hahah!
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Detox kommer att komma som en bomb. Jag tycker bara synd om andra artister som slapper samtidigt som Dre, dom borde skjuta upp sina album ett par manader.
Shuu
sant sant.
ser fram emot raekwon's och Method Man och Redman's skiva som fan!Ice Cube - Last Throw Of Tha Dice syftar titeln på att det är hans sista skiva?
Haters gon' hate...
Kaal P17 Va, kalla please? Ska bli fett sorgligt att han lagger av. fitta assa
Shuu
^Det var en fråga.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
d12 o dr dre blir d la , om inte eminem släpper nått .. men d blir la mot nästa somma / vinter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
D-fens : non phixion har splittrats så dom kommer inte släppa något.. ill bill däremot.. fan va jag längtar till den! T.I låter fan inte dumt heller..
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Fidelista F22 va snackar du om?
Fidelista: Men grejen är ju att KRS är urtypen av hur en rappare ska se ut. Han ÄR fördomen om en rappare, du behöver inte deala med dina fördomar för att acceptera KRS' looks. Med Term är det tvärtom, du måste svälja varenda fördom du nånsin haft om hur en real east coast truskool rappin nigga ska se ut! :D Jag älskar Terms röst och flow. Som att höra Nas första gången. Den där blandningen av cockynesss och sårbarhet gets me every time. Men det är väl en smaksak helt enkelt... Fan, jag gillar inte jämförelsen med Immortal Technique. Den snubben har ju verkligen annoying röst och flow (eller avsaknad därav). Men det är återigen en smaksak. Enligt mig är IT bra i teorin, Term är grym i praktiken... Jag har vart i New York ja. Vi hittade fan inte dom dr murals hur vi än letade. Jag och min tjej frågade t.o.m. en medlem i perverted monks och han hade ingen aning! Tror det måste vara uptown. Typ Harlem/BX. Vi var bara på Manhattan, i Brooklyn och i Queens... Sen kan det ju vara som med graffiti/tags - att nån idiot tvättar bort skiten med jämna mellanrum :(
Vet inte vart big l's mural är men antar att den är nånstans där han blev skjuten. (139th street va?) big puns mural är nånstans i bronx (soundview?).. hade nån video om det förut, ska se ifall jag hittar...
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
163rd Street and Westchester Avenue var big puns mural tydligen
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Är det någon som vet när Twista - Adrenaline Rush 2010 släpps?
Nån som har datum på Redmans platta? Method Man & Redman - Blackout 2: B.A.S.I.C. (Bricks And Staten Island Connected) KOMMER DEN DÄR KOMMA!?
njut
kan någon göra en hel lsita av alla de där, palalr inte kolla på alla listor eminems album kommer också har jag hört, stat quo, cashis, creekwater, proof, och cashis album heter inte a talk with cashis, then heter typ county hood elle något
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Papoose kan bli nice vill jag tillägga. Om han skippar dom äckligaste "sell that pussy" refrängerna.
Papoose skiva kommer knäcka, snubben är helt galen. Gettin Gwap är en sån jävla banger.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lupe Fiasco - The Coof , kommer troligen också släppas 2007.
your heart pump project kool-aid
fyfan vad mycket najs musik som kommer släppas, ska fan hålla utsikt efter dom nästa år då!
dock,m är de galet mycket ifrån g-unit, shady records, aftermath och sånt så är de varje år!, de visar sig att de endast släpps 4 album, så alla dom där små namnen kommer nog inte komma med, fifty kommer, d12 kommer, em kommer, sen kanske typ 2 till cashis elle någon dre är jag tveksam på, och om han kommer, så kommer inte eminem, bara vad jag tror varje år är de samma sak, en lista på typ 100 hiphop album som kommer men till slut kommer bara 30 st
Uhh.. Hoppas MOP:s nya blir bra trots Ggggggg i varje vers.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Djims Oj, råkade skriva fel.
Hangaround
2006-12-24 01:50
Last Emperor, The - The Last Emperor & The Wizard's Wardrobe Det ar pa tiden, har langtat efter nanting nytt!
curren$y - music to fly to
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
Fabolous - From Nothing To Something
Dr Dre - Detox. kmr vara SINNES
myspace.com/internationalcircus
jag ser faktiskt framemot Populärmusiks EP "Godmorgon Sverige"! :-) hähä
http://www.facebook.com/mickjagerjakkthe http://www.twitter.com/popularmusiken http://www.popularmusik.net
Tänkte göra en top 10 på de jag längtar mest efter, men kom bara på 9... 01 Pete Rock: NY's Finest 02 Percee P: Perserverance 03 Papoose: Nacirema Dream 04 Sadat X: Healing Process 05 Saigon: Greatest Story Never Told 06 Termanology: Hood Politics 07 Bumpy Knuckles: Finns-det-en-titel? 08 Pharoahe Monch: Vad-var-titeln-nu-igen 09 Sean Price: Jesus Price Superstar Om HÄLFTEN av dem släpps och blir HÄLFTEN så bra som de borde kommer 2007 knäcka 2006 så jävla hårt...
