Told Big L - Real Legends Never Die Brother Ali - The Undisputed Truth Cormega - Urban Legend Devin The Dude - Weed, Wine & Women Raekwon - Only Built For Cuban Linx II Redman - Red Gone Wild Last Emperor, The - The Last Emperor & The Wizard's Wardrobe Jadakiss - Kiss My Ass (?) Papoose - The Nacirema Dream Hell Razah - Renaissance Child Jean Grae & 9th Wonder - Jeanius Royce Da 5'9 - The 5th July: The Day After Sean Price - Jesus Price Supastar Ghostface Killah & MF DOOM - Swift & Changeable Common - Finding Forever Black Thought & Danger Mouse - Dangerous Thoughts Ill Bill - The Hour Of Reprisal Rakim - The Seventh Seal Sabac Red - The Ritual Talib Kweli & Madlib - The Liberation Dr. Dre - Detox Reflection Eternal (Talib Kweli & Hi-Tek) - (title TBA) Black Thought, Karriem Riggins & Madlib - Jay Dee's Revenge DJ Premier - A Man Of Few Words Inspectah Deck - The Rebellion J Dilla - All I.D. Jean Grae & 9th Wonder - The Phoenix Lox, The - Live, Suffer & Celebrate (double-disc) Method Man & Redman - Blackout 2: B.A.S.I.C. (Bricks And Staten Island Connected) Mos Def & Madlib - (title TBA) Nas - The Lost Tapes 2 Pete Rock - Soul Survivor III Sticky Fingaz - A Day In The Life Of Sticky Fingaz Tragedy & Raekwon - The Cartel Termanology - (title TBA) Wu-Tang Clan - (title TBA)
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
the-letter-p Hur kan man heta "the-letter-p" och lista 50 album, men inte Saigons? =) (antar att du tog namnet från hans låt) Hittills är de enda intressanta albumen jag känner till som ska släppas 2007 Saigon's och EMC's.. Verkar på förhand som att 2007 kommer suga lika mycket som 2006..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
skrev det innan jag såg Stukad's inlägg =) Glömde att Talib Kweli & Pharoahe skulle droppa Visste inte att Last Emp & Jean Grae & 9th skulle släppa. Också sweet =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Big L - Real Legends Never Die undrar om de kan hålla lika hög klass som "Big picture" eller nära iaf.. Då är jag nöjd med 07 och har bra hiphop hela året. Men frågan är om det finns mycket osläppt material med L, eller om det bara är massa remixer. Jag är jävligt tveksam till skivan, men en skiva med verser av L kan nog inte bli dålig iaf.. som alla pac skivorna blev. Men om den blir bra, kommer den vara JÄVLIGT bra.. men ska försöka att inte hoppas på för mycket.Tragedy & Raekwon - The Cartel Låter också jävligt bra faktiskt! tror de kan va riktigt grymma ihop.. båda är riktigt duktiga..
Lyricist
2006-12-19 20:24
Ja fyfan om dom gör en 2pac av Big L......
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
D12 - The Ambition Proof - Time Will Tell
Skribent
2006-12-19 20:55
sveningmar a, word på att det kommer feta skivor 07! glömde ju också att dom skulle släppa en ny Big L CD. hoppas dom gör det, den kanske inte håller The Big Picture klass, men om det e med L så blir det bra i vilket fall.
Skribent
2006-12-19 21:00
glömde dom här: Big L - Real Legends Never Die Tragedy Khadafi & Raekwon - The Cartel Wu-Tang Clan - TBA Sticky Fingaz - A Day In The Life Of Sticky Fingaz Rakim - The Seventh Seal A.C.D. - Korna Klaimers 2 2007 kommer bli ett bra hiphop år om alla dessa album släpps.
Famous Får hoppas på det.. det borde ju bli bra, men ven vet. Fy fan vad less jag blir om det bara blir ett skitalbum.. då är det bättre att bara låta det va..
Men bara inte eminem har fingrarna med i spelet så =P
Skribent
2006-12-19 21:10
sveningmar haha word. Eminem ska däremot va med. Lord Finesse sa det när han snackade om albumet, han sa något i stil med "The biggest featuring on the album will be Eminem", men enligt mig e det bättre än att låta 50 Cent komma och förstöra någon låt. enligt mig hade någon featuring men Em varit ok, men Eminem på flera tracks, och på flera produktioner kommer jag inte stå ut med.
Famous Men shit! hoppas du skämtar??
Lord Finesse har hand om projektet och Primo kommer vara executive producer.
.. så den är i goda händer. Ang. Eminem så får han gärna medverka på skivan så länge han inte proddar.
Skribent
2006-12-19 21:22
sveningmar nej, fullt allvarlig. håller med Stukad P19 , det e ok om han medverkar på någon låt. men sköter han produktionen... kommer inte palla med det då.
Devin- waitin to inhale (Verkar låta bra, hörde en ny låt på hans myspace) Yukmouth- million dolla mouthpiece Scarface ? Xo creep-lawless
Line 18th..Truez neva stop
HAHA.. det var mest produktionerna jag syftade på eftersom han gjorde det så dåligt med pac.. fett roligt att den första personen jag tänkte som jag inte vill ska medverka och skämtade om det värsta scenarion ska vara med! Fan preemo och finesse borde väll veta bättre!
