ahh, tack mina bröder. kul ni gilla,,, bodde i hässelby 1 år så proppsar städer jag haft nått me å göra å så där.... fett kul ni droppa en komentar!
meastro P0 det där va mer kritik på mitt ljud. och jag vet det är helt jävla värdelöst.
men bra tipps på ljjud kort där men tror itne min dators ram minne klarar av usb varianterna faktiskt...
tusen tack igen till alla som skrivit...
många som gilla så jag släpper nog nått mer inom snar framtid.
håll utkik
gärna fler på denna dho ONE LOVE!!!!
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
MEASTRO VEM E DU ATT PRATA till solid ? paya lyssna på mig,maestro är en kille som var så fanatisk utav min och sebbes musik att han PRATADE OM ATT FLYTTA FRÅN MALMÖ TILL ÅRSTA FÖR ATT BLI KOMPISAR MED MIG OCH SEBBE!!! han är den största sociopaten jag någonsin pratat med. han är SÅ NY och SÅ DÅLIG på att skapa musik så jag rekomenderar STARKT att du inte lyssnar på han mer då han gjrot 2 låtar och tror han e rapstar. maestro du vet vem som e tönt din lilla mupp, du är en datanörd som lever ett förtryckt liv bakom skärmen och du försöker hävda dig över micken,manenn du är patetisk,jag svär på gud jag skulle kunna betala pengar för att få sänka dig med en rak vänster. paya ignorera han helt och hållet ,du känner mig du vet att när jag säger att den här människan är RIKTIGT sjuk i huvet så tror du på mig. han har försökt smöra in sig hos folk jag gjort musik med /känner och nu är det väl din tur han har sugit falles svettiga horsh pung åxå. paya,håll för stjärten och dirren för han är ute efter att suga dig.
Behöver beats !!
kom med vilken historia du vill MEN att vara fullt allvarlig med en flytt från malmö till årsta/uppsala för att få vara med oss,det är fan det läskigaste någon groupie någonsin sagt. fuck me,du är verkligen en riktig crystal meth addict. my god,han kolla till och med på lägenheter paya,fattar du det ? groupie hora ,en riktig jävla groupie hora som inte klarade av ett nej,nej maestro vi kan prata över msn men jag vill inte bli din vän,då flippa lilla smutsiga groupie horan,ush aså fy fan,jag borde igentligen träffat dig och dränkt dig i diskhon ditt satans horluder
Behöver beats !!
paya det räcker om du tittar på hans profil bild så får du rysningar i kroppen,tro mig,kolla bara på profilbilden,allt jag säger
Behöver beats !!
Bigrob743 , efterbliven? Värkar som att hjärnan inte följt med åldern. Ingen bryr sig om ditt snack, skriv privat eller låt bli !
Klockan är tio över tio.
Ursäkta stavning, Verkar*
Klockan är tio över tio.
hällre hängmatta i parken än hängpattar till marken
Bigrob743 P23 Du är stor i flabben.
Mycket snack liten verkstad. Va tyst din förtrycka babian.
Dessutom mycket snack om att jag skulle flytta hit och flytta dit.
Vet du vad en sociopat är? Det vet du inte. Så lägg av.
Killen bad om kritik och jag gav han det. Är du avis för att du inte kommer nånvart?
haha.. haha.. sänka mig med en vänster? hahahahahahahah.
Okej, så vadå smöra in sig? hos vem då? du och vilka mer känner du?
Du kan ju lugnt vara passiv. du har ju inga vänner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dessutom allt du säger om mig är inte direkt sant. :) men tro du vad du vill om ditt internet liv :) haha :P vad kul att du kollat in min profil här :) nu har du ju nåt att runka till din bög :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
btw hälsade Sebbe till dig från mig? han ringde ju xbox supporten.. lite skraj han blev där
ohooo,, hoppas folk fattar nu vad jag menar med attSPRID KÄRLEK ISTÄLLET FÖR HAT jag tänker itne lägga mig i eran nät fight men jag har kännt Bigrob sen jag va 10år om inte yngre så jag proppsar han iaf. å sen, Robin, inte som jag tänkter bli homeboy med folk som droppar en kommentar till min låt lixom. Ni får sköta det där privat asså.skulle va glad om fler kommentera låten iaf peace
bra de solid :) nej du meastro,det har jag missat ,tack för att du sa de,spännande.
Behöver beats !!
Bigrob743 P23 jag tänker iallafall inte bråka mer.. jisses..
sista gången jag bråkar. peace out
upp like whoa!
Som sagt solid ljudet behövs fixas bara :) resten va väl bra..
aiiit,,, vet ljudet som sagt... ska väl fixa när jag har råd... kul du gilla resten iaf... peace
like whoaaaaa
....
