Krs sa: "Let it go. Let it go. When negativity comes your way, let it go. …Let this be an example as to how we stop the violence." Råttan (Lil wayne) hänger istället ut personen och triggar publiken att förmodligen, spöa skiten ur denna. Applåder... applåder....
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Skulle nog inte vara så lyckat om KRS uppmanade publiken att slå ner någon på en fredskonsert dock. :-)
Beat the odds like an abusive freak show owner
KRS skulle aldrig bete sig som lil wayne ändå. Det är det som är poängen.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
JanieJones F23 Du spottar ju bara ur dej onödiga kommentarer... 1. Säg EN rappare som aldrig spelar cool inför en kamera ibland.
2. Han skötte incidenten på bästa möjliga sätt, faktiskt förvånande att han reagerade så moget... Andra rappare har sprungit ner och avlossat skott för just en sådan grej, tro mej det har hänt... Det var ju oroligheter redan innan, med okänt folk på scen osv, kan ha bidragit till beslutet.
3. "Förlåt om jag sågade din idol" - Haha, det här gör bara att jag börjar tvivla på din ålder... Han är verkligen inte min idol, men har hört ett par riktigt bra låtar med honom som du antagligen inte hört namnet på, därför tycker jag att det är fel att smutskasta honom...
4. Hur gammal är du?
puss
(Bästa möjliga sätt för att vara just Lil Wayne haha)
GUD , JAG SA TILL DIG ATT DETTA MÅSTE SKE! JAG TROR PÅ DIG GUD! YES! YES! !!DÖ WAYNE!!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Ch1ll P16 "Han skötte incidenten på bästa möjliga sätt"
Du försöker vara dum i huvudet nu va? Snälla sig att det är så...
"(Bästa möjliga sätt för att vara just Lil Wayne haha)"
Beat the odds like an abusive freak show owner
Ch1ll: Hoppa av Lil Waynes kuk nu vafan.
njut
Har märkt en sak med whoa... Om man säger som man tycker och inte som "man borde säga" eller desperat försöker hålla sig vad till andra tycker blir man snabbt hatad i trådar, iallafall av de osäkra :) Nu lämnar jag tråden... Fred ut!
Word på Psycholess och Statsministern! Till någon ovanför: Vem säger att jag inte tycker att 50 cent och andra herrar framstår som lika arroganta? Har jag sagt att jag är fan av någon rappare och att denna är SÅ mycket bättre? Vad vet du om vad jag vet om "äkta hiphop"? Och ja, jag har Gud nåde mig, hört Hot Boyz etc, och jag skulle inte klassa det som "äkta hiphop", eller ens musik. Och om äkta hiphop är att vara falsk samt skrytsam på ett odistansierat och humorlöst sätt så har jag missat något. "Säg mig en rappare som inte spelar cool inför kameran ibland", så du medger att han, åtminstone ibland är en poser och inte så äkta som han vill framhäva? Och jag ÖNSKAR att jag kunde det och det är därför jag inte frivilligt lyssnar på dagens mainstreamhiphop, ingen självdistans utan de tar sig själv på för stort allvar och gör till sig för att folk verkligen ska tro att de är så jävla "grymma" fast det mest bara är en image de lagt till för att sälja skivor till fjantar som tror att de omogna idealen de säljer är något att eftersträva och leva upp till. Jag kallar inte alla som köper mainstreamhiphop-skivor för fjantar utan de som beundrar dessa ideal och idoliserar deras budbärare. Och faktumet att du frågar efter min ålder pga det jag skrev så förstår jag att de har rätt när de säger barn inte förstår sig på ironi och sarkasm... "Bästa möjliga sätt" - oh please! Han bäddade för en lynchstämning, det är inte bästa möjliga sätt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tror inte att hela inlägget är avsett för mej. Men:Har jag sagt att jag är fan av någon rappare och att denna är SÅ mycket bättre? - Vad gör du på whoa egentligen?"Säg mig en rappare som inte spelar cool inför kameran ibland", så du medger att han, åtminstone ibland är en poser och inte så äkta som han vill framhäva? - Självklart, men att säga att han har en rutin i att gå runt och se hård ut är väll att ta i om man jämför med andra rappare."Bästa möjliga sätt" - oh please! Han bäddade för en lynchstämning, det är inte bästa möjliga sätt. - Du kunde läst att jag skrev (för att vara Lil Wayne) med glimten i göat... Den där äkta hiphop grejen är nog inte avsedd till mej? För då har du snöat in på fel väg. Ska vi lämna detta nu?
