Lil Wayne får flaska i ansiktet (video)
Såg ingen tråd om detta, sjukt korkade folk det finns som går på konserter och förstör för alla andra. Tydligen skall någon ha sprungit upp på scenen under showen, därför Weezy bara går runt här på videon.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
A men hur jävla proffesionell är han då? Han kunde formulerat sig 1000000000000ggr bättre att han skulle gå av scen, inte stå som någon, mini-me-sopranos-babyoiled-överkropp snubbe, Synd att flaskan missade.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Tycker det är underbart. Take it back to the golden days when wack motherfuckers used to get thrown off stage!
njut
Inte för att jag tycker Wayne är speciellt wack, men ändå kul att se.
njut
Hehe alltid kul med folk som försvarar sånt här =)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Värre rubrik än på aftonbladet... han får inte en flaska på sig nånstans för fan! Lil Wayne får några droppar öl på ryggen (video) hade nog passat bättre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HampaaH P18 Haha, ser du inte flaskan som träffar honom eller spelar du dum?
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Den träffar för fan inte? HADE den träffat så hade han inte bara vänt på sig tillsynes oberörd, då hade han troligen däckats, iaf hukat sig. Han fick som sagt nåra droppar på sig.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Kolla 1.09 in i viedon. En flaska träffar honom på hakan/bröstet. Man hör ju till och med när den träffar? Har ni ens sett videon? Efter det, när han bestämt sig för att gå av scenen, DÅ kommer en flaska som missar och han får kanske några droppar på ryggen.
"the whole motherfucking crowd need to beat his ass, cuz i he just fucked up our show"
HampaaH och Psycholess Skojar ni eller? Det är alltså inte ölglaset/flaskan som slängs efter honom när han går ut. Det är den första flaskan som träffar nånstans på hakan när han står på scen. Det är ju skälet till att han går därifrån.
1:09 händer NÅGOT, men inte fan är det en flaska som kommer flygande. Åter igen, får du en flaska kastad på dig - i huvudet (eller hakan/bröstet) så står du inte kvar i samma posé, du hukar dig eller vad som. Om du kan se att det är en flaska 1:09 så tycker jag du ska söka jobb någonstans där man måste ha världens bästa syn, för jag ser inget.
BearC P20 Helt rätt, folk måste ha ögon i röven nu för tiden..
Visst. Inte den bästa kvaliten då någon har filmat det med mobilen säkerligen,
men man ser tydligt när flaskan träffar han.. Har dock aldrig gillat Wayne så jag skrattar bara åt honom, roligt klipp! one.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Psycholess: får du en flaska kastad på dig - i huvudet (eller hakan/bröstet) så står du inte kvar i samma posé, du hukar dig eller vad som. Om man, som Lil wayne här, inte ser flaskan komma är det svårt at huka den. Och jag vet att det är en flaska (en tom flaska till och med), då det både ser ut som en och för att its all over the internet ;)
Men snälla. Det både syns och hörs att han blir träffad i ansiktet. Varför ens käfta emot?
Psycholess P27 du har fel, gå vidare med livet.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Psycholess Många här inne som har världens bästa syn verkar det som... Han ser ju inte när flaskan kommer, och en tom PET-flaska rockar ju inte ens värld om man får den i ansiktet? Men om det gör ont eller inte hör egentligen inte hit, det är bara sjukt dåligt uppträdande från något enstaka ljushuvud i publiken som förstör konserten för alla andra som vill se den.
dra upp byxorna fan ser ut som den nya östermalms modet från sverige
hahaha fyfaaan hade hopa av secn o spöa upp snubben im jag var lil wayen
https://twitter.com/#!/brazil_dougie
Haha, skön reaktion från Lil Wayne "Everybody in here is welcome to beat the fuck outta that motherfucker, cause he just ruined your show" Följdfråga, tror ni snubben överlevde? ;)
"now whoever just done that, the whole motherfucking crowd need to beat his ass cuz he just fucked up ya´lls show"
oh no he didn´t!
flaskan träffar och det är en plast flaska med vatten som träffan honom i bak huvudet mer på hans dreads skönt som fan att han bara lämnar scenen rätt åt idioterna som kasta skitet
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Så jävla rätt... synd att flaskan inte var av glas och att den inte träffade i huvudet. Folk säger att det är rått och elakt.. men herregud va trött jag är på talanglösa nollor. Men det är svårt att träffa en artist klockrent i huvudet, den som kastade ska ha cred. Vad var det för konsert förresten? Bara Lil' Wayne?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Kontrast P23 Den enda som ska ha en glasflaska i huvvet är idioter som inte lyckats och sitter och hatar på folk som faktiskt lyckats...
