Soooft! Vinst! :D
facebook.com/idiomatisk - fan page
åh nej slukarn jag råkade skriva ett lite fel. nån borde hacka av dig fingrarna så att du inte kan sitta och vara så förbannat dryg på internet !
tack Rain å alla!! =)
5 fingrar, 4 chanser
Tack rain , och mikey (igen) =) Lidsterr skriv GB med han!!!
Fett lagt av båda 2 soft som fan en enkel vinst för släkten ps grinolle och tandtrollet snälla min dator skulle inte uppskatta ett till svar av er ;) ds
Ge mig chocklad , Du vet jag älskar brunt , sätt koppel på din tjej för du vet jag ger hon kuk!
Tackartackar all of yah =)
Jag tror int Dany och Karies ha hört sin egna låt om dom säger att ni va dålig..
Okej JumprN , Verkar som du och Melody är dom enda som tycker det men ni ska veta att jag har min röst på dany!
Upp!
5 fingrar, 4 chanser
thx.. Upp!!
5 fingrar, 4 chanser
" Ringde upp och fråga om beef " HAHAHAH hur jävla dum i huvet är du? vem är du? Dra.
Du har inte rätt . vill inte att du ska käfta i tråden. skriv i gb annars får du inget mer svar.
Hahahahaha Vilka beefar ni ens ? Varför tjafsar dom tillbaka ni borde stänga era käftar Karies och dany ni har förlorat.! Toffy : Tkr du la det jävligt fint i denna låt :) Pelle : Om ni kollar nånstans om ordet flow vad det betyder så finner ni nog ett kort på pelle helt enkelt :)
HAHAH vafan ska man säga straight from norsjööö hEY detta diggas nog det bästa du lagt toffy !! pelle du kan bättre det vet jag men ljudet sög som ni sa reffen var söt ! allafall toffy funderat på idol ? :P haha nee skämt min röst går till SLäkten men (jag är värre ) pz !
chasse dyker upp som döda fiskar
Haha! Okej hasse boi ! Tack iaf :))
Fan va ni knäcker dom pelle :D
haha!!! thx hasse :] Idol -07 borde börja akta sig ;) såklart du är värre ;) Tack Alla! Keep 'em coming dudes!
5 fingrar, 4 chanser
Upp!
5 fingrar, 4 chanser
overunned like the E4, ni krossase dom toffy!
(\_/)<br> (O.o)<br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
thx rizzla.. =) mm.. Upp!
5 fingrar, 4 chanser
Upp Jao!
5 fingrar, 4 chanser
Haha fint sätt att säga det på rizzla :)
Dany: Aa det kan vi ordna imorn, lite försent nu för att stå och skrika haha.. Det var asså typ 3 dar sne? Dany är så ägd ;)
5 fingrar, 4 chanser
AHhh niice låt grabbar.!! Reffen var inte super hehe men verserna var grymma!!! Keep it going;)
ALLIANS FÖR SVERIGE Preben Productions www.quizze.info.se
thx preben :]
5 fingrar, 4 chanser
nice nice ponkar :O knullade upp dem rejält ;) :] like it :] hahaha bra gjort ;) nice flow på båda :D keppt it up ;) :D peace ;)
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
hehe.. ok.. thx jocke schnygging ! :] Piggedy PiiZ
5 fingrar, 4 chanser
Fet låt grabbar! Toffy, tror det är de bästa jag har hört från dig! Du la det riktigt fett. Pelle, du la det också fett som vanligt. Keep it upp killar. peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helt chill toffy va bäst. hej då
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Thx Lvs & bazzmedz =) PiiZ
5 fingrar, 4 chanser
UPP!
5 fingrar, 4 chanser
Nej det orkar vi inte blubbeliblubb :) Tackar alla.
hehe nej fan det här diggades inte... fast å andra sidan så har jag inte hört dom andra grabbarna så...
de kan man ju också säga.....
5 fingrar, 4 chanser