poets of the floor "eftersnack"
eftersom jag inte kunde närvara undrar jag hur det gick och hur va stämmningen? =)
tack alla som kom o tack alla som ställde up, tack till dj jam-1 och så klart alla dommare Abstrak skillmethodz, Yero defdogs, nico throw down... stoooor tack till min partner som va med o anordna jamet jesse på treffen.. grattis till vinsten för crew : rippers of tha octagone 15.000 kr solo: Sideshow U.D.C 5000 kr håll ögonen öppna för Poets of the floor part 2
Jag tyckte det var riktigt fett! Chico höll stämningen bra. Lite svårt att jamet låg ute i skogarna, det vart lite strul me hem resan. Men annars var allt helt ok. stämningen var bra. Alla var shysta och personalen var snälla. ser fram emot nästa :D
Östergötlands Finest :P hehehe
Skön lokal å bra arrangerat, men fett lite folk asså. Bara 5 crews anmälda.... eooooo 15.000 i prispengar! Var var alla? :) Tack Chico för en skön kväll.. Groundsmoke!
"It's time to philosophize with the hammer and crush some illusions..."
Riktigt nice alltså. fet props till chico och gänget. Kul å se att alla utvecklas asså. peace
tack för jamet chico! hade feeeet kul...
Army of invalidoz..
Breakare
2007-05-28 09:34
Tack till alla som kom.. och Grattis till rippers of tha octagone and my bro Sidshow!!! Peace!! U.D.C
Everyday is an Opportunity
Faaataaaaaaaaaar duuuuuuuuu De va fett Props thx 4 a ggod jam lite drygt att man fucka sin hand men annars de va perfetk.!! hHAAHAH eeeeeeeeeeeeeeee
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
stort upp till chico! tack för att du fixade ett bra jam. grattis till sideshow och till rippers of tha octagone. /snurre sprätt aka b-boy twice, twice as nice. stupid fresh rockers! last dirty minute :)
"How are you supposed to move forward as a individual if you’re not original" -phonetic
Tack för ett fett jam!! Peace Peace, Sideshow UDC
"we didn't have educaion, we had inspiration. if I was educated i'd be a damn fool" Bob Marley
tack för en en Trevlig helg Manne,Krille,Shemir,Bobo med Fru och Kompis. Man fick en häligt välkomnande av alla som jobbade som funktioner ingen tjavs bra en massa BBoy-Bgirls love till jamet. Grattis Octagon med några andra för 1 place i crew battle. Mycket stort Tack till min Bror och Familj Bogdan"Bobo" A.k.a Sideshowbob U.D.C för 1 place i Solo battle. Hoppas att de kommer fler såna här Jams i Gävle eller runt sverige gör inget om de kommer 200pers eller 1000pers så länge alla vet vad dom är där för att Jamma eller Battla och ha en kull kväll tillsammans. så alla vi ses på något annat Jam runt sverige. MVH SirLeo
nån som har nån video från jamet?
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
btw. vilka crews var med och tävlade ?? hörde att Camelot från estland skulle va me..
Props till Chico och treffen för ett trevligt jam!!! Det var värt att komma ner från norrbotten och representa!! Peace!! Bboy L.e.D aka Little evil Dwarf!
Jag har en del videos. kan langa senare!
Östergötlands Finest :P hehehe
gött
de va fett nice foolish körde så jävla grymt FOOOLiiiiiiiSH 031 ..!!!! aahaha men de va synd ba att folk itne hade sina orginella medlemmar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ernesto och Blanca smoked that shit :D
VAD FAN HAR FIDDE ÄTIT?
skill bill vettu
Är Fidde med? Man känner ju bara igen folk på movesen när det är sådan kvalite..
Hehe nu såg fan bra kört :D
vem var i camelot crew? diggade dem
fidde var inte med GRATTIS 8
WWW.LEFTOVER.SE FORGOTTEN SCHOOL CREW!!!!
damn ernesto va du rockar thats the shit
alla crews körde bra de va krig i alla battles camelot körde grymt o alla andra med.!
Jag tror att det gick bra för camelot..eller hur ? De har verkligen förbättrat men ... tycker att deras dans ser ut som rivers för mycket ... riverdance? :D
Tror han menar "
Rivers crew " från öst.
Hade inte råd att åka upp till Gävle men det verkar ha varit fet stämning och fresh på dansgolvet. Clippet Octagon vs Camelot var smoooth, vilka var med i Octagon? Blanca, Ernesto, Mahan ... ?