Tycker det är underbart. Take it back to the golden days when wack motherfuckers used to get thrown off stage! om det inte vore för att du är en 20-åring från sverige skulle du nästan ha lite trovärdighet när du säger det där...
Jag är avundsjuk på lil wayne. Ser ni inte hur cool den lilla snubben är på scenen? Går runt utan tröja och ser tuff ut, så vill jag också kunna göra. Jag vill också tjäna pengar på göra musik som man inte behöver ha en talang till. London skulle spöa skiten ur lil wayne, så sant så :)
"Take it back to the golden days when wack motherfuckers used to get thrown off stage!" Immortal technique sa det och det passar perfect. ps. hata någon som lyckats?...sånna som ni tycker att vanilla ice och mc hammer är GOAT'S, synd som faaaaaaaaaaaaan att det inte vara en tegelsten.ds
Ok, må så vara att det var et petflaska eller vad som, men som jag sa tidigare. Synd att den inte träffade bättre.
Onödigt att avbryta showen, han såg ju inte ut att ha tagit någon fysisk skada alls, såg mer ut som att hans kära lilla ego inte kunde ta att någon ville ta ner honom på jorden genom att rubba hans "gå runt och se cool och tuff ut"-rutin. Hade han varit så iskall och hård som han ville ge sken av så hade han fortsatt som ingenting!
grejen är att det skulle kunna varit en tegelsten och weezy inte reagerat för han är så fruktansvärt moffad hela tiden. Sen tänker jag inte lägga mig i ännu en wanye debbat men för att bli så respekterad som han har blivit så måste man ha gjort något som är bra. Lite märkligt annars måste jag säga. Kan det inte bara vara så att man inte har samma smak?
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Haha Wayne är kung, fyfan va han tjänar pengar och får ut sitt namn. Så jävla mycket big up till en snubbe som verkligen lyckats. Sen kan ju folk sitta på svenska whoa och hata på han och hans miljoner, känns lite patetiskt dock haha.
dirtyfist P77 Du kan inte ha hört många låtar med Wayne när du säger att man inte behöver en gnutta talang för att skriva rader som han får till ibland... Nu syftar jag inte på den där jävla Lollipop låten eller sån skit... Utan snubbens punchlines
BearC: Haha han får gärna lyckas och tjäna miljoner miljarder, jag önskar bara att han kunde göra det på en annan planet så man slipper utsättas för hans musik och attityd. :P
"någon ville ta ner honom på jorden genom att rubba hans "gå runt och se cool och tuff ut"-rutin." Egentligen borde jag inte bry mej vad folk på whoa säger... men: Är det en rutin för lil wayne att gå runt och se tuff ut? Stäng käften om du inte har ngt bättre att säga, han är en av de få rapparna i gemet som kan spela lite på sig själv, gapskrattar ofta, är allmänt flummig men skön osv osv.... -.-
Statsminister P21 på vilket sätt passar det perfekt? tror du att publiken har betalat för att gå och se någon som dom tycker är en "wack motherfucker" som förtjänar att slängas av scenen? förövrigt är det lite lustigt att någon som får kämpa för inte vara off-beat ska snacka om att kassa rappare ska slängas av scenen...
tycker förövrigt att man är ganska sjuk i huvudet om man tycker att folk ska få tegelstenar och glasflaskor i ansiktet för att man ogillar deras musik...
Ch1ll P16 : Jag vet inte hur du skriver behövde inte använda min käft för att skriva i denna tråd, så hurvida den är öppen eller inte spelar ingen roll...
Så han kanske kan bjuda på sig själv ibland, "så trevligt", men jag har sett honom otaliga gånger spela cool inför publik och kamera och just i detta klipp så körde han just den imagen och framstod som att han inte hade en uns av självdistans eller kunde bjuda på sig själv utan blev grinig för minsta lilla. Han kunde ha sagt något dråpligt som svar på kastandet sedan spelat vidare för resterande publikens skull, visa sig oberörd. Men en liten petflaska ska visst förstöra kvällen för alla -
wuss ! Gråt inte nu för att jag förolämpade din idol, du får gärna tycka om honom och "vet" nog mer honom, men jag tycker han är en poser som gör dålig musik. Moving on with our lives!