Paya bror, LÅÅÅT OOOSS DROPPA EN FETT HEHE ;) FÖR OSS:D! UPP MED LÅTEN, gott folk:D jag diggar,den iaf, skulle vara kul om alla som lyssna kunde lägga en koment, UUUUUUUUPPP ÅÅÅT:D TUNG LÅT IGEN BRUD pz
OJ BRUUUUSH* E lite tankad:P
hahaha, tack brush. hoppas verkligen jag inte är din bru, hahahahah... nä man skriv bara sen så hooka vi.... peace
whoaaa
meastro,va skönt att du lagt ner det ,så kan jag äntligen sluta störta mig på att du skriver om mig så fort jag kommenterar en tråd,bra då har vi lagt det bakom oss. onödigt inlägg i solids tråd, men o andra sidan så tycker jag den här låten förtjänar att stanna högt uppe på första sidan i audio forumet för det här är en riktigt skillad rappare,han startade före mig och var en utav anledningarna till att jag starta och nu har jag lagt av och han fortsätter bomba från sin underground studio. solid.. ska komma förbi dig nån dag med lite kali mist och några miller pils så ska vi latcha ihop nått sådär :)
Behöver beats !!
Kan inte sätta fingret på vad det är, men jag gillade inte låten alls faktiskt :/ Men shii vad bigrob började lipa? ..
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
ait rob, holla, har ju mitt nummer :D
Zyc0rE oooo, första dåliga kommentaren. min kul att du dela me dig av din åsikt. synd du inte
kan sätta fingret på vad det är bara så kanshe jag skulle kunna tänka på de.
men vadå,alla kan ju inte gilla, så är det ju bara.
synd iaf. holla om "fingret" kom rätt :D
peace iaf
Bigrob743 P23 ja du man växer väl upp?
men annars så hoppas man ju ändån att du kommer tillbaka med musiken.
så upp med denna låten.. gillar den mer och mer ju mer jag lyssnar.
nice, kul du gillar den mer och mer. det är ju ingen vanlig stil direkt så man måste nog få lite smak först.... tack iaf... peace
meastro, japp det gör man ,sakta men säkert iaf :) ang musiken så är det inget som jag kommer pyssla med ever again,ruttnade helt och det vart för mycket skit runtomkring och inga pengar så.. dagdrömma i studion betalar inga räkningar. dock så kommer det komma 2 riktigt feta låtar som jag gjort ihop med tay tay that dude från ri-fa som kommer landa på hans mixtape ,det är det sista jag "släpper" eftersom jag flummat bort "hon som ingen såg" slarva bort accapellorna en kväll haha. sen kan det hända att jag svänger förbi solid men då är det inte på samma nivå utan en kul grej liksom. oh nej nu uppade jag automatiskt låten, de va inte meningen. fortfarande för bra för whoa solid,lägg inte ut skiten här,iofs va ska du göra med dom på datan ? nu har jag skrivit klart i denna tråd mouhaa
Behöver beats !!
like whoa
:(....
en sista just fo' whoa
UPPÅÅÅÅT GOOOODA FOLKEEET!(y) Aa jag skriver ngn dag brush peace hehe nej då var tankad haha;)
riktigt clean !
niiiice, tack grabbar...
746 downloads... daaaam.... tack alla... synd så några som droppa en kommentar dho. =( tack för mig da, om ingen mer har en kommentar.
haha jag är så jävla bra att jag baitar mina egna rader.. tung rad fett annorlunda låt asså. inte riktigt min stil men din röst e riktigt fet, du använder den bra. du har nice flow när du använder den.. hört en del med dig o vet att du kan använda både rösten o flowet. tycker mer om annat du släppt men den här e inte keff men tycker du kunde flippat med flowet lite tror d skulle passat o även fått låten mer bred på nå sätt.. One
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
o även gett låten mer bredd för att fixa svenskan lite hehe..
hahah tack.. förstår vad du menar lite, känner igen mycke av min stil i din oxå. låten blev ju inte så lång som planerat häller typ första vers pluss reff, e lite whoa propps sådär . men flippa mer, förstår vad du menar. ska släppa mer så fortsätt lysna G. kan kanshe hooka nångong keep it up peace
en sista uppning så här på fredagen så har ni nått å dansa till, hahaha like whoa!!!! tack för mig å tack till ALLA 800 lysnar å tusen tack till som gett mig en kommentar.
jävligt skön låt,, flum flow up in this!
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
tack orup! kul som fan du gilla peace
hehe yeah. aight ska hålla utkik.. ah gärna för mig asså, gillar dina grejer. som du säger jag känner igen mycket av min stil i din. One
Har försökt lyssna på den ngra gånger nu men är inget som faller mig i smaken tyvärr...
freeesh ;D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tack grabbar, nice du gilla LVS ... tråkigt det inte föll dig i smaken Hampaah.
Som sagt får ni gärna säga vad som är bra/dåligt oxå..
tack för coment iaf!
KLICKA HÄR FÖR HEMIDAN peace
Kan du lägga upp texten? (tack)
be the change
JackVegas- P21 heehehe, ok, bra/dålig?
ne men,, leta som fan efter texten men jag skrev den på papper så jag hittar inte.
ska fortsätt leta dho. annars om jag orkar får jag väl skriva ner den.
tack för du lysnat iaf..
Peace!