Glömde en sak"sälja skivor till fjantar som tror att de omogna idealen de säljer är något att eftersträva och leva upp till" - Allt folk lyssnar inte på lil wayne för att han röker weed eller knullar runt... Någonsin hört en klockren punchline? Börja lyssna efter metaforer och ordlekar i låtar så förstår du snart vad jag menar... Och för vissa (inte jag, lyssnar på det mesta) passar det inte att lyssna på GZA, Atmosphere eller Brother Alis texter, de vill höra roliga ordlekar och punchlines, och detta är faktiskt till exempel Lil Wayne bra på, måste alla ha samma åsikt för att inte bli kallade fjantar?
Ord upp på herr statsminister.. Ch1ll: Lägg ner nu, man kan ju nästan tro att du vill gå till sängs med snubben.
Nöjd P22 Nej då... Idag hade jag alldeles för mkt fritid och orkade inte skriva på låttext... :)
Vi slutar här.
Snyggt kast:)
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Ch1ll P16 Tror inte att hela inlägget är avsett för mej. Men: Har jag sagt att jag är fan av någon rappare och att denna är SÅ mycket bättre? -
Vad gör du på whoa egentligen? Jag trodde att folk sedan länge had släppt att Whoa är rappers only. Whoa idag, är så otroligt mycket större än bara hiphop skallar. Släpp det.
"Bästa möjliga sätt" - oh please! Han bäddade för en lynchstämning, det är inte bästa möjliga sätt. -
Du kunde läst att jag skrev (för att vara Lil Wayne) med glimten i göat... Jag fattar verkligen inte vad du menar, skulle det vara kul (ok?) att Lil wayne beter sig som han gör? Bara för att det är han?
För mig är det precis tvärtom, en liten räka på scen, som enligt mig, suger så jävla hårt på att rappa (ja, jag VET, han har sålt skivor som fan och är loaded som få, smaken är olika. jag skulle inte ta en skiva om han kastade den på mig), försöker vara lite bad-ass, det är bara så ... otroligt... fel. Hade det varit te.x Suge Knight (om han hade rappat), Ice cube med Antourage eller liknande, DÅ hade det varit en annan femma.
"sälja skivor till fjantar som tror att de omogna idealen de säljer är något att eftersträva och leva upp till" - Allt folk lyssnar inte på lil wayne för att han röker weed eller knullar runt... Någonsin hört en klockren punchline? Börja lyssna efter metaforer och ordlekar i låtar så förstår du snart vad jag menar... Jag hoppas innerligt att ingen lyssnar på lil wayne för "att han röker weed eller knullar runt"... för det är inget direkt unikt för hiphopen i USA. Sen din snygga "
Någonsin hört en klockren punchline? Börja lyssna efter metaforer och ordlekar i låtar så förstår du snart vad jag menar..." kommentar... Nja, jag har nog fan inte hört någon klockren puchline, eller någon extraordinär metafor eller ordlek... Jag har hört rader och annat som på sin höjd, är avrage. Jag antar att det har och göra med vad man lyssnar på dagligen. För om man jämför hans "grymma rader" med te.x Krs, Nas, Big L, Pharoahe Monch, Talib Kweli eller Sage Francis. Bara för att nämna några... så faller han kort - JÄVLIGT kort.
Det måste vara helt fantastiskt att se Lil Wayne live, höra hans usla musik, usla rap, se hans överkropp och hans kalsonger!
Bronx
haha,, roligt klipp.. speciellt när alla säger åååhh.. känns som att weezy blir förnedrad för en sekund;p halv off topic.. lil wayne,, jag gillade carter 1,, vissa låtar på carter 2..vissa låtar på LFLS vissa freestyles, lite av det gamla CM.. men det gör inte weezy så bra som ni vill få honom att vara.. visst han har roliga punchlines, bra flow inget att klaga på.. men killen är mer en entertainer än musiker(iaf idag).. man får ju inte direkt nåra positiva rysningar när man lyssnar på lil wayne..får man säkert inte av många andra duktiga rappare heller men med den hypen wayne får så måste han leva upp till mer.. hans senaste singel lollipop är något av det sämsta jag har hört men jag kan samtidigt inte komma på nåt som passar bättre in i mainstreamen.. fast som sagt killen är en comedian/entertainer,, känns lite löjligt att göra sånna här inlägg men jag tycker att sanningen ska fram peace,,
Vila I Frid Tony Snow
aah. 16 år och försöker förklara för några så mycket äldre vad bra punchlines.... Och vilka skillade rappare är. :)
Haha, skulle lil wayne ha bra punchlines? kamma dig förfasen.. Jämnför han med tillexempel ras kass så ska du se att han inte har ett piss att komma med när det gäller punchlines och metaforer..
