I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lira Lagligt? På en gård i Hälsingland. JOBB!

Vår Hiphop - Graffiti

2010-05-28 00:00

Lira Lagligt? På en gård i Hälsingland. JOBB!

Tjena!

Jag jobbar på Maskrosbarn (www.maskrosbarn.org) och vi har en gård i Hälsingland som vi ska ha läger för ungdomar på, hela sommaren. INNAN alternativt MELLAN perioderna vill vi ha lite saker graffade;
-vår minibuss
-1 STOR skylt
-1 mindre skylt
-diverse väggar
Vi väljer texten, ni står för konsten, kapishe? ;)

vi köper såklart färgen, fixar resan upp, mat osv.

Skicka era bilder på målningar plus skisser till [email protected]

Och brorsan, JALLA. Ju förr desto bättre!

2010-05-28 08:34
Det skulle ha låtit som en trevlig utflykt för ungdomarna i området om det inte var för dina vidriga uttryck som
"Kapishe", "borsan", "Jalla"

Alla kanske inte är aspirerande skogsturkar. Tala med respekt så tror jag ni får fler vänner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2010-05-28 13:42
MindGem

Hahaha
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2010-05-28 15:13
abo brorsan asså jalla de låter fett nice assow bre bomba lite graffiti hip-hop för alla tunga maskrosbarn fuck aina eller hur bror!

r.i.p 2-pac och sånt!

2010-05-28 17:20
Svårt att få annat än ett oseriöst pajas intryck av den där vokabulären när någon efterfrågar på det viset.

Clowneri på hög nivå, synd!

Brukar för övrigt in locka till sig målare med större talang och CV så länge inte en rimlig betalning erbjuds för utfört jobb.

Clowneri, trist but true.

Lycka till.
jomensåatt...nå vet ja.

2010-05-29 10:49
hey, dom bjuder på saft o bullar!

Ett jobb för Mindgem!
Äger dig som staten

2010-05-31 08:00
Tycker det blir trevligare med jalla. Alla är inte svennebananer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-31 09:02
Fan man blir ju helt mörkrädd för hur folk reagerar på att någon inte skriver på ett visst sätt.

Vem fan bryr sig om hur han formulerar sitt inlägg. Uppenbarligen har ni svårt att förstå innebörden, istället för att bli osäkra och slå ifrån er kanske ni kan fråga han lite vad han mena.

Vilket jävla riksmongo skulle kunna ta illa vid sig av något i texten liksom. Kamma er för fan. Skicka in era skisser, om ni inte vill så är det ingen som tvingar er!

2010-05-31 09:04
och Mindgem, efter en snabb titt på sidan så verkar det som att de sysslar med ungdomsverksamhet för kids som har det svårt. Tar du illa vid dig av att han skriver på slang i inlägget kanske du bör spara dina datagenererade skisser och stanna hemma framför datorn.

2010-05-31 13:45
har man svårt att ta del av budskapet när man läser tråden pga att personen i fråga har tagit med sig sin kulturella bakgrund in i det svenska språket? nej. Sen att avvisa det som "vidriga uttryck" visar ju ganska starkt hans främlingspolitiska ståndpunkt. Killen är ju tappad, låt han hållas. han fyller snart 35år och har enligt egen utsago en inkomst på 130.000kr i månaden på att sälja skisser, och sitter och grinar på ett forum med medelåldern 13-16år.

2010-06-04 14:27
lite offtopic, men tjänar mindgem mer än statsministern?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2010-06-04 14:34
abow får man satoils pasta salad e jag på!
e de såna montan burkar jasvär????? påguuud så fett walla huseion min bror snodeee sånnn en gång walla ja lovar brorsan

2010-06-04 16:00
spokie P21: enligt egen utsago så, ja. Det är han inte blyg att vitsorda. när det däremot kommer till delen att bevisa detta påstående får man ett så sofistikerat svar som "jag behöver inte bevisa nått för dig".. Grattis, alla dina kompisar från särskolan klappar händerna åt ditt beteende.

Justja, nu när Ljug-VM ändå är i på tapeten.. hans finfina hemsida graffiticreator med webdesign ala 1998 har också den (enligt egen utsago) fler besökare i månaden än vad lunarstorm hade under sin storhetstid. om du skickar ett privatmess och frågar honom kan han säkert verifiera med en manipulerad photoshopbild att det var han som uppfann hjulet. Whoa behöver fler sånna härliga orginal som han tycker jag!

2010-06-05 04:30
Mindgem den så kallade "mogena räven"
Sluta klaga när någon vill göra writers en tjänst.

Dina trådar :
Få dina bilder publicerade!
Bästa svenska bloggen
Uppdrag till DIG

osv med massa bullshit där du gör reklam för din värdelösa skit hemsida och ger uppdrag till toys som ska leta upp pieces på hitta.se.

Klipp dig o skaffa ett jobb!

2010-06-06 12:53
Om inte annat så är det en erfarenhet och kan se bra ut på ens CV i framtiden..

+ Att man får måla, käka bullar och dricka saft!
va?

2010-06-07 10:51
Typiskt trevligt skrivet, hoppas ni hittar någon som kan fixa det.

Utgår det ersättning (lön alltså) utöver mat och resa? Isf har jag mannen precis för er.
HMOR