You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Som vanligt snackar Lil Wayne mycket bajs, men förmodligen så skulle nog Eminem ha välsignat Waynes platta och inte tvärt om!
yessir!
det kan ju inte ha varit så att Eminem inte gillade låten. Lil Wayne är rolig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lil Wayne suger, Eminem e lixom "lite" för stor å bra för han tycker jag..
No you!
ProNoob: nu är Lil Wayne en större artist. iaf i Staterna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2008-03-20 18:37
Lil Wayne verkar ju inte ha alla hästar hemma i stallet. Snacka om brist på självinsikt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Fiyah P25 okey, men han e jue inte större än Eminem för det, det e fan omöjligt.
No you!
palla de huet! hahahah scared
Asså.. Lil Wayne sa det där med stor ironi. Kolla klippet själva. Så det är ingen stor grej egentligen. I vilket fall som helst vet alla att Eminem > Wayne anytime. Har inget emot Lil Wayne, han är bra när han är som bäst men annars är han inte mer än medel. Han borde vara glad istället, hade ju inte varit kul om Em hoppat på låten och därmed lagt den bästa versen på hela skivan..
ProNoob X16 Lil Wayne är större än Eminem, även om Em äter upp honom levande till middag.
^^kan lova att det är fler som känner till eminem än lil wayne
Mista_Meth det är ju iofs helt orelevant. hur stor man är har att göra med ens popularitet. lil wayne har varit större än eminem ett bra tag nu.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric ett bra tag? Wayne har för fan bara varit stor i något år.. Hahhaha skämtar du?
Hade jag frågat min klass vem Eminem är hade 100% vetat, hade jag frågat om Lil Wayne hade 20% sagt att de vet, resten hade sagt "Lil vem?"
Men visst, Wayne har mer hype just nu.. Men han är knappast mer känd eller vafan man säger.
beror ju på vilket land man räknar med, i USA känner nog alla till Lil Wayne. skall man räkna vilka som flest känner till är ju Vanilla Ice större än Lil Wayne tex (jag antar att alla kids fortfarande vet vem Vanilla Ice är)
Wayne har för fan bara varit stor i något år.. Hahhaha skämtar du? precis som jag skrev, ett bra tag. vad är problemet?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
här är intervjun fast på film....
Rhetoric Om ett bra tag är ~2 år vad är då 10, 15 eller 20+? :s
Hahaha aja skitsamma då.. Lät bara drygt. Men nån som kan förklara på vilket sätt Wayne är större? ^^ Eminem har för fan släppt ett ___greatest hits-album__ som sålt mer än __alla__ Waynes album tillsammans.......
Redaktionen
2008-03-21 10:45
Eminem har inte släppt vare sig en platta eller en låt på flera år (jag vet inte exakt hur länge). Lil wayne däremot fullkomligt spottar ur sig låtar, mixtapes mm. samtidigt som han turnerar runt och ger spelningar runt om i världen. Eminem sitter hemma och jobbar med nya albumet. detta betyder iaf enligt mig att lil wayne är "störst" just nu. eminem är en grymt stor artist och kommer att vara på allas läppar igen när han släpper platta.
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Wayne har sålt platina sen -97, det har inte Eminem.. O alla vet att Ems popularitet grundar sig i att han e vit, Waynes grundar sig i realness.. Tycker faktiskt att det låter som om Em försöker göra det Weezy har gjort i snart 10 år, Rappa lite nasalt med ett swing i rösten o låta allmänt oberörd
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
"O alla vet att Ems popularitet grundar sig i att han e vit, Waynes grundar sig i realness.." HAHA!
"O alla vet att Ems popularitet grundar sig i att han e vit, Waynes grundar sig i realness.." Hehe, det där var det roligaste på länge. Gå och lägg dig för helvete!
.
Eminem har sålt minst 4x platina (per platta) sen 99, det har inte Wayne. O alla vet att Waynes popularitet grundar sig i att han e svart, Eminem grundar sig i realness..
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
hahaha!
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
det går ju inte att förneka att Eminem fick viss uppmärksamhet bara på grund av att han var vit i början av sin käriär
alltså klart att det är en del av eminems fame att han är vit, därför han fått så stor popularitet hos vita samhället den som inte fattar det har ju fel, sen är eminem sjukt duktig MC och underhållande, men tycker att weezy är lika bra fast på ett helt annat sett.
