Spittare i Göteborg...
Trist att folk spittar andras grejer. T ex TSD över "Grafitta", OCF över Dome.......
Dome är 'la' inte med i OCF..?
Det är dome som reppar ocf för fan!
Spittning tillhör graffitin även om det är trist eller ej. Dome reppar QSL och inget annat om jag har fattat rätt.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Nån hade taggat "OCF" rätt över en ifylld Dome-throw-up. Om det nu verkligen var OCF?
realistic X0 Graffita skiten förtjänade de..Dedär skall ju enligt henne kallas graffita så den spitten hör inte hemma i ett graffiti forum...
de kan inte vara så att folk klottrar när dom är mongo-fulla och inte ser vad dom går över?
Rastaman vibrations, yeah!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så jävla segt att tsd har splittat blues gröna.. assurt..
fuckc
Graffare
2008-01-19 21:00
dome är inte med i ocf.. fö. kan man aldrig skylla på alkohol ingen vill battla dome och om han/de nu vill battla dome vinner dom ej...
http://metafourhiphop.com/
Dome reppar inget crew alls han är bara en all city bombare that`s it och spitting kan ju vara kul ibland för jag stör mig på pionärer som tror dom är bäst i världen på graffa usch.
Graffare
2008-01-20 00:03
Vill man ha igång nåt så måste man ju spitta?
Göteborg, heja gais.
Alla kan råka lyckas gå över en tag en mörk fyllesjuk kväll. E du helt syrad o ute o snurrar vet du inte riktigt vad du ritar på med din krita. Shit happens!
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
"Shit happens! > Then you take the fall."
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men spela roll både TSD och OCF e bättre än dome å grafitta så vem bryr sej
Ingen mera rosa banner
hallucinogen P77 : Vaknat på fel sida? Dome e vass as fuck. Det går 1000 dödliga kluddrare på en all city bomber. Så bättre vette hundan. Kanske "stilmässigt mer updaterade" om det nu är något att hänga i gran. Vissa gillar ju att köra sitt eget race :)
att spitta målningen vid centralen var jävligt dumt och respektlöst mot den, som ,målningen är dedikerad. nackskott på skitungarna.
Dome är den TYNKASTE i stan.
"Krullet" - Varför välja att tagga mitt på en ifylld throw-up, när väggen är lååååång?
Jäkla synd med graffitan, förtjänade det ingenstans. Men den kan ju målas om på dagen iallafall. Battels hade varit kul om det inte vore för att alla ska slåss och spela allan så fort det händer något. Jäkla attityd. Graffitimålare som vill vara thugs. Thugs som vill vara graffitimålare. Jag vet inte vad som är värst. Jo kanske internetnerds som vill vara graffitimålare..
Man kan alltid skylla på alkoholen då det är den som styr en.
-
men battla mig då kom igen jag är inte rädd för nån
Graffare
2008-01-21 00:39
ja man kan skylla på alkoholen.. men sällan det är en bra sak att skylla över drick inte ifall du inte kan ta konsekvenserna av vad du åstadkommit senare =)
Ser man inte vad man går över fine, men att man går över för att man är full är skitsnack. Man blir inte blind bara för att man är påverkad av alkohol, och är du det kan du förmodligen inte stå upp.
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Jag respekterar större crews och personer som trots sin större erfarenhet inte spittar, har sett hur de trycker in sina tags bland massa toys. :)
- Våffelstövel -
jag tror iofs att mr DOME kör över dom flesta av dagens sk målare när det både kommer till stil och bombing och vara ALL CITY.
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla!
The longer you go on the more you learn..
Kniv har inte lärt sig dedär med att Piece går över Throwup...Nu i dehär fallet var det till och med TVÅ pieces som gick över en throwup
prismas en knivtag sitter iaf snyggare än t.o.m ett tsd-wholetrain de är iaf ett relevant undantag från denna lagstiftade lag då.
Toastare
2008-01-22 13:22
Det var sjukt repsektlöst att gå över Blue's målning som faktiskt är en dedikering.. och sen visar dome att man kommer längst med att inte vara påverkad när man ska ut och bomba. Något som många av kidsen skulle lära sig.. då kan man kombinera både stil och mängd. Lite matte.. men inte så svårt.
Jag skyller allt på Emma!
"en knivtag sitter iaf snyggare än t.o.m ett tsd-wholetrain" inte för att ja käner någon av dom men.. hahahaha så du menar att KNIV har fet style då eller?? Får jag då fråga vaaart du ser den?? de bara skrivet rakt upp o ner.. oooh va snyggt;)
The longer you go on the more you learn..
Kniv 's throw-up gillar jag... Men hans tags får inte en enda tumme upp :)
-bounty boo du tyckte inte alls att det var respektlöst av blue att går över "vila i frid gustavo"-målningen?
...eller gå över en av SLAV´s sista målningar?
Så kan det gå om man knaprar flödder
-
Toastare
2008-01-22 23:03
shitfaced, jo det håller jag iof med om... hade glömt att den satt där innan.
BountyBoo F27 precis..Det finns väl goda anledningar till att den spittades och var absolut ingen diss mot Slav..Rip!
Tycker mer synd om slav som fick en målning tillägnad av henne och inte av någon fet graffitimålare och ingen graffiiittttaa målare
Toastare
2008-01-22 23:15
PrismaS, jag börjar bli gammal och minns bara dagsläget ;) håller med..