Lyricist
2008-05-17 21:25
Mr. Slusk & Fakal med Benyah & Adasme - Bullseye
Yes mr slusk har flyttat och detta innebär nypremiär för MadLab studio. Detta resulterade i denna låt: Mr. Slusk & Fakal med Benyah & Adasme - Bullseye Vers 1: Benyah Vers 2: Adasme Vers 3: Fakal Vers 4: Mr. Slusk Proddad och arrangerad av Mr. Slusk för MadLab productions. Mixxad av Mr. Slusk & Fakal i MadLaB. Zena krappar kanse tanka sej:Länk (klickapåmigfortsnabbt) enjoy brothers and sisters PEACE !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Moderator
2008-05-17 21:41
Sjukt skön låt, inte det bästa av Slusken och Fakalen kanske men hög standard. Dom andra två blev jag däremot grymt impade av, båda la det fett as hell! Speciellt Adasme enligt mig, keep it up! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Propps. Tar av mig keppsen för er, nice! Diggade era rim osv.. Peace / Robie
®obie
Moderator
2008-05-18 00:14
benyah vart fan håller du hus.. du måste skicka tracke se mig le !!! madlab up in this yeah !
Äeh fyfan vad Fakke har sjuka rader! Haha, det krävs mkt till för att slå honom på fingrarna i sköna lines alltså! "Lägger gasen i botten som en skitsur biltjuv sen ligger lågt som en Slitzbruds IQ"
I got more kicks than Jackie Chan.
Skivsamlare
2008-05-18 01:20
Som sagt, fett hög standard. Sum love niggas!
http://www.soundcloud.com/adamkross
Lyricist
2008-05-18 10:10
kul att det uppskattas peace !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Ah shit :D Ni är så jävla sköna alltså! Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett lagt av allihopa! Men Fakalen låg en nivå över de andra. Älskar era "cuts"refränger...
fett. kul att höra benyah igen. fakalens röst är fet.
Som sötast när jag ser dina brister.
grym som fan ! sköna rader :P fick mig ett leende på läpparna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett fett fett ge mig mer av detta! Riktigt sköööööööööön! pz out
skön låt som fan grabbar =). ONE LOVE
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
hell yeeeaaaaaaaaaaah
.::: © Adasme™ ® :::.
jävligt fet! raderna dödar! haha fan så skön
Låter fräsh fakalen är skönast här asså bre
Geni
tackar , kul att det gillas
JONIS REST IN POWER
Yeaah. Benyah, grymt.. fakalen är tung. Slusk, cool. Holler!
shades on my eyes you can't tell I'm .....
Benyah fan släpp mer grabb
Alla biffar ska stekas och ätas
Fakal & Sluuuuusken !!!! big up big up
coola krejjer!
http://myspace.com/etownbeats
Lyricist
2008-05-20 08:39
yeah kul att det uppskattas gött fölk dröjjer dock nån vecka med nästa låt men den som väntar på nått gott peace
Lyricist
2008-05-21 09:29
hola !
lyssna inte på den där sluskjäveln han bara ljuger!
JONIS REST IN POWER
Fan vad kul att höra Benyah igen, hade nästan gett upp hoppet om honom! tungt lagt av övriga lirare också, tyyngaste = Big big fakalen!
fan vad kul att folk gillar!
JONIS REST IN POWER
Lyricist
2008-06-02 13:29
lyssna inte på den där fakalen han bara ljuger ;)
jag ljuga inteh
JONIS REST IN POWER
så låt musiken visa vägen....... visa asset! ?
Not a follower, so Twitter has never been an option.
visa kuken
JONIS REST IN POWER