Ska vi se en kaxig, egotrippare, talangfull och tuff snubbe:
JanieJones F23 haha ja...som artist måste man brista ut i skratt och säga "åååh din lilla rackare!" när någon kastar en pet-flaska i ansiktet på en! det var ju inte precis så att han överreagerade eller något, han tog det ju lugnt och gick av scenen...
förövrigt tycker jag inte att lil wayne är särskilt bra om någon nu får för sig att använda det berömda groupie-motargumentet.
JanieJones F23 Word! Men sen är det skönare att göra så som han gjorde. Hade fan gjort så själv, jävla cocksucker som kastar flaskan.
oh no he didn´t!
Demento P21 : Hehe om man inte blir allvarligt skadad så tycker jag att man ska skita i det som en sann entertainer! Nu vann ju han som kastade petflaskan, han fick ju honom av scenen!
Ch1ll Haha... Du menar att jag hatar Lil' Wayne för att han har "lyckats"?! :) Eller att jag hatar de i publiken som lyckats träffa artisten... du har rätt, jag är lite avundsjuk.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Ärligt talat, om ni själva varit benzade någon gång så vet ni att en flaska i huvet inte käns. Jag fick en full ölburk slängd i tinningen när ja hade hinkat o petat i mig 1 valium, kände inte ett jävla skit förns ja vakna dan efter. Och om han nu dricker så pass mycke "sizzurp" som han säger så lär han vara ganska avdomnad och därför inte kände speciellt mycket! Och nej, jag vill inte spela ball med mina erfarenheter, bara ta död på den diskussionen! Fred ut
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
haha ser nu att han blir träffad av flaskan, missade det helt tidigare, sry:P
tror att B.o.B.'s låt haters everywhere talar till mycket av whoa. gor d verkligen så ont att nån som gor musik du inte gillar får props?
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
JanieJones F23 : Har du äns lyssnat igenom hans saker? hotboys,Carter II the drought plattorna, Like father like son. Är det dåliga skivor så är det fan du som inte kan hiphop.
Om wayne är dryg vad är då inte Jay-Z, Kanye? 50? Herre gud inga direkt ödmjuka herrar.
Nu gav jag mig in i debatten ändå faaaan.
Låt mig gissa, The roots, Atmosphere,Dilated Peopels sen kan vi ta och klämma in lite KRS och Jigga där har vi vad du lyssnar på va? Snälla överaska mig och säg papoose i varje fall.
walleballe: Det var det jag skrev, fast det är ju inte benzo han använder utan opiater.
Swang & bang! Young money cash money whoa click 2008!WE THE BEST!!!!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
"Är det dåliga skivor så är det fan du som inte kan hiphop. " Vänta nu, du vet att alla inte gillar samma musk va? Du vet att det finns olika typer av hiphop/rap? Bara för att man inte gillar en artist så betyder inte det att man ska bli dömd av någon som har Lil wayne posters ovanför sängen. Jag ställer mig bakom lil wayne hatare, dipset kan dö. Det är smaklöst, värdelöst och bara allmänt irriterande. Likt Kontrast är jag avundsjuk, fan att jag inte hade fått kasta också :)
Demento P21
nope självklart så gillar folk honom det var därför dom betalade för att se honom. Men efter att ha sett honom bete sig som en whoa groupie hände det något bra. En man/pojke/flicka/kvinna i publicken fick sitt tredje öga på pannan att öppnas. Personen såg vilken nolla "the greatest rapper alive" är och kastade en liten flaska på honom för att säga: va en man och gör det vi betalde för dig att göra!! sluta gå omkring på scenen som en jävla hund.
Men istället kände sig "the greatest rapper alive" ennu mer rövknullad och lämnade scenen.
http://www.eurweb.com/story/eur42775.cfm KRS-One fick en rigtig flaska på handen&ansiktet bara för några dagar sen om jag minns rätt. Vakter och publik ville mörda killen som gjorde det med KRS sa åt alla att lägga ner och forsatte rappa even fast hans hand var krossad. Där har vi en av the GOAT's, istället för att säga att killen som kastade ska dö blablabalbla och gå omkring scenen som en hund fortsatte han att göra sin grej.
tycker förövrigt att man är ganska sjuk i huvudet om man inte garvar när en pajjas som wayne nästan börjar gråta. Han bättre en g rap...nah.
Statsminister Ord upp.
Beat the odds like an abusive freak show owner