I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

angående df2

Vår Hiphop - Breaking

   

2004-11-28 14:25

angående df2

jag måste säga big up till arrangörerna först och främst, jävligt roligt att folk ordnar grejer som blir sådär bra, och tack för förtroendet att sitta domare. Synd bara att många hade valt att stanna hemma den här kvällen you missed out :)

Och nu till varför jag skriver det här igentligen, under den sista halvtimmen eller timmen var det någon som har bestulit mig på min keps. Jag köpte den där kepsen på bboy summit i LA av en målare som satt och hade handgjort den så den är unik. Den betyder jävligt mycket för mig som person eftersom den är ett minne först och främst över hela tiden i LA. Och jag tyckte om den oerhört. Jag hoppas personen som tog den har hjärta nog att ge tillbaka den för för mig är den ovärdelig, om nån kan tipsa om ve mdet var eller om du har den snälla hör av dig till mig eller lämna in den på morris eller skicka den he mtill mig jag postar adressen på min presentation bara för att.

beskrivning: det var en marineblå keps med vita sömmar, den hade ett ansikte målat på sig som föreställde en mångubbe dvs en runt aniskte med sömninga ögon, den var målad i färgerna orange och marineblå.

hitelön: som sagt jag betalar vad som helst, och det är inte ett skämt heller, så om du är girrig så tjänar du mer på att ge åtminståne låta mig få bjuda på kepsen på nått sätt gå genom mellan händer vad som helst i dont give a fuck. Men ha hjärta i dig att låta mig få tillbaka den.

lost hope

Sky is the limit and you know that you keep on
Just keep on pressin on