Common - Finding Forever Talib Kweli - Eardrum Kanye West - Graduation Pete Rock - NY's Finest Pharoahe Monch - Desire Talib Kweli & Madlib - Liberation Papoose - The Nacirema Dream
We Love Donuts Too! - http://wldt.blogspot.com
Fidelista: Att sova på Saigon borde vara olagligt, kolla upp hans mixtapes pronto.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fidelista - Jag tror inte dom flesta vita rapparna hypas för att dom är just vita...utan för att folk tycker dom är bra
UGK - Underground Kingz Devin - Waiting to inhale Yukmouth - Million dollar mouthpiece Eightball & MJG - Ridin High K-Rino - 7th Book K-Rino & Dope-E - C.O.D. 2nd edition snodde dom från flowmastermouth sen väntar jag också på CHOPPER CITY SKIVAN och C-murder - screamin for vengance
RIP DJ SCREW
Percee P, antar det eftersom det inte verkar komma 06 som det var sagt. Madvillain 2 J Dilla - Ruff Draft Madlib (The Album) ska släppas 07. Stones Throw verkar även 07 få ett fint år.
Keep crushin'!
Ruff Draft är en re-release får de som inte fattade det.
Keep crushin'!
Sean Price anyone?
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
Aesop rocks album ser jag fram emot... Har dock bara hört honom mumla om det och att det skulle komma sommartid -07.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Fidelista: Saigon är svart och Term är latino eller Puerto Rican tror jag. Ingen av dom är nån nördrappare. Dom har inget med Sage eller Anticon eller nån sån skit att göra. Saigon är som en thugged out version av J-Live kan man säga. Lyssna på: Pain In My life Favorite Thingz Letter 'P' feat. Kool G Rap Tre skittunga låtar. Med Term behöver du bara höra Watch How It Go Down för att fatta hur bra han är. Kolla videon på youtube. Asbra låt, astung video. Känns väldigt, väldigt 95!
Ser fram emot en hel del nästa år, palla skriva allt men 50s, Detox , D12, Young buck..the-letter-p P17 Vart har du källa till att allt som du skrev ska droppas 2007?
Bara Brother Ali´s ny blir grym så är jag nöjd... men jag är inte orolig...
saigon o dre gör ju så de börjar dregglas....sen så ere ju raekwon.... redman kan ju göra tungt oxo!
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
Skribent
2006-12-20 16:26
har också glömt: Inspectah Deck - The Rebellion Kardinal Offishall - Not For Sale Percee P - Perceerverance
det här ser jag fram emot Lil Jon - Crunk Rock Lil Flip - I Need Mine 8Ball & MJG - Ridin' HighYoung Buck - Buck The World Chamillionaire - The Ultimate Victory Redman - Red Gone Wild Papoose - The Nacirema Dream Juelz Santana - Back To Buisness50 Cent - Before I Self Destruct Stat Quo - Statlanta T.I. - T.I. Vs T.I.P. Lil Wayne - The Carter III Slim Thug - Boss Of All Bosses M.O.P. - Yearly Physical Ca$his - A Talk With Ca$his Paul Wall - Get Money, Stay TrueBishop Lamont - The Reformation Busta Rhymes - The Devil's Cry Ma$e - Harlem's FinestLudacris - Theater Of The Mind Juvenile - Gang BangIce Cube - Last Throw Of Tha Dice Bone Thugs N Harmony - Strenght And Loyality David Banner - From The Bottom, To The Top Three 6 Mafia - Tha Last WalkRaekwon - Only Built For Cuban Linx II Yukmouth - Million dollar mouthpiece
Omae wa jowai
Bone Thugs N Harmony - Strenght And Loyality
Ibancito <-- | where. Rythm Is Life, And Life Is Rythm ! checka dom senaste låtarna --> www.myspace.com/ibancito
Detta: -Daara J :s nya -Xuman :s nya -Sly Johnson a.k.a the Mic Buddah:s nya -Common - Finding Forever -Talib Kweli - Eardrum
Wala bok wala bok.. som o dem talk..
Kommer inte Chino XL och Non Phixion (Utöver Ill bills solo) med en platta med?
papoose, talib, yukmouth, weezy, redman, Big L osvosvosvosvosv goddamn vilket år det kommer bli.. bättre än 2006 kanske (som va bäst på länge)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Fidelista: Verkar vara många som reagerar så. Kommentarerna där på youtube var ju typ "This guy is a fag. He got skills though". Jag tror tyvärr det kommer hindra honom från att bli "nästa stora grej". Nuförtiden måste man helt enkelt se ut som 50 Cent för att blowa. Visst, Termanology klär sig som nån svensk, tonårig hiphoppare från -98 i videon. Men när man vrider upp volymen och bara lyssnar känns det som när man hörde Nas första gången typ...Jag tycker lätt det är årets anthem.
Immortal Technique - The Middle Passage. Den skivan kommer att slakta allt! enligt mig :)
You don't think rational when you're lovesick The heart convince the brain that the glove fit
LOOK OUT FOR DETOX!
Don't make me Chris Brown you, bitch!