Solid - Whoa
Tjena! här är en låt dedikerat whoa. lite annolunda musik gemfört med det som släpps här på whoa. hoppas ni gillar oxå. Proppsar en del whoare.http://www.speedyshare.com/865415265.html Klicka här Vill gärna ha respons på gott och ont. LIKE WHOA!!!! peace!
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Mannen,tkr detta låter hel cleant asså=) Aldrig hört dej förr,diggade=) Keep it up bwoi=) Peace//Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
tack man. kul å höra. kul med nya lysnare oxå. tack för du lysnat och specielt att du dela med dig av tankarna... peace sen får alla ursäkta mitt ljud oxå. har bara en mick för 1500kr som jag golvat och limmat ihop ett antal gånger...pluss en mixer för 400kr. thats it. peace
hörde jag nåt om Köza i reffen? :P sköning låt... flowet sitter tajt... du behöver inte klaga på ljudet heller.. tycker det lät nice.. big up.. PS. se till att kicka in den versen på collabben med mig oxå så vi får det klart nångång under 2008 åtminstonde!!!..hahaah Fortsätt med dina mooves män... kärlek / Köza
riktigt skön låt faktist, diggar beatet som fan, och skön röst utan tvekan! :D
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck
ncie låt som fan så whoa hah
är glad om jag får positiv kritik är besviken om jag får skit kritik bättrar mig om jag får hjälp kritik
Köza Klart du hörde brushan.. =D
och tro mig, jag försöker på låten. lagt ner mycke tid men du vet, jag ger mig inte tills de blir bra asså, men vi ska nog få klar den, fick klar den förra ju =D ...
"lååångt boort!"
peace
nixy P16 och
Kajallerhed P16 tack så jätte mycke för responsen. kul ni gilla oxå.
tusen tack
peace
like WHOA!
haha trevlig låt! skönt beat oh röst, diggas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-01-16 20:07
Hörde jag ice ? haha nice shit .. lyssnat på den ett tag nu man :) vi hörs Peace !
bästa du gjort på länge som jag sa,är det här samma version som jag fick tidigare eller har du gjort nått med accapellan ? tycker du borde uppgradera din studio eftersom du fortfarande kör efter 8 år ? det kan ju va värt det att skicka den där förbannade piss adk micken i ån o köpa nått nytt o fresh,tror verkligen det skulle pigga upp ditt sound,kör 3 zuttfria månader o lägg det på en fin mick. må väl
Behöver beats !!
ursäkta min frånvaro. haft/har vinter kräk sjukan eller va det heter. fyfan asså. värsta sjukdommen jag vart med om. iaf. tusen tack till alla som gett respons och även till dem som lysnat. jag kommer inte ladda upp min text. ni kan få delen med propps Bigrob Hani e så Whoa T-roc Kung Hengry så whoa Ri-fa Davelito så whoa IceTail Köza Seeds är så whoa hade dubbel lång reff där jag proppsa fler men på grund av tidbrist hann jag aldrig spela in den andra delen. BigRob ska köpa nyt ljud kort och kanshe mick senare.men behöver ljudkort först och främst. integrerat Soundblaster är ingen höjdare. hahahha. borde becknat dina grejer til mig,svikare :PTack som fan iaf. Hoppas ni fortsätter lysna och droppar fler kommentarer. peace!
kom igen. visst finns det fler som har nått å säga??
SHIT BÄTTRE ÄN ALLA HÄR FAN ... men inte AMC kan man få beatet? PEACE
haru följt dina dropp här på whoa. och like it men denna låt var inte lika bra som tidigare låtar.. bästa ör TAMAM - igen!
Jag är så ökänd att jag kanpt vet vad jag hete! http://WWW.MYSPACE.COM/GENCOOE KOLLA IN SIDAN VETTJA!
-Björnloppa P11 tack! kul å höra. hoppas du fortsäter lysna i fortsätningen oxå.
peace
SDS_SDS P34 kul å höra du brukar lysna på oss ibland.
hinner inte med lika mycke nuförtiden tyvärr.
nice du gilla "igen" låten också.
har ju inte släppt så mycke här för man får ingen respons
men kanshe börjar göra de om folk gillar.
Men den här låten va ju för just whoa så ...
du va nice på rappa själv föresten!
men tack för att du dela med dig av dina tankar
och fortsätt lysna
peace
gärna fler som har nåt at säga
ere så svårt att bara droppa texten? :)
B
aha, såg att du skrev att du inte kunde :) sorry
B
vad heter beatet??