GonzalesJr P19 jag vet vilka rivers är. försökte bara vara rolig... moore var väl också med på octagons sida.. vem var power killen ?
du är mycket rolig min son ...
Ingen som var där eller? Vilka crewn var med?, Var Fidde verkligen med? Vem var Powerkillen? Många frågor som ingen verkar orka svara på Peace
Svar på frågorna: Fidde var inte med. Powerkillen och snubben med randig tröja är polacker.
"It's time to philosophize with the hammer and crush some illusions..."
yo era toyssssssss!!!!!!! folk som inte har nån koll ska inte snacka! varken här på nätet eller överhuvudtaget. Jag battlade inte nico för att kunna säga att jag knäckte honom, hans tid är över. Jag battla han pga ren principsak. Han betedde sig fett dåligt som domare, han kollade inte ens på mina ronder när jag tävlade. när jag fick nys om det så bestämde jag mig för att bränna han o sätta han på plats, en sak som var väldigt lätt. Och om folk inte kunde se vem det var som blev bränd, så anser jag att ni e ignoranta o okunniga när det gäller den här konstformen som vi kallar breaking. Eller så e ni bara ena riktiga rövslickare, men det överraskar mig inte, för det e hela sveriges scen fullt av. Jag kan bränna han igen åt er om ni vill...haha, o vem som helst som kommer med han..... STEP UP FOOLS!!!!!!!!!!! FLACO
ucha Fuego
Altså jag kan ju också upplysa om att det inte finns så många som spelar samma liga som Nico, och flacos svar här på whoa får mej att skratta...
hahahahahaha...asså ni e komedi...... "peka på vem som vann"....
man försöker upplysa folk, 'each one teach one'..... men man tappar lusten när man försöker vara ödmjuk o så är det bara 'följare' till personer man stöter på......
det är väldigt få i skandinavien som jag har respekt för nu för tiden, o dom vet väl vilka dom är......
hiphoppredator Du pratar som den sorten som jag hyser sådan avsky för mest, du följer utan att ifrågasätta, bara det är ett stort namn,
då kommer man undan med vadsomhelst.
Jag ska förenkla det för dig.
Om du inte vet vad du står för, då faller du för vadsomhelst.
I dagens nuläge, det enda som har förändrats är tiderna," han", "dom" är inte mer BBOY än vad jag är....Jag har delat cirklar med alla dom som du nämde , o jag har haft turen att jag har fått lära känna dom som personer.
om jag ska bedömma ditt pinsamma svar på mitt smått battleorienterade inlägg på den här tråden så kan jag se att du är vad man nu kallar, någon som vill så gärna vara men kommer aldrig bli. =)
om jag nu vet vem du är, så kom gärna fram med ditt namn.
fett nyfiken på vem du e, kanske det leder till att du inte behöver gömma dig bakom ditt alias. plus, jag tycker om att jävlas med sånna som du.......
ucha Fuego
hiphoppredator enda kritik mot honom med all respekt, tyckte att det var fel av honom att hoppa på Flaco så som han gjorde. Nico var domare o utmana en deltagare som inte ens är i samma klass eller status som honom kändes inte helt rätt vad menar du med det då? så bara för att nån har ett namn och anses vara bättre än alla andra (fast det kanske inte ens stämmer), så kan han inte "hoppa på" nån som verkar vara "sämre". och varför skulle Flaco inte kunna ha samma klass eller status som Nico? bara för att han kanske inte hållt på lika länge eller varit överallt eller vad?
Outofsight100 okej jag försökte bara försvara Flaco men visst..
verkar bara som en vågar stå för sina åsikter här inne och det är flaco. De mesta är fake användare som inte har kontakter eller ens bild eller link till sig IRL. Om ni inte vågar stå upp för era åsikter ska ni inte snacka.
Sky is the limit and you know that you keep on Just keep on pressin on
haha bara för att nån e en skandinavisk legend så behöver inte de betyda att man inte kan smoke han eller hur? vadå publiken pekade på niko?hahaha.. fuck it jag tycker mauro vann that shit..
smokie: i won give me my money, debo:you what? smokie:i lost hahaha
hahaha hiphopredator du ligger 1a på mest patetiska whoa användare
flaco tog hem de där fett... tycker att whoa blir allt mer patetiskt för varje dag.. flaco reppade till ksillnad från många av er bullshiters!
Octagon crew, killa clowns reppin the whole leftover fam.
Hur blir det med bilder och videoklipp från jamet?