Släkten Är Värre - Dany Go to the dentist [ Svar till Dany , Karies]
Okej , Dom dissade oss Pga att Toffy ringde upp och drev med dom i telefonen . Svaret kommer här . efter inte många timmar. vi la inte ner mkt tid menmen skitsamma. Ljudet är fuckedup ska troligen fixa det imorgon men vi orkade inte vänta. http://www.speedyshare.com/271198675.html Toffy: Dany och Karies bevisa nått otroligt, för jag trodde ju att rap och takt var obligatoriskt, du vill flyta på men verkar inte funka i din skrytvers, här är 100kr dany far och köp en en flytväst, och du vill kicka rätt när du möter en norsjöbo, här är 100kr till far och köp dig ett par fotbollskor, lägger jag näsan i blöt?mannen backa bak ett kliv, enda gången jag gör det är i din mammas underliv, hon är dunderfin där bak men nu har hon börjat slappa, så dany det är dax att börja kalla mig för pappa, ni käftade på internet jag slog er en signal, krävdeas att ja skule ringa hem till dig för att få svar, och efter att vi snackat å tjaffsat, å starta beef, så efter toffy lackat, å packat din röv med skit , melody å slotter ni vet dom är jefligt cool, töntarna som trodde att dom kunde knäcka perfektion, Reff: Släkten dödar karies å dany dom blir griniga, förlåt lilla karies men vi hatar ilningar, ni gav oss inte lång tid men de skiter vi i nu, ge oss ett svar så hinner vi fixa vårat ljud, Pelle: battla sure , men ni går därifrån med noll, jag gillar inte stinkade fitter som siktar högt mot norr, alla dina rim dom klassas som en liten barnlek Sånna rim som morsan skriver på mina paket, ni är världelösa borde ta er från er mickar, och du är lika dålig som klistret på en rizzla fattar ni inte själva hur jävla kass den låten var, kunde freestajlat ni hade inte en enda knäckande rad, när ni kickar era låtar tror ni verkligen de funkar, det är skildnad på att flyta danny och att drunka visst bitch visst kan vi jämföra vår kvalite, hela whoa ställer frågan hur ni ens kan kalla de mp3 visst fitta , du vill alltså se på klasskildnad, du går åt lika jävla fort som mina stora haschfimpar, klagar på att svaret skulle ta länge men sug min kuk, la ner 3 timmar på låten fitta är du nöjd nu?
aight, dany la bättre än han tönten karies, fett keff var han, iaf. dany hade kunnat tatt er båda, han ligger dock över er.. Men, han la inte så supertight text, ni la därimot tightare text, läste den innan jag lyssnade, blev lite besviken på erat flow, trodde det skulle vara fetare, men pelle får till ett soft flow efter ungefär halva sin vers. Reffen vafan är det här? Pajar ju allt:/ aja, ni vann denna rond. peace out
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
asså hahahah kolla texten hitta kanske nån rad som var bra, men det mesta stämmer inte och är helt enkelt bara värdelösa, e jag lika dålig som klistret på en rizzla okej.. men men peace
Jag är faran som lurar i natten!
Flowet sög by the way
måste säga att danys och karies diss var bättre. tyvär dom vann enligt mig. fick ingen känsla av eran låt + att dom hade bättre flow och lite mer huggande text.
http://Myspace.com/Slukarn
HAHAHAHAHA! Bara för att vi dissade dig åxå. Kolla msn , det är melody. gjorde du en användare för att kunna kommentera utan att det skulle se ut som kompisprops? isf synd grabben.
Medlem sedan 20.53 idag , vi slänge upp låten 20.40 =)
seriöst vad är de här. absolut ingen känsla alls i låten, visst några rader funkade men sen, reffen va ju så jävla värdelös keffa jävlar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Uhm ledsen att behöva säga det men jag har bytt namn. Melody vart uttråkat. Föressten jag sa som jag tyckte . är det olagligt? Kompisprops? ja lite kankse men jag är ärligare en veritas själv med det ja nyss skrev. Dissa mej? " melody å slotter ni vet dom är jefligt cool, töntarna som trodde att dom kunde knäcka perfektion,"Ojoj vart så dissad asså haha lol. kalla inte det en diss.
Pelle han sa väll helt enkelt sin åsikt om låten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej på så vis , har du bytt namn så . såg lite misstänkt ut att du gjorde den just efter och kommentera ;) lär väll se hur mkt du använder den.. Karies. hahaha snälla ni höll på 1 vecka med låten. vi tvär gjorde den nyss. Våran känsla?!?!?!?! klaga på men dina jävla flowmissar och de lät som du höll på blrja grina. prova låta argare grilolle.
jo det kan vi göra. Hmm vad jag vet så höll dom inte på med sinn diss länge alls.
E ni sköna eller, vadå en vecka? sluthuvud
vadå en vecka? vi började skriva dagen efter ni ringde och blev klara den dagen. hah, vill ni ha en rond 2 eller ?
Aa det kan vi ordna imorn, lite försent nu för att stå och skrika haha..
Fan vad ni lägger det tajjt!battla sure , men ni går därifrån med noll, jag gillar inte stinkade fitter som siktar högt mot norr, klagar på att svaret skulle ta länge men sug min kuk, la ner 3 timmar på låten fitta är du nöjd nu? Skööna rader pelle, ni knäckte dom totalt! Du har utvecklats mkt! Du gör det bra, sköna rader, skönt flow å bra beat! Tummen upp pelle:) Toffy: du lägger också det sköönt maaan! Så grymt ägda dom bleeeeeeeeev!! :D 1-0 till Pelle & Toffy :)
Shit tre timmar på låten :o ??? Vi la ner typ 1 timma och lite mer kanske
pelle & toffe knäcker ju dany & karies d är helt klart !