Haha, fan va folk snear när man säger sanningen.. Eminem e absolut en av dom bästa rapparna genom tiderna men där e många andra som e minst lika bra men som aldrig lyckats med den crossovern som Em gjorde. Varför? För att han va vit plus att allt Dre nuddar blir till guld. Det e ju solklart. Han gav hela det vita tonårsamerika en röst o ett ansikte Lil wayne däremot har sålt guld o platina sen dag 1 på Cash Money o det e pga att han e en grym rappare, att han e real(jag vet att det e ett played-out ord) o att allt Mannie Fresh nuddar blir till guld. Eminem har sålt fler plattor än Wayne, inget snack om saken men att gör nästan lika bra fast independant, tycker iaf jag, är beundransvärt. Dessutom så hörs det tydligt på Ems senaste grejor att han är influerad(inte bajtat) av Weezys sätt att vara bekymmerslös på beaten, om ni fattar va jag menar me det?
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Måste säga att din andra post var BETYDLIGT bättre än din första. Tänker inte säga så mkt på ämnet. Tycker att eminem var bättre förr och därmed gillar inte riktigt hans nya stil så mkt så slutat följa honom. Aldrig gillat "Weezy"(vem fan kallar sig för ngt sånt...). Men en annan grej bakom wayne's success kan ju vara att han är en av de fåsom gör vad han gör i syd, vilket förmodligen är där han säljer mest om han säljer independantly. Om han är en av de få som gör det han gör så får han ju hela sin publik för sig själv medan alla crunkare delar på samma fanbase. En publik som bara har en eller några få som dem följer blir ju automatiskt större och större. Bara en teori.
Eminem är föfan legend...Och vafan e allt snack om att han e stor bara för att han e vit? Ingen jävel rimmar eller flyter lika sjukt som Eminem, Han fan bättre än alla jävla svarta o vita ihop.. Weezy är skön som fan, tycker han e skitbra, men inte ens nära eminem.. Som någon sa, Alla vet vem eminem är.. Wayne vet bara de som lyssnar på hiphop..
Visst har hans vita hy med hans fame att göra till en viss del. Men att säga att hela hans popularitet är grundat på det är bara larvigt!
.
Eminems skills är helt sjuka, lil wayne kommer inte ens i närheten..
Kan ju bli skit fett, eller eller sjuk dålig
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Jahapp, då har man sett "Li'l WAyne" och "realness" i samma mening då. *Väntar på att internet och det mänskliga språkets sista betydelsebärande funktion ska implodera".
jag vill spy på alla som debaterar vem som är stört eller bäst.
blir tungt om dom 2 skulle göra nått tillsammans..helt klart
när det blev fel att snacka om realness dog svensk hiphop på riktigt. om den ens levat.
Mer överskattad rappare får man leta efter. Weezy har sin charm, that's it. He ain't that tight!
At the gates of Eternity...
denna snubbe MÅSTE genast sluta med sizzerb...
http://soundsof051.com/
Jag håller med dig BCC99. Weezy har sin charm, swagger och han har skillz till viss del men.. he ain't THAT TIGHT som BCC99 beskrev det och som vissa vill få han till. Och jag är ändå en Lil Wayne fan av vissa låtar han gör. Men att jämnföra honom med t.ex Eminem rent lyriskt och på flowandet så är han inte ens i närheten.
Säger bara orka sitta och tjata på om vem som är störst o bäst , båda är fan unika ! Lil wayne tex har inte skrivit ner en låt sen han var 17 , spottar freestyles på varje låt se klipp på kingsize eller nån annan rapsida aja och em som nån sa han spottar ryhmes som inte många andra rappare har kapasitet till att göra... satt båda är skillad som fan palla bråka om vem som är störst o så liksom dom är båda jävligt stora och unik på sina olika sätt...
Såklart det inte är fel att snacka om realness. Bara skojigt att se det ordet i anslutning till Disneyrapparen Li'l Wayne. Han är ju en "Hot Boy" för fan.
alla som släppt nått efter 94 är inte real eller?
Det som är dåligt med Wayne är att han e heeelt keff live..
det finns en chat! missa inte den...
jag är iofs full....weeze f baby its the remix
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
"If you worrying about me, you wastin' ya time" hehe....
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
päron: Det har ingenting med årtal att göra och det vet du ju.
_osCar_ P21 : haha keff live? va du på konserten i oslo för 1 vecka sedan?
han är sjukt bra live! vilken energi!
jag föredrar lil wayne före eminem varje dag.. men jag kan inte säga att em är dålig..
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
vart är eminem ens? finns han fortfarande? hur kan ni säga att han är bättre än wayne när han inte visat sig på år och dar. han har ju fallit av för fan!
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?