K.F.V Kusinerna från väst
jag har inte texten här pluss jag har vinterkräksjukan så pallar inte skriva texten. letar efter beaten, har inte hittat än, återkommer om de.tack som fan att ni lysnar och tusen tack för responsen. gärna fler, va inte blyga nu =D
fler? passar så här kvälls tid vid utgång... LIKE WHOA!
up in this
agh, klart de fins fler, kom igen
Kom igen då !!!!
glidig som fan! whoa!
work some magic
tack Brodin, och Köza igen... fett kul å se så bra rappare som kommer in och skriver. tack så mycke boyz. one love! peace1
tkr denna var sköön faan:D men som bigrob sagt nya grjjer skulle fräsha upp soundet alltså:D
jag är en rimmande galning med en text i bagaget placerar knivet emot strupen som en bil i garaget//
Shooo solid bruuush, Fett låt alltås ;) digga den det var ett bra tag sen man hörde nått;) UPPPPÅÅÅÅÅÅT:D PEACE!
Låter nice, uppgradera hemma studion och det kommer bli fedt. Whoa!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
oooo, kul å så 3 till som droppa kommentar. håller med er till hundra, behöver nya grejer, specielt ljudkort men mycke mer så klart. kul ni gilla och tusen tack för kommentaren... skulle bli glad om fler skrev. har inte fått någon riktig konstruktiv kritik häller, skulle också va kul luuuuuv! peace
Okej brush, Jag ska ge Konstruktiv kritik, 1 , Jag diggar din stil, och ditt flow;) 2,Just den här låten ger en skön feeling vet itne varför , men jag diggade iaf , budskaps mässigt kan jag itne ge kritik men men;) Hela låten gav en chill feeling du vet vad jag tkr;) bruuush, Hoopppas det här räker ;) peace /V
jävligt snöigt. låter skit soft mannen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack bushan. nice kritik =D tack till _ai oxå... kul du droppa en kommentar peace
still like Whoa!
kom igen,,, fler som har nått å säga?
hmmm... du nämner inte 1Mo King i låten så.... hahaha haha nee men den e Fet.. du har grym flow men det vet vi redan, hela Tamam e Tamam! Jag tycker du ska sänka reverben lite bara annars e mixningen inte så farlig.. men men det är en annan 5a!
hehehe shu Mo. du släpper ju aldrig på whoa, vad jag vet, frågat hemlighetstämplade CIA Ricky om dina låtar men nej nej, har du nånstans jag kan höra dig?? e sugen på de... peace brush! gärna fler. mycket nerladdande nu, vill höra era tankar oxå. peace
haha shoo bre.. alltså ja brukar inte lägga ut mina grejjer på internet överhuvudtaget.. vet inte varför men de har bara blivit så... folk säger att jag e mer underjord än underjorden :)... dom låtar som läggs upp e oftast låtar som man gjort me polare och bestämt för internetsläpp.. o sen så e sverige inte redo för min musik än :p
vadå jag fattade inget av denna låten.. varför e dessa whoa? nä. aldrig i livet att big rob är whoa.. han är nörd.
1Mo P22 ait man,,, men skriv ett mess eller nått om du har en låt på nätet nångong...
tack för du skrivit å så så hörs vi man, peace
danilito P17 tack för du lysnat och tusen tack för kommentaren
meastro P0 smak sak det där. jag kan erkänna själv att vissa jag nämnt absolut inte är så där jätte bra,
t-roc exempel. men dem har släppt låtar folk lysnar på och jag tycker dem
bidrar lite kul till svensk hiphop och min låt är som ett tack till alla som försöker och
whoa.nu som hjälper( försöker iaf på sitt sätt) svensk hiphop. nördar eller inte, dem har bidragit med en del.
en liten propps låt helt enkelt.
vad tyckte du annars om min låt?? lät den okej å så? nått du vill jag ska ändra på kanshe?
aldrig fel med förslag och kritik.
tack för ditt inlägg och att du lysnat iaf
peace
sprid kärlek istället för hat! like Whoa!
om du ville ha kritik så kan du få de såklart. Jag tycker nog att du kan få ljudet renare. det låter lite knas, men vad jag läste så har du ett inbyggt ljudkort. vilket inte är bra. fixa en m-audio USB eller nåt.. samt en pre-amp.. kostar inte så mkt.
Tycker det låter nice.. beaten är maaad fet.. Nice reff.. Du lägger det snyggt på den.. Inget mer än props mään.. Peeeys /anta
Tungt tungt asså! Hässelby, yeah!
Klockan är tio över tio.