jagärintesexton- dirtyfist okej,, du är 77 år.. jag ger mig.. du kan förstås peka på vem som är dålig och vem som är bra på punchlines med flera år av erfarenhet i kukmätartävlingar.. jag säger som r kelly .. "age ain't nothin but a number" i know more than yall motherfuckers mane(ya huurd).. so long biaatch
Vila I Frid Tony Snow
ter-g2 X0 hoppas du vet at du deligitimerade (delegitimized, hur ma an sajer d pa svenska) ditt inlagg me de dar sista lilla skiten du skrev.
sne tycker ja de e riktigt roligt att folk som sajer att dom verkligen inte gillar wayne klickar pa ett forum om honom och sen spenderar ganska mycket tid pa att skriva en massa skit om honom och alla som gillar honom. lol
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
dirtyfist vad spelar det för roll om han är 16 år? haha det är ju fan en smaksak musik tycker att alla kan sluta klaga, gillar man inte ens ordlekar eller flow eller röst , så let it be.. Felet med whoa är att alla hatar och kan inte hålla munnen stängd och hålla det för sig själv... Och man måste inte vara 30 år för att veta bäst haha nog från mig.. har kollat mycket på andra forum och måste säga att detta är kanske bäst på att leverera hat mot någon, Kanske sverige allmänt eller det hära med "internet gangsters" who knows nog från mig om det.. Tycker publiken får göra som dom gjorde om han förtjänade det men vad vet vi som sitter i ett forum och har våra åsikter haha
Så man ska älska allt och om man inte gör det, ska man hålla käft? Följdfråga då, hur många diskusioner tror du då det kommer att finnas? Det är ju det som är hela grejen med forum, man ska diskutera saker. I den här tråden te.x finns det dom som stödjer lil wayne, och det finns dom som inte gillar, vad är problemet?
dirtyfist P77 Huh? Vad får dej att tro att 16 åringar inte förstår punchlines/engelska bra? Så för att man är äldre har man lättare för engelska/förstå...? Intressant teori... Nöjd P22 Lägg ner nu fan, det enda han säger är att Lil Wayne kan få till roliga punches, klart ras kass är bättre? och? Fan också, ras kass har grymma punches, kanske skulle lägga ner att skriva mina egna nu på direkten liksom..... Det börjar bli lite för ignorant nu.
WirrWied> Jantelagen har styrt och kommer alltid styra 90% av alla inläggen i "utländsk hiphop"forumet. Inget man kan göra åt saken! Fred ut hatersverige
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
ch1ll: lil wayne har till 99% av fallen riktigt värdelösa punchlines.. det var därför jag blev ignorant.
Inte ignorant, du försökte öppna stängda ögon.
Psycholess P27 Förklara för mej varför du tror att jag har "stängda ögon", så skulle du vara snäll... Ta mej inte för ngt idiot som pumpar 50cent och Ying Yang Twins dagarna i ända bara för att jag är 16 år, för just nu verkar det så. Vad vill du att jag ska se?
Om det nu var till mej...
Läs vad jag skrev en bit upp, när du gjorde ett försök att få det att verka som wayne hae grymma ordlekar osv. Läs, tänk efter och kom tebax. Samt min fråga om haters
Psycholess P27 Jo men nu är det så att jag också lyssnar på bland andra Nas, Big L och Talib Kweli... Vidare till texter Atmosphere, Cormega osv. Om man nu ska fortsätta nämna lite folk som får till fina punches kan man nämna Jay-Z (emellanåt), Celph Titled, Cunninlynguists osv. Jag VET att folk kan lägga bättre punches, men jag gillar inte att det blir sånt hat på denna sidan mot vissa artister. Och det att hon ska börja leta efter ordlekar menade jag dels lil waynes texter, dels i allmänhet... Jag har läst, jag har tänkt, jag är tillbaka med vetskapen om att det finns ganska mycket folk på whoa som säger till andra vad de ska tycka, och att bara deras åsikt är rätt...