Tacktack till alla ! Walle you know it ;) Slotter håll käften i tråden du har kommenterat .
okej den här låten var det lite mer klass på, ni båda lägger det jävligt nice enligt mig, big up till texten och flowet ;) Refrängen sög tyvärr men ni vann den här ronden
Norrland represent
PeLLe_PeLLe P76 Så jag får inte skriva här i mer än en gång, ta då och knip käften efter alla gånger du skrivit i vår tråd.. horunge
Oj , verkar som nån tar åt sig av låten ;((( Tack mad-Ad!
haha ja orkar inte ens börja tjafsa å hålla på ni körde helt klart över dom , utan tvekan båda två la de skönt, som vanligt =) blev DOCK lite lite besviken på reffen den kunde varit bättre , men inte mkt att prata om behövdes ju inte mer för att vinna över dom! big up! ;D Peace!
Tar åt sig , varför skulle jag ta åt mig? du la inte nån bra diss enligt mig så jag tar inte åt mig. jag ställer bara frågan varför jag inte får skriva mer än en gång i din tråd när du skrivit flera gånger i min ..... det är allt
tack walle, lidsterr, mad-ad och kn4as! =) hehe.. vi orkade inte slösa tid på en refräng för dom här.. kändes roligare å göra nåt fult..! =)
5 fingrar, 4 chanser
"vi orkade inte slösa tid på en refräng för dom här" vad vare där för slagt bortförklaring då haha
Haha, jag tror inte att det är nån bortförklaring, jag tror mest att han menar vad han säger så :)
tror nog inte jag det var därför jag skrev så.
Varför skrev du då? kan du inte läsa vad han skriver eller?
vadå varför skrev du då?? jag skrev ju att jag inte tror att han skriver så för att han menar så, jag tror han skriver så för att han vill dra en bortförklaring därför han inte är så bra. som jag nyss sa.. läs du??
Pelle: Np, bara sanning mäjn! Slotter , du verkar verkligen ta åt dig som redan tidigare sagt , om du inte gjorde de skulle du inte hänga här i tråden å snacka en massa skit , alla förstår varför du gör de. De är du som kommer med bortförklaringar! Pöss
Ni la det fett grabbar, Ni dödade dom i första :D
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
thx walle å bronkish :]
5 fingrar, 4 chanser
Np toffy!:) men jag fattar inte varför han har så svårt att läsa det du skriver :P haha
hahah säg en bortförklaring, jag snackar inte ens med pelle eller toffy här i tråden så vem är det du lurar? dig själv skulle jag chansa på. Det är andra som tajfsar med mig självklart jag skriver tillbaks.
haha :) hur länge ska du bortförklara dig själv? lägg ner gubben innan du blir ägd i tråden oxå :) skriv på svaret istället om ni ska ha nån chans :) pöss
pinsamt
jag sätter ormar i panik
tkr ud den var dålig V?
5 fingrar, 4 chanser
Det roligaste är ju att jag inte blir ägd nånstans bara ni som inte förstår vad jag skriver.
asså slotter vafan gör du ? äre ditt hobby och vara och tjaffsa i tråden . skriv inte mer . pelle och toffy körde över så äre bara !
hahahha du förstår inte heller, jag tajfsar inte nånstans.. mm bra att du tycker det.
Tack bronkish och alla andra ! Måste bara säga att du gör bort dig slotter , hänger här i tråden och tjaffsar med alla som kommentera. Pinigt! Som knas säger, skriv svar om du vill få nånting sagt.
Lidsterr P75 Hehe måste bara fråag :P Heter det inte din hobby? och vad körde igentligen toffy och pelle över? haha inget illa menat bara få lite komik i tråden istället för att den ska va så dyster. Peace!
asså inte för att va dm Dany / Slotter.. men om du inte svarar så kommer ingen säga nåt.. snälla.. ud smutsar bara ner tråden.. så till ALLA nu.. ifall dany / slotter skriver nåt så svara inte på de så att han slipper smutsa ner.. tack på förhand // Toffy med skillzen
5 fingrar, 4 chanser
ja det ska jag göra imorn :p
okej, HEJ! hejhej... Mikke här, hejhej! Hmm.. kan ju börja med att säga att ni knäckte dom (som förväntat).. men jag kan endå inte säga att låten var särskilt bra, det kändes som det saknades nått, vet inte vad :S och jag håller med Toffy, Den där Keffa jäveln Dany är inte ens värd en bra diss! men ni la endel riktigt feta lines ;) båda två! Aja 1-0 till Släkten! PiiZ! KYSSME
thx mikey!! mer detaljerad kritik?
5 fingrar, 4 chanser
okej lite mer detaljerad kritik - Båda två flöt på riktigt bra, det gör ni typ jämt så det behöver jag inte säga <3 Kyssme.. Vars ni vill! iaf..... texten var hyfsad, några riktigt feta lines, hade ni lagt dom mot mig så hade jag lätt börjat flänna.. (typ som Dany då) men resten var som bara... nått man inte blev särskilt imponerad av och endel var rent så att ni skulle inte ha haft med dom :P Sen lät ni inte så aggresiva heller så nästa gång ni ska göra en diss ska jag slå er på käften med en fisk så ni blir riktigt sura =) PiiZ!