Gillar aggroscenen med Murm! Läskig typ
Whores from the underground
"CIRT P19" hahahha så man kan få blåmärken i knäna?
ääh fan kul att nån gör nått kreativt =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt TRÅKIG!
C.R.E.A.M.
En riktig toy film. Orkade inte ens utsätta mig för att se hela. Största toysen jag sett in action fan. Och det värsta e att det finns folk som proppsar sånna där snorungar och tycker dom e bra. Att se spaq måla där i början av filemn typ, det var otroligt tragiskt. Omg vilken toy han är, Verkligen inga, inga inga skillz någonstans.
hehe lite kul när dom inte fick loss reklamen och skulle leka tunga och sa jävla skit reklam bort!, cp reklam osv :P
jag höll på att kasta ut skärmen efter 10 min så keff va den filmen! men altså han är så ja jag vet inte hur jag ska säga det här .... DÅLIG! ush blä och nedrans va dålig du är!
BAJEN FANS!
fan vad jag hatar dom små stekar hororna jävla toys
MÅLA
Nån som pallar att skicka över skiten så man får se hur tragiskt det är?
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
Ni romantiserar Stockholms nya toyrekryteringar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Scientist, mel är inte med i filmen.. värför skulle kungen av alla vara där.. ? De är tuffa och tror att de får mera tittare genom det.
Cirt P19 Det var en "HBAM" station signad med Mel Spaq osv..
tack Hasseone Tycker det var lite väl mycket taggande och för lite målningar samt lite skakig kamera Men alltid uppskattat med filmer \o/
Habba habba
Moderator
2006-09-22 21:11
Värsta jag sett. Ni borde sitta hemma och öva er på tags.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
den röda linjen sitter djupt i blodet..
propps till skar i am-24.7-tcbcrew!!! my homeboy forever!!!!mothafuckaz!!!!
MY DOGGS BITE TO KILL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vem e 3 åringen i rullen??
haha fyfan va söt sano e :D... å första rullet tycker jag fan ser helt okej ut,, fan grabbarna blir juh bättre... har inte sett klart än men,.. pusså¨hej!
tänk före efter
Skar är inte ens med i filmen på långa vägar!?????
Nu när jag sett filmen så ska jag kommentera. *Helt klart ett bra initiativ, alla som gjort film vet att det ligger en hel del arbete bakom. *Ang. Kvaliteten så är den inte särskilt hög, då talar jag inte om bildkvaliteten utan om kvaliteten på graffiti. Men det är O.K eftersom den här filmen är gratis att se och man väljer själv om man vill göra det eller ej. *Vad har egentligen åldern på folk med något att göra? Det är det du gör som räknas. Jag drog själv mina första tags som 9-åring. *Nammet på filmen är skumt, som sagt så bombas det lika mycket på andra linjer. Men det är egentligen utav mindre vikt. Men att Mel-AM skrivs med i sluttexten var kanske lite att ta i... *Jag blir själv sugen på att dra ut och köra. Jag vet inte om det är graffens kvalitet eller miljöerna som frammanar känslan. *Graffiti är som den är i dag, alla kör sin egen grej och skiter i allt. Dom skiter väl i om folk på whoa sitter och tycker att dom är keffa. Om ni verkligen ogillar dom så gå ut och battla dom eller dra över dom. Sitt inte här och dissa anonymt, det hör inte till graffiti. *Destruction utav SL-property kan jag alltid skriva under på.
Ride 13"s y que?
mini blue line kins.. Varför den rubriken dom har ju ingenting på blåa!! den ända som äger blåa e ju Cmf1(HD) (tear akut)
Yo M-LINE
bra att han visade ansiktet i slutet!
JUST DET!
Lång tråkigt med alla bombs..
Den där mannen.
hahah ena scenen när sano bombar när hon milfen sitter där så ser de ut som hon ler å tenker "va gulligt lilla anton klottrar"
whoa är inte en community, det är en livstil.
Personen i filmen heter inte Anton igentligen (hoppas jag =D)
whoa är inte en community, det är en livstil.
Nu ska jag säga något konstruktivt: hahahaha
Bahaha, stakkarsråli ^.^'
den där sano låg som en säl eller not när han försökte klottra..å han var typ 12 år och 150lång... lite aut av en humor film deta hahahhahah yo!
LeeRoyJordanJr.7.2
fan det var ju bara bombings
Graffiti is not a crime
åh vad roligt med klipp från fame-action.. jätte kul.. skit ner er !
Whiskey & Cola !.
sano är gangsret för fan! lägga nått nån dag?
jaooooooooooooooooo
vilken tid i filmen är stationsmålningen då? så man slippar se allt skit.
DOS11 jag trodde också det..men han skriver A såhär -----> a ............. med en liten krok där uppe så den ser ut somm ett y
hur fan kommer man på en tag som "cornwallis"?
de e fan inge yers tempo på bombingen där
Greenline/Uffline
Herregud det måste det ju vara.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
känns som om dom fått insperation av yers
hmm, whoa.. där ALL information måste ges bort för ALLA att läsa..14 - Respektera personlig integritet?? "Det är självklart förbjudet att skriva vilken person som ligger bakom vilken tag osv". okey, blire inte lite småskumt att moderatorerna inte raderar vissa inlägg som kanske bryter mot den ovannämnda regelen, men så fort man yrar lite blir ens egna inlägg raderade. Now that's democracy! keh..
Filmen var väl ingen höjdare direkt, lite enformig. Inga direkta höjdpunkter. Kul att se att spaqqen går framåt iaf :) För ett halvår sen såg det inte ut sådär. Om ett halvår är han på samma nivå som dasken är idag.
Det är erat problem, men... Smart.....
www.tbonebeats.com
Hm tycker att det var för mkt insidor.
Live Hard, Die Young
Cool, men ingen tar mot fruängen!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Det är väl lätt att visa fejset när man inte e gammal nog att pröjsa sina egna böter.
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
heheh, det e väl cleant detdär..
Okok för de första e de inte spaq som går i tagen... sen så e de inte ett ända klipp på när spaq kör i (classic moments) filmen..
jadu... vet inte vad man ska säga om den filmen
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.