Producent
2008-04-29 21:50
Nu handlar inte forumet om lil wayne längre nu har ni tagit allt personligt.....lil wayne e den han e....antingen tycker man om honom eller inte tycker om....inga andra val =). Angående videon och att han fick flaskan rakt på trynet, ganska tråkigt när sånt händer men ändå roligt o se hahaha......har sett värre grejer...har sett när g unit får flaskor på sig tills de blir tvungna o lämna sin egen spelning =)..
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Ch1ll P16 Jag bad dig inte rabla fler artiser med punshes.
hur som, hatare? jag skrev en bit upp:
"Så man ska älska allt och om man inte gör det, ska man hålla käft?
Följdfråga då, hur många diskusioner tror du då det kommer att finnas? Det är ju det som är hela grejen med forum, man ska diskutera saker. I den här tråden te.x finns det dom som stödjer lil wayne, och det finns dom som inte gillar, vad är problemet?"
Bara för att man inte köper ett ämne, eller gillar en artist, så betyder inte det att man hatar, det kan också vara så att man bara vill diskutera.
haha bara jag som tycker den här diskussionen va grymt rolig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Så man ska älska allt och om man inte gör det, ska man hålla käft?" - Jag säger inte att man ska älska allt som har med hiphop att göra, har bara en önskan om att folk kommer med lite smartare kommentarer än:Tycker det är underbart. Take it back to the golden days when wack motherfuckers used to get thrown off stage! Hoppa av Lil Waynes kuk nu vafan synd som faaaaaaaaaaaaan att det inte vara en tegelsten Så jävla rätt... synd att flaskan inte var av glas och att den inte träffade i huvudet. det är svårt att träffa en artist klockrent i huvudet, den som kastade ska ha cred. ... men det är kanske för mkt begärt :/ Så här börjar allt, många börjar snackar skit om saker de ofta inte har någon koll på. Sedan kommer ngn och påpekar att en av dessa saker faktiskt inte stämmer så bra och att det inte finns belägg för det, då blir det ett jävla liv, det är det enda jag är trött på... But I guess thats whoa... Tycker vi slutar vår diskussion HÄR. No hard feelings, fred ut! :)
"Så här börjar allt, många börjar snackar skit om saker de ofta inte har någon koll på." Nu är dock sådant i fallet med mig, lyssnade massor på Cash Money under en period när jag var mindre :).. Sen fattar jag inte hypen med snubben just nu, han är verkligen inget spec, han var inte det då, och verkligen inte nu. Peace.
Psycholess P27 .. Förstår hur du tror jag menade men menade inte så. haha det är ju sant det jag skrev men ungefär samma sak som du gjorde nu. Du försökte inte ens förstå det jag skrev utan hackade ner det direkt. du har rätt men jag har också rätt men ingen vågar erkänna ett fel. Skitsamma det är ju som du säger dt är ju ett forum och det ska vara så hära men det är så spydigt mellan alla, sverige måste legalisera så folket blir trevligare mot varrandra =(
Fattade ärligt inte så mycket av vad du skrev men, Whoa är inte Sverige ;)
haha det ber jag om ursäkt inte bra att formulera så hära tidigt haha =) whatever!
Lungt, diskussionen är död ändå tror jag :) Bara att gå vidare så träffas vi säkert i någon annan ;)
Till er som inte förstått det så är anledningen till att weezy bara går omkring att han fått sådana direktiv från securetyn bakom scenen att avbryta spelningen. att en person lyckas springa ta sig upp på scenen är en SÄKERHETSRISK för artisten. Att det kastas upp flasor är också det en säkerhetsrisk. Att det är bråk i publiken eller backstage är även det en stor risk för artisten och hans sällskap. Att rappa är snubbens jobb, och i det jobbet ingår inte att bli attackerad vare sig av springande fyllskallar eller flygande föremål. Kolla på britten som berättar vad som hände på youtube.
ska vi inte ta o ringa Janne Josefsson så ni verkligen kan få debatterat? för detta är ju sjukt intressant o följa verkligen..
Word där på persbrandt