Jaah d gäller juuh att sladda på golven nu i tuben haha,faan d är välle d ända pooossiitiiiva
Seek And Destroy Motha Fuckas.
Nee inget gnäll hära inte,säger bara The Rythm of the Night.
Seek And Destroy Motha Fuckas.
man såg ju sanos ansikte ...
grab your dick and dubbel click
eyyroger Haha, nej den borde snarare heta "the mini toys of blue line"
colours höhö. har du inget liv eller?
Shake n' Bake!
Pharrell p33 höhö. jo det har jag, och om det nu stämmer att du e 33 år, så e det nog säkerligen betydligt mycket bättre än ditt.
colours höhö. proof it!
Shake n' Bake!
Ville bara säga att jag tyckte att det var en SKÖN RULLE! :D Mer hemmaproduktioner tack! ;)
haha sjuk kul kille som glider på golvet i tåget:D heheh kul film
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHAH den sämsta video ja sett....
† V.I.F Sinister †
Cayes Varför är inte det smart? det spelar ju absolut ingen som helst roll!!! ingen kan bevisa nånting...
men om alla bortser från att ni är graffitigudar och bara säger att dom är keffa och töntiga och BLA BLA BLA så kolla på deras potential... Sano är inte mer än 12 bast och jag lovar att han har kört mer insidor än många här på whoa. Han kanske inte drar de perfekta tagsen men visst fan duger dom... Spaq har inte fyllt 15 än och kör en helt ok målning på st:eriksplan... enkla bokstäver men helt ok cancontrol. Man kanske inte behöver göra en film på sig själva men jag förstår dom... Låt grabbarna köra och sluta klanka ner på dom... Tänk er Sano om 4-6 år ... peace
det är svårare än så...ni vet deras första film som kom ut? där dom visa sig själva som fan, sen torska dom inte på...
vill bara tillägga att det itne är samrt btw... men jag tror inte att dom torskar
nee jag syftade inte på dig.. jag läste dina inlägg och håller med dig...
den var ju fett sköön, kul me han samo som slirar runt jag tycker de var kul att se lite bombing, skitsamma kvalité, de är så få som kör insides nuförtiden ändå
Street savvy
haha jävla toyfittor, hur kan någon tycka att stilen är snygg? Tagsena ser ju förjävliga ut, keffa linjer/tunna. Bästa toyfitteriet är detta "utrops" teckenet med mycket sladder under, har gossarna kollat för mycket på filmer nu igen? - Och nej, jag drog finare ögorna fast. Skjut er.
förlåt, sano
Street savvy
qpl Alltså hur mycket toy är du? "spaq kör en helt ok målning på st:eriksplan... enkla bokstäver men helt ok cancontrol" Äru störd eller något? Målningen var verkligen INTE "helt okey" Och can controlen var framförallt deffenetivt INTE okey någonstans. Vad har du för otroligt dålig cancontrol om du tycker det där e bra control. Haha shit asså. Whoooa!
saken är den att folk propssar ju för de har inte sett tungare grejer, jag förloter et.
RoNie P18 Har inte sett filmen och vill inte se, men bra sagt! vett
19 Din IQ beräknas vara 126 - 135. Detta motsvarar 96:e till 99:e percentilen, dvs 96% av befolkningen har en IQ mindre än eller lika med 126. 98% har en IQ mindre än eller lika med 135.
observera den sämsta i filmen "murm"
se inte filmen, fett keff! varfor bara haaa massa scener med Sano? fett trist
Lever livet o levererar flowen lägligt!!
Skulle den inte komma ut på THP ??
Ärligt, hur kan folk sitta och proppsa den här filmen? Folk säger att det inte körs mycket insidor idag, och visst det är väl sant.. Men man blir fan bara deprimerad när man ser såna här insidor iaf.. Inte roligt att se alls. Och vadå tänk er Sano om 4 eller 5 år, Vem har sagt att han inte lagt av då? Eller torskat och hamnat på ungomsanstalt eller vad som helst.. Det är ju NU dom gör den filmen och materialet i den är det man kan bedöma och det är skit.... sorry!
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
Gräslig film!
Sövermanland
att han inte lär sig av sin förra film
De ären dvärg me i filmen!
Hey Dude!
Klaga inte på de som e korta. Dessutom e han bara ung, han lär väll komma i målbrottet å växa upp som resten av er torskar. Tror dessutom majoriteten här inte ens orkar bänka 30 så. Synd att han e fup redan, men ur graffiti perspektivet ere props. Såja, nu har jag gjort min goda gärning idag. Förövrigt va filmen ogenomtänkt. Varför inte bara skicka in den till csg'arna med en chokladask å rosor. Förutom de eviga bombandet som såg exakt likadant ut, och kyros målning som totalt gav mig ångest över att snott ca 2-3 minuter av mitt liv så vare underhållning denna dystra söndag.
respekt till sano fett liten och rolig mer roliga saker
Kärlek och respekt...
Men det såg förjävla roligt ut när han började taga där :D garvade nästa ihjäl mej !
jag tycker att det e soft.men nu va han inte det. *synd*
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).