haha soul survivor nsäta bara artister på p,t,s, dammit ;D Bumpy knuckles, var de inte typ amerikkan black man? och pharoahe monch = desire ser du inte fram emot dre's album? ghostface och mf doom? talib och madlib ? redman?.. .Rakim!?.. eminem kanske, venne va du gillar talibs solo album? raekwon?,. hrm.. kanye west?,. common? venne va du lyssnar på men nån av dom msåte du se fram emot
Little Brother - The Getback
2009
racapp: Jag vet, kändes helt sjukt när jag skrev det att varenda jävel började på "P". Är det en sammansvärjning? Haha... Dre? Dr. Dre? Nej, den kommer jag nog inte ens orka provlyssna på, han har blivit sjukt tråkig på senare år tycker jag. Och jag är inte en av dem som tyckte han var nåt geni när han var bättre heller. Ghost och Doom hade jag tidigare sjuka förväntningar på. Sen kom Fish Scale och det var inte så hett som jag trott. Doom har fan börjat lägga av sig lite. Ghost och Just Blaze hade jag föredragit. Men OM denna platta verkligen äntligen släpps i år ska jag definitivt ge den en lyssning, absolut. Men jag är mer avvaktande än förväntningsfull... Talib och Madlib kom väl redan och vara bara nån nerladdningsgrej? Pallar inte sånt skit. Redman släppte senast en bra skiva i mitten på 90-talet, Rakim på 80-talet, Eminem 99. Ser inte direkt fram emot ytterligare en halvbra skiva med Rakim. Gör nån? Talibs soloalbum kan nog bli intressant, lite beroende på producenter. Är mer nyfiken än förväntansfull. Detsamma gäller Raekwon. Kanye är jag lite trött på och Common tycker jag har blivit olidlig.
äeh, känns som om dre har gömt dom bästa beatsen och raderna nu under några år, detox måste bli bra och ser fram emot några eminem låt, spec den om proof, en halv bra rakim skiva är bättre än inge, alltid soft med nya rakim låtar och kanye me like, samma med common
OK, nja jag föredrar nog inga fler plattor från Rakim. Hellre en halvbra med Papoose om jag nu måste köpa en halvbra skiva, haha
papoose kommer bli hel bra
Jo. Förhoppningsvis. Har högre förväntningar på den än på Rakims. Ja glistade såna jag verkligen tror blir bra, därav avsaknaden av såna jag tror blir halvbra.
Soul_Survivor_II P28 06 Termanology: Hood Politics Syftar du på Hood Politics IV mixtapet, som f.ö redan är släppt, eller är det en riktig platta? Isåfall, hit me with some info!
Stukad: Nej, jag syftar inte på mixtapet. Jag syftar på albumet. Har tyvärr inte mkt konkret info att komma med. Förutom att det sägs att den ska komma relativt snart och att folk som Primo, Buckwild och Pete Rock ska sitta bakom reglagen.
Saxat från
Pete Rock-bloggen :
"Termanology, the hot new rapper making name with the incredible Premo production "Watch How It Go Down" announced in a recent interview that Pete Rock is going to be one of the beat suppliers for Term's debut album "Hood Politics", supposed to be in stores November 21. I find that date a little hard to believe, but we will see I guess. Other producers on "Hood Politics" include Premo, Nottz and the legendary Buckwild. More info soon."
Det skrevs alltså Nov 5 och då ryktades det om Nov 21 -06. Har tyvärr inte mer att gå på.
Peace
Ok. Konstigt att han döper den till Hood Politics när han har fyra mixtapes bakom sig med samma namn hehe. Men det låter riktigt lovande. Kanske kan bli lite av en nutida Illmatic med dem producenterna. Man kan ju alltid hoppas iaf.
Ja, det är väl arbetsnamnet. I verkligheten kanske skivan släpps 2009, heter I Just Farted och är producerad i sin helhet av Mannie Fresh...men låtom oss böja vår huvuden, knäppa våra händer och bedja tillsammans om att det blir en ny Illmatic i stället. Det är fan dags att nån gör en sån och jag tror Term kan vara killen för jobbet. Reminds me of a young Nas...
Haha, jo det är iofs sant, det brukar bli så. Men som sagt man kan ju alltid hoppas. Håller dock med dig om att he could be that guy.
hmm är nog aesop rocks släpp och förhoppningsvis släpper doom nåt nytt!
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
inget fel med mannie fresh produktioner.
Omae wa jowai
Redmoon: Smaksak. För mig var han den sämsta producent jag kunde komma på för tillfället...den som minst skulle passa Term iaf!
Dr dre - detox är något man bör hålla ögonen på
young bucks finns redan att få tag på,
:::The Iranian Stallion:::
När kommer Dre's album ut ?
?????
Ingen ny Jedi Mind Tricks?