Graffproffset [FILM]
Jag vet inte hur man länkar men detta är bland det roligaste jag sett xD http://www.youtube.com/watch?v=J9i-QBLbQk0
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
hahaha värsta grabben
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en burner enligt whoastandard. notera tekniken, byter från högerhand till vänsterhand till högerhand. fett yao!!!
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
HAHAHAAAA! va fan pysslar tjockisen med! han var ju skön
Lever livet o levererar flowen lägligt!!
Precis whatone. Han är väll ungefär lika bra som MINST hälften av alla här. Förvånad att ingen sagt det var grymmt ännu. Iofs det är ju inte någon känd snubbe som gjorde den, då äre ju okey att kalla det kefft likosm. Hade det varit någon känd så hade det varit het andra bullar.
Haha, han försöker verkligen blåsa så det torkar..
typ, eller?
är det ett olagligt ställe han kör på eller försöker han få oss att tro det?
tss. ..
hahahahahahahahahaha min mormor kan fan måla bättre
mrn, man blåser för att förhindra att det rinner. seal-one, om du läst beskrivningen så hade du fattat att det är hans eget skjul.
vad är det som är så kul med att se en toy måla?
Synd att staketet inte gick sönder när han skulle klättra därifrån
va fan använder han för caps??dom e kantiga ju:P
Whatone varför klättrar han över staketet i slutet för då?
tss. ..
Subhuman-action eller vafan du heter, om jag hade haft bild, men jag vet i allafall att man inte drar outliners före ifyllningen, pucko!
betyder det att jag är toy nu whatone?
tss. ..
orkar man ens titta haha
Mushhh gröööt
seal-one, nej... bara att du är oförmögen att ta in och dubbelkolla information.
Graffare
2007-02-15 18:17
CR P13 men jag vet i allafall att man inte drar outliners före ifyllningen, pucko! det kan man väl göra.
They called me Mr. Glass
Skithöna P18 Inte tjockisen på filmen.
hahahah fyfan................................................................................................................................................folk är änna roliga här på whoaet
CR p13 Varför skulle man inte kunna dra linesen innan fyllningen? Sålänge det blir snyggt så får man göra precis hur man vill. Nu blir kanske inte den här så super het, har inte kollat hela, men om han hade varit lite mer noggrann hade linesen kunnat vara hur snygga som helst även om de var gjorda först.
Chrome @ my sko jao!
word, så man kan inte måla om man är tjock alltså?
hej bullen.
Shake n' Bake!
härligt att han blåste på piecen HAHA
Slap a bitch, allways
han försökte blåsa omkull huset för att komma åt grisen, klottret var en bonus
Är inte det han som är med i KMC? KoolManCrew_p12?
Vafan, låt killen måla på sitt hus, det är väl kalas att nån har vett att hålla sig ifrån "riktiga" väggar när man precis har börjat? Så mycket vett hade inte jag, och garanterat inte speciellt många av dom som skrivit att han var en tjock toy heller! Jävla mongon.
va?
Evil_Bastard P57 Oj, det var visst en öm tå det här.
Shake n' Bake!
ta nytta av de han gjorde!!! blås på målnigen för att slippa rinningar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asså varför postar du nått sånt här i graffiti forumet för? PUNK!
HIPHOP IS DEAD GRAFFITI IS NOT THE SAME FUCK Y'ALL AND FUCK THE FAME!
Pharrell P33 Nej, det är inte en öm tå. Det är bara att så fort en målning, så länge det inte är PMS eller FY, kommer upp på whoa så är det alltid minst 5730 inölägg om att man borde skissa mer, eller hålla sig ifrån tågen/stationerna. Nu är det en kille som gör det, och målar på sitt jävla hus. Då frågar jag mig, varför i helvete måste folk klaga på honom?
va?
Hahaha shit vilka horungar det finns.. Vafan fattar ni inte? Om man ska hålla på och härma dom as tuffa, häftiga stora killarna som e med på skit häftiga graffiti filmer, genom att göra filmer n shit på sig själv när man målar, då ska man förfan se till att man kan måla också. Jävla trams att göra filmer på sig själv när man inte ens kan måla överhuvudtaget. Snorunges skit. Skyll er själva när ni blir dissade. Gör inte filmer på er och lägg ut på internet, håll låg profil tills ni blir BRA på att måla om ni nu inte vill bli dissade!
Colours Filmerna som dom "stora tuffa" gör är ju för fan till för att alla "toys" ska sitta och runka till dom. Tror du att dom riktiga hardcorehuliganerna köper loss sig på hulganfilmer som dom sitter och kollar på och vill härma sen? Killen lär knappast veta vad som skrivs om honom på det här forumet, ändå skriver folk som att han läste på det här forumet. Men det är ju alltid kul att ha nått "skvaller" att prata om, eller hur? Så.. som att tanter läser Damtidning så läser vi målare på Whoa? Eller?
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
Vem sa nått om några ritkgit hulliganer som härmar? Men du att snubben på filmen är en riktigt huligan? Menar du att tex spaq och gänget är riktiga hardcore huliganer?.. he he.. då har du nog missuppfattat nått.. Ja ungefär så är det. Det senaste nytt liksom. Det är här på whoa jag får alla mina news iaf. Whoa ÄGER!.. mm. Whoa är mitt hem.
det var en liknelse. "orange är för apelsiner som gult är för bananer."
Albihno P1 Jo men det blir ju inte snyggt som du kaske ser?
CR P13 Nej, det är inte så värst snyggt. Men jag själv har gjort många målningar med linesen innan fillsen och sedan bättrat på linesen eftersom att det är lättare att se vart man ska fylla och vart bokstäverna börjar och slutar om det t.ex är taskigt ljus eller om rörelserna har satt sig i armarna än. Poängen är att man får måla precis hur man vill sålänge man gör det tillräckligt bra för att kunna vara nöjd. Man ska ju måla för sin egen skull och inte för att brudarna ska tycka att man är fräck, för att ta ett exempel.
Chrome @ my sko jao!
All graffers talkin' about they're thug! Ive been thugged out since i was a cub-scout Hoppin' off my BMX, punch niggas in their mouth!!
AOTP - PHARAOHS!
Vilken tung snubbe " både höger och vänsterhänt:!!
Albihno P1 Joo, jag säger som givE sa, det är hans hus, men att han lägger up på YT. Jag tycker filmen är rolig, so what, många här tycker det.
tycker han såg ganska rädd ut i slutet som om att han skulle torska, undra vilken tuff montanasuperhardtobufffinkdubbelsqueezer han använde sig av....
~~ when you wasn't famous... ~~
Colours Sorry man, jag missuppfattade ditt inlägg lite där. Det jag menade var att "dom tuffa" killarnas filmer inspirerar yngre "mindre tuffa" killar att göra samma sak..
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
Kolla vad jag hittade på kommentarerna xD hehe , that gave me an good laugh ... man your bad , you did nothing right ffs ! NEVER EVER try to be a graffiti painter angain . if you ever want to be good you need to practice on paper for a loooong time ... // SeZ PMS WoK crew stockholm
Btw, jag tror den snubben gick i min klass halva förra året. Jag är dock inte säker.
Chrome @ my sko jao!
Tror inte det, på hans profil står det att han är från Australien
han e fan rolig:D men va ere för cap;D
Xtremesia Ser ut som